quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of wil je liever JoehoeJoehoe genoemd worden?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij weten allemaal dat je die wel hebt, ontkennen heeft geen zin.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef dagdag het volgende:
voel jij de laatste tijd een warmere band tussen ons, zou je misschien keer willen afspreken
nee maar had alleen riem nodigquote:
heb net gekekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef 3lmo het volgende:
Oh, ok.
Als iemand wat vermaak zoekt, kijk dit. 't Is behoorlijk grappig.
die reactie op het eindquote:
'ik spaar voor kleine baby nikies en daarna misschien voor een huis'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
die reactie op het eind
'ja heb schoentjes bij elkaar gespaard en moet nu sparen voor een huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |