'En heb je nog contact gehad met Thijs? Nee, ik heb 'm niet meer gesproken.'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door 3lmo op 29-05-2009 14:29:20 ]
onthoudenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website
Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
Geeltje aan monitor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website
Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef 3lmo het volgende:
Oh, ok.
Als iemand wat vermaak zoekt, kijk dit. 't Is behoorlijk grappig.
In FF zit zo'n password onthouder toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website
Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
HAKKUHHHHHquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Maxima gaf me een knipoog toen ze mij om koffie vroeg.
Precies! De sfeer was erg los. Marco Kroon is een erg aardige en nuchtere man.quote:
leuk baantjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies! De sfeer was erg los. Marco Kroon is een erg aardige en nuchtere man.
Klopt. Volgens mij is de koningin een erg aardige vrouw en met Wim-Lex kan je volgens mij best lachen. Met staatsdiners die er normaal gesproken zijn is de sfeer veel formeler en zie je niet hoe die mensen eigenlijk echt zijn.quote:
Jij malle toyboyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Maxima gaf me een knipoog toen ze mij om koffie vroeg.
JWZ!11quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website
Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
quote:
Bij mij ook, maar het is wel gevaarlijk want als er ooit iets gebeurd met je installatie weet je ze niet meerquote:
Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgewekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar het is wel gevaarlijk want als er ooit iets gebeurd met je installatie weet je ze niet meerdaarom sla ik ze altijd wel ergens op.
Ik heb er ook twee. Maar daar zitten dan soms weer cijfers in verwerkt. Ook krijg je soms vaste PW's met vage tekens enzo, en die pas ik niet altijd aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgeweken
KeePass Password Safequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website
Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |