abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:53:05 #251
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69532301
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:49 schreef Cybey het volgende:

[..]

Zelf heeft hij een ban?
Ja, die arme stakker.
13 juni is de grote dag van terugkeer
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69532616
Hmm, ik moet maar eens gaan eten. Iemand suggesties? Snackbar is 2 minuten lopen dus dat wordt 't niet.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:09:10 #253
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69532701
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:06 schreef 3lmo het volgende:
Hmm, ik moet maar eens gaan eten. Iemand suggesties? Snackbar is 2 minuten lopen dus dat wordt 't niet.
Pizza bestellen
pi_69532837
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:09 schreef Marurk het volgende:

[..]

Pizza bestellen
Hmm, ja. Of shoarma, of... Keuzes zijn niet aan mij besteed.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:18:58 #255
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69532950
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Hmm, ja. Of shoarma, of... Keuzes zijn niet aan mij besteed.
Pizza!
pi_69533024
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:18 schreef Marurk het volgende:

[..]

Pizza!
Ok.
pi_69533046
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:46 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Ik al in feb dacht ik.
Nouja, hij zal binnenkort ook wel komen...
Jij bent op tijd...
Ja, hoeveel krijg je eigenlijk?
Ik had uitgerekent dat ik 1000 euro terug krijg, nu krijg ik dus die brief dat het 1045 is.
45 extra heffing of zo...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69533131
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:18 schreef Marurk het volgende:

[..]

Pizza!
Jammie.

Spaghetti hier
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69533138
KUT
belastingsdienst
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:25:48 #260
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69533169
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:21 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Ok.
Weet je al welke pizza?
pi_69533239
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:24 schreef gers het volgende:
KUT
belastingsdienst
Ik houd nu van de belastingdienst
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:39:00 #262
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69533502
OMG ik lig echt dubbel van dit topic: Holland Doc: Racistisch VMBO tuig
pi_69533560
Wel een echt pizza uit de steenoven
pi_69533573
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:25 schreef Marurk het volgende:

[..]

Weet je al welke pizza?
Ik denk een pepperoni, die zijn altijd wel lekker. Moet ook nog weg, maar daar maak ik me niet zo druk over.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:43:05 #265
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69533598
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:42 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Ik denk een pepperoni, die zijn altijd wel lekker. Moet ook nog weg, maar daar maak ik me niet zo druk over.
Lekker
pi_69533601
ik at pasta
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:43:55 #267
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69533620
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
ik at pasta
Ik eet zometeen gamba's
pi_69533641
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:43 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ik eet zometeen gamba's
Bah
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69533647
buik jeukt want verbrand
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:45:54 #270
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69533666
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
buik jeukt want verbrand
Kenker kweken
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:46:15 #271
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69533672
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bah
Van vis raken mensen normaal opgewonden hoor.
pi_69533730
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:45 schreef Marurk het volgende:

[..]

Kenker kweken
ja sowieso
pi_69533834
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:46 schreef Marurk het volgende:

[..]

Van vis raken mensen normaal opgewonden hoor.
Ik niet

Ik houd niet van schaal of schelpdieren
Wel van andere soorten vis
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69533860
Ik ga morgen naar de kelder in hank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaja.. kurk_droog live op tmf clubcam _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan die zondag meteen weer door naar basketbal finale chaos, alles!
pi_69533870
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik niet

Ik houd niet van schaal of schelpdieren
Wel van andere soorten vis
Ik hou van natte hamburgers.. maar die kunnen ook naar vis stinken
pi_69533877
Hoi!
pi_69533896
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga morgen naar de kelder in hank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaja.. kurk_droog live op tmf clubcam _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan die zondag meteen weer door naar basketbal finale chaos, alles!
naar EBBC kijken
ik wil ook noar de kelder van henk
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69533911
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
ben je nu klaar met je examens
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69533920
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik hou van natte hamburgers.. maar die kunnen ook naar vis stinken
Gorgonzola Kaasstengels
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69533934
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Hoi!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69533939
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga morgen naar de kelder in hank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaja.. kurk_droog live op tmf clubcam _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan die zondag meteen weer door naar basketbal finale chaos, alles!
Ik was ook meerdere keren in clubs waar TMF clubcam was. Je mag me aanraken.
pi_69533960
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Ik was ook meerdere keren in clubs waar TMF clubcam was. Je mag me aanraken.
Allemaal geile 16jarige dames? D
pi_69533985
Bwehehehe.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:57:47 #284
180572 Zotheid
De lof der
pi_69533986
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Jij bent op tijd...
Ja, hoeveel krijg je eigenlijk?
Ik had uitgerekent dat ik 1000 euro terug krijg, nu krijg ik dus die brief dat het 1045 is.
45 extra heffing of zo...
1300 euro.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_69533999
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Ik was ook meerdere keren in clubs waar TMF clubcam was. Je mag me aanraken.
waren daar veel sletjes
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69534040
Leuk om in camera te kotsen?

Ik baal er wel van. Dan kom je ergens waar je alles kan doen omdat het in het midden van kk brabant ligt..nee staat tmf er te filmen
pi_69534047
Er zijn altijd veel sletjes waar ik uit ga, daarom ga ik er ook naar toe.
pi_69534068
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:59 schreef 3lmo het volgende:
Er zijn altijd veel sletjes waar ik uit ga, daarom ga ik er ook naar toe.
waar ga je dan stappen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69534127
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:00 schreef gers het volgende:

[..]

waar ga je dan stappen
Hengelo
Rijssen
Markelo

En morgen:
hier

In Enschede natuurlijk hier.
pi_69534131
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:00 schreef gers het volgende:

[..]

waar ga je dan stappen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:02:44 #291
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69534135
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:48 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

ja sowieso
Wordt het morgen een beetje goed weer?
pi_69534142
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:02 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Hengelo
Rijssen
Markelo

En morgen:
hier

In Enschede natuurlijk hier.
waar ligt dat?
pi_69534148
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:00 schreef gers het volgende:

[..]

waar ga je dan stappen
Jij komt zo wanhopig over.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69534150
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:02 schreef Marurk het volgende:

[..]

Wordt het morgen een beetje goed weer?
Denk het wel.. Maar dit is nederland dus het kan ook ineens sneeuwen
pi_69534174
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

waar ligt dat?
Hier.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:04:57 #296
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69534187
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Denk het wel.. Maar dit is nederland dus het kan ook ineens sneeuwen
OK

Eten!
pi_69534200
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:04 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Hier.
zie het niet
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:06:29 #298
180572 Zotheid
De lof der
pi_69534235
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:03 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Jij komt zo wanhopig over.
Gers? Nooit!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_69534243
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:03 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Jij komt zo wanhopig over.
daarom post ik ook op hookers.nl
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69534251
maar kurk je bent dus een EBBC fan
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')