Ja, straks verwachten jullie van alles van me, maar ik heb helemaal geen tijd vandaag.quote:
Dit vinden we dan wel weer een beetje jammer van je. We hadden gehoopt dat je prioriteiten iets anders lagenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, straks verwachten jullie van alles van me, maar ik heb helemaal geen tijd vandaag.
Carrière is iets belangrijker dan Fok!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dit vinden we dan wel weer een beetje jammer van je. We hadden gehoopt dat je prioriteiten iets anders lagen
Ik dacht dat je naast je werk als professioneel neuspeuteraar aan het leren was voor werktuigbouwkunde?quote:
Fotoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zie d'ruit als Steven Zeemeeuw.![]()
Blouse en haar in een staart.
Fear me!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naast je werk als professioneel neuspeuteraar aan het leren was voor werktuigbouwkunde?
Bij jou is het dus ook altijd de vrijdag waarop je echt aan de gang moet?![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Lul
Normaal is vrijdag altijd lekker rustig, maar ik ben vooral bezig om dingen te fixen zodat ik alsnog naar de Marine toe kan.
Ah werken naast je werk dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Lul
>>
Normaal is vrijdag altijd lekker rustig, maar ik ben vooral bezig om dingen te fixen zodat ik alsnog naar de Marine toe kan.
Privé zaken regelen in de baas zijn tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Ah werken naast je werk duszo een beetje als ik nu aan het doen ben...
Technisch tekenen is keisimpel manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moet een uitbouw van een wonng tekenen met allemaal rare hoeken en vormenKK moeilijk en snap er niks van :'
*Hier nutteloze stagaire: Have this project
als je moet dan moet jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Privé zaken regelen in de baas zijn tijdDat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
Heb ik ooit eens gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Privé zaken regelen in de baas zijn tijdDat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
ja, mits je weet hoe het uiteindelijk gemaakt moet worden. Ik Moet maar wat verzinnen waarna mijn BAAS de berekeningen maakt en dan verteld dat het kk is omdat ik alles weer volgens de berekening moet veranderenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Technisch tekenen is keisimpel man
Hup schouders eronder, beetje doorwerken en daarna lamballen en doen alsof je er uuuuuuuuren over gedaan hebt
Ik doe het elke dagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan.Maar ik was kankerziek, die lucht die ik ook maakte.
![]()
Hier hebben we dunne gipswanden dus als je flinke geluiden maakt dan kan iedereenmeegenietenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan.Maar ik was kankerziek, die lucht die ik ook maakte.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |