abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:11:52 #176
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69525806
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:08 schreef Florian_ het volgende:
Hoi, ik ben Thijs.
Tieten or GTFO
Blub
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 14:22:14 #177
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69526052
HALLOOOOOO
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:23:12 #179
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69526064
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:22 schreef gers het volgende:
HALLOOOOOO
Blub
pi_69526083
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:08 schreef Florian_ het volgende:
Hoi, ik ben Thijs.
'En heb je nog contact gehad met Thijs? Nee, ik heb 'm niet meer gesproken.'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door 3lmo op 29-05-2009 14:29:20 ]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:40:14 #181
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69526518
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website

Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
Primum non nocere
pi_69526561
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website

Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
onthouden
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 14:42:08 #183
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69526568
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website

Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
Geeltje aan monitor.
pi_69526598
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef 3lmo het volgende:
Oh, ok.

Als iemand wat vermaak zoekt, kijk dit. 't Is behoorlijk grappig.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69526610
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website

Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
In FF zit zo'n password onthouder toch?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69526738
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:43 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]


HAKKUHHHHH
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:50:53 #187
180572 Zotheid
De lof der
pi_69526840
Maxima gaf me een knipoog toen ze mij om koffie vroeg.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_69526882
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Maxima gaf me een knipoog toen ze mij om koffie vroeg.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:52:58 #189
180572 Zotheid
De lof der
pi_69526908
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef gers het volgende:

[..]

Precies! De sfeer was erg los. Marco Kroon is een erg aardige en nuchtere man.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_69526936


Een van mijn favorieten.
pi_69526938
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Precies! De sfeer was erg los. Marco Kroon is een erg aardige en nuchtere man.
leuk baantje
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:55:11 #192
180572 Zotheid
De lof der
pi_69526982
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef gers het volgende:

[..]

leuk baantje
Klopt. Volgens mij is de koningin een erg aardige vrouw en met Wim-Lex kan je volgens mij best lachen. Met staatsdiners die er normaal gesproken zijn is de sfeer veel formeler en zie je niet hoe die mensen eigenlijk echt zijn.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 14:57:15 #193
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:58:34 #194
180572 Zotheid
De lof der
pi_69527083
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:57 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Jij malle toyboy
JWZ!11

Naar Leiden, daag!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:59:59 #195
104079 BobbyB
Swiftie
pi_69527123
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website

Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:41 schreef gers het volgende:

[..]

onthouden
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:13:36 #196
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69527512
FF onthoud al mijn WW
Blub
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:24:24 #197
104079 BobbyB
Swiftie
pi_69527824
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:13 schreef Gupje het volgende:
FF onthoud al mijn WW
Bij mij ook, maar het is wel gevaarlijk want als er ooit iets gebeurd met je installatie weet je ze niet meer daarom sla ik ze altijd wel ergens op.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:27:26 #198
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69527896
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Bij mij ook, maar het is wel gevaarlijk want als er ooit iets gebeurd met je installatie weet je ze niet meer daarom sla ik ze altijd wel ergens op.
Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgeweken
Blub
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:29:33 #199
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69527953
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:

[..]

Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgeweken
Ik heb er ook twee. Maar daar zitten dan soms weer cijfers in verwerkt. Ook krijg je soms vaste PW's met vage tekens enzo, en die pas ik niet altijd aan.
Primum non nocere
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:31:05 #200
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69528000
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website

Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
KeePass Password Safe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')