Vechtpartijen waarvan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:59 schreef reetveter het volgende:
Ik slaap vanacht met het raam open. Wedden dat ik morgen minstens 5 vechtpartijen heb gehoord
tschus
In de maneschijn, in de maneschijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Amerika, Amerika, driemaal in de rondte van je hopsasa
2 uur geslapen, kan er weer tegenaan morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goedennacht mijnheer, hoe gaat het met u?
Dinsdag pas volgende tentamenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
2 uur geslapen, kan er weer tegenaan morgen![]()
en verder is alles wel puik eigenlijk![]()
moet jij niet een uurtje extra leren trouwens!
Grootheidswaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, was ik ooit.
*Ziet dat het nog steeds in z'n sig staat.
Jammer dan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dinsdag pas volgende tentamenMoet eigenlijk wel beginnen ja, maar dat kan morgen ook!
King Crimson - Starless is mooierquote:
weer zitten risken jongeman?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
King Crimson - Starless is mooier, maar minder toepasselijk
Wel toeval dat ik nu net KC aant luisteren ben
"maar minder toepasselijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
weer zitten risken jongeman?
[..]
, en hij werkt niet eens als subliminal message
!?
Verkapte-kijk-mij-een-leven-hebben-postquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:56 schreef swarmahoer het volgende:
dit keer geen riskff naar de stad geweest, maar er was blijkbaar niemand anders van plan naar de stad te gaan, halflege kroeg, dus weer naar huis
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:56 schreef swarmahoer het volgende:
dit keer geen riskff naar de stad geweest, maar er was blijkbaar niemand anders van plan naar de stad te gaan, halflege kroeg, dus weer naar huis
oh aight ghehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
"maar minder toepasselijk" is een reactie op jouw subliminal message
verkapt-zie-mij-niet-lerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-leven-hebben-post
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb al 1 bladzijde van mijn samenvatting gelezen
van de 300?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb al 1 bladzijde van mijn samenvatting gelezen
40quote:
een samenvatting van de samenvattingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
40
Lettertype 12 Times New Roman
Alleen moet ik van deze samenvatting eigenlijk ook nog een samenvatting maken![]()
40 a4 is toch veels te groot voor een samenvattingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een samenvatting van de samenvatting
nee toch? er mag niet teveel informatie verloren gaan hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
40 a4 is toch veels te groot voor een samenvatting
Nee die samenvatting van de samenvatting is natuurlijk om de belangrijkste punten nog een keer kort te herhalenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee toch? er mag niet teveel informatie verloren gaan he
welk vak is het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee die samenvatting van de samenvatting is natuurlijk om de belangrijkste punten nog een keer kort te herhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |