abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69519459
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 10:59:55 #102
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69519593
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef Cybey het volgende:

[..]

ok
Ja, straks verwachten jullie van alles van me, maar ik heb helemaal geen tijd vandaag.

Carrière is iets belangrijker dan Fok!
pi_69519628
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, straks verwachten jullie van alles van me, maar ik heb helemaal geen tijd vandaag.

Carrière is iets belangrijker dan Fok!
Dit vinden we dan wel weer een beetje jammer van je. We hadden gehoopt dat je prioriteiten iets anders lagen
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:02:07 #104
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69519678
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Cybey het volgende:

[..]

Dit vinden we dan wel weer een beetje jammer van je. We hadden gehoopt dat je prioriteiten iets anders lagen
_!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:12:14 #105
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69520058
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

_!
Ik dacht dat je naast je werk als professioneel neuspeuteraar aan het leren was voor werktuigbouwkunde?



Bij jou is het dus ook altijd de vrijdag waarop je echt aan de gang moet?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:19:49 #106
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69520330
Ik zie d'ruit als Steven Zeemeeuw.
Blouse en haar in een staart.

Fear me!
0 topics op naam. 14.gif
pi_69520352
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zie d'ruit als Steven Zeemeeuw.
Blouse en haar in een staart.

Fear me!
Foto
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:20:58 #108
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69520373
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef jagga het volgende:

[..]

Ik dacht dat je naast je werk als professioneel neuspeuteraar aan het leren was voor werktuigbouwkunde?



Bij jou is het dus ook altijd de vrijdag waarop je echt aan de gang moet?
Lul

Normaal is vrijdag altijd lekker rustig, maar ik ben vooral bezig om dingen te fixen zodat ik alsnog naar de Marine toe kan.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:26:50 #109
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69520549
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Lul

Normaal is vrijdag altijd lekker rustig, maar ik ben vooral bezig om dingen te fixen zodat ik alsnog naar de Marine toe kan.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:31:20 #110
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69520687
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Lul
>>
Normaal is vrijdag altijd lekker rustig, maar ik ben vooral bezig om dingen te fixen zodat ik alsnog naar de Marine toe kan.
Ah werken naast je werk dus zo een beetje als ik nu aan het doen ben...
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_69520812
Ik moet een uitbouw van een wonng tekenen met allemaal rare hoeken en vormen KK moeilijk en snap er niks van :'

*Hier nutteloze stagaire: Have this project
pi_69520864
Matties!
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:36:58 #113
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69520891
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef jagga het volgende:

[..]

Ah werken naast je werk dus zo een beetje als ik nu aan het doen ben...
Privé zaken regelen in de baas zijn tijd Dat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:37:42 #114
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69520922
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moet een uitbouw van een wonng tekenen met allemaal rare hoeken en vormen KK moeilijk en snap er niks van :'

*Hier nutteloze stagaire: Have this project
Technisch tekenen is keisimpel man

Hup schouders eronder, beetje doorwerken en daarna lamballen en doen alsof je er uuuuuuuuren over gedaan hebt
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_69520944
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Privé zaken regelen in de baas zijn tijd Dat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
als je moet dan moet je
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:39:16 #116
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69520986
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Matties!
"Matties"
0 topics op naam. 14.gif
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:39:25 #117
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:39:48 #118
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69521009
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Privé zaken regelen in de baas zijn tijd Dat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
Heb ik ooit eens gedaan. Maar ik was kankerziek, die lucht die ik ook maakte.
0 topics op naam. 14.gif
pi_69521013
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

"Matties"
pi_69521014
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef jagga het volgende:

[..]

Technisch tekenen is keisimpel man

Hup schouders eronder, beetje doorwerken en daarna lamballen en doen alsof je er uuuuuuuuren over gedaan hebt
ja, mits je weet hoe het uiteindelijk gemaakt moet worden. Ik Moet maar wat verzinnen waarna mijn BAAS de berekeningen maakt en dan verteld dat het kk is omdat ik alles weer volgens de berekening moet veranderen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:40:02 #121
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69521018
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

als je moet dan moet je
Poepen moet.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:40:14 #122
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69521023
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

0 topics op naam. 14.gif
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:40:51 #123
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69521047
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Heb ik ooit eens gedaan. Maar ik was kankerziek, die lucht die ik ook maakte.
Ik doe het elke dag
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:41:01 #124
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69521066
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Heb ik ooit eens gedaan. Maar ik was kankerziek, die lucht die ik ook maakte.
Hier hebben we dunne gipswanden dus als je flinke geluiden maakt dan kan iedereenmeegenieten
pi_69521071
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Jeweetztogh
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:42:33 #127
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69521101
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jeweetztogh
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:43:04 #128
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69521120
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik doe het elke dag
Ik was ziek. En dat rook je. Geloof me, ik denk dat ze daarna de reinigingsdienst gebeld hebben.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:44:51 #129
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69521195
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hier hebben we dunne gipswanden dus als je flinke geluiden maakt dan kan iedereenmeegenieten

Ik ben ooit met mijn klas naar Frankrijk kankerland geweest. Met die gare wc's.
Gingen ze met z'n allen boven dat gat staan bouten. 1 berg schijt dat je gewoon met een schep zal moeten verwijderen omdat er geen water meer bij of langs kon.
0 topics op naam. 14.gif
pi_69521368
Morgen.
pi_69521509
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef Broekpaling het volgende:

[..]


Ik ben ooit met mijn klas naar Frankrijk kankerland geweest. Met die gare wc's.
Gingen ze met z'n allen boven dat gat staan bouten. 1 berg schijt dat je gewoon met een schep zal moeten verwijderen omdat er geen water meer bij of langs kon.
leuk is dat inderdaad
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:58:08 #132
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69521629
Double
Blub
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:00:42 #133
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_69521711
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:54 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

leuk is dat inderdaad
Voornamelijk smerig.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:08:28 #134
104079 BobbyB
Swiftie
pi_69521942
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Privé zaken regelen in de baas zijn tijd Dat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
Doe ik ook altijd. Scheelt water en luchtverfrisser thuis.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:12:06 #135
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69522036
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd. Scheelt water en luchtverfrisser thuis.
Betaald schijten is toch het beste wat er is

Of je nu fokt onder baas zijn tijd of schijt het slaat allebei op drek
Blub
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:12:49 #136
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69522063
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd. Scheelt water en luchtverfrisser thuis.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:30:14 #137
160834 Florian_
Anatomy is destiny
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 12:34:54 #138
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:37:19 #139
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69522772
Primum non nocere
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 12:39:16 #140
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69523411
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 13:02:55 #142
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:05:45 #143
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69523648
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
WTF!?!
Blub
pi_69523757
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
dagdag, wat probeer je ons te vertellen?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:10:10 #145
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69523792
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef 3lmo het volgende:

[..]

dagdag, wat probeer je ons te vertellen?
Kan je dat niet zien
Blub
pi_69523874
heb nieuwe kleren gekocht
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:13:12 #147
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69523905
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef dagdag het volgende:
heb nieuwe kleren gekocht
foto van je outfit!
Blub
pi_69523916
die staat er toch
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:18:59 #149
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69524094
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef dagdag het volgende:
die staat er toch
Die gozer heeft een rok aan of lijkt dat maar zo

Sorry dan voor
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef Gupje het volgende:

[..]

WTF!?!
Blub
pi_69524127
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef Gupje het volgende:

[..]

Die gozer heeft een rok aan of lijkt dat maar zo

Sorry dan voor
[..]


heb alleen een riem gekocht
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')