Vechtpartijen waarvan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:59 schreef reetveter het volgende:
Ik slaap vanacht met het raam open. Wedden dat ik morgen minstens 5 vechtpartijen heb gehoord
tschus
In de maneschijn, in de maneschijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Amerika, Amerika, driemaal in de rondte van je hopsasa
2 uur geslapen, kan er weer tegenaan morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goedennacht mijnheer, hoe gaat het met u?
Dinsdag pas volgende tentamenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
2 uur geslapen, kan er weer tegenaan morgen![]()
en verder is alles wel puik eigenlijk![]()
moet jij niet een uurtje extra leren trouwens!
Grootheidswaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, was ik ooit.
*Ziet dat het nog steeds in z'n sig staat.
Jammer dan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dinsdag pas volgende tentamenMoet eigenlijk wel beginnen ja, maar dat kan morgen ook!
King Crimson - Starless is mooierquote:
weer zitten risken jongeman?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
King Crimson - Starless is mooier, maar minder toepasselijk
Wel toeval dat ik nu net KC aant luisteren ben
"maar minder toepasselijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
weer zitten risken jongeman?
[..]
, en hij werkt niet eens als subliminal message
!?
Verkapte-kijk-mij-een-leven-hebben-postquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:56 schreef swarmahoer het volgende:
dit keer geen riskff naar de stad geweest, maar er was blijkbaar niemand anders van plan naar de stad te gaan, halflege kroeg, dus weer naar huis
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:56 schreef swarmahoer het volgende:
dit keer geen riskff naar de stad geweest, maar er was blijkbaar niemand anders van plan naar de stad te gaan, halflege kroeg, dus weer naar huis
oh aight ghehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
"maar minder toepasselijk" is een reactie op jouw subliminal message
verkapt-zie-mij-niet-lerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-leven-hebben-post
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb al 1 bladzijde van mijn samenvatting gelezen
van de 300?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb al 1 bladzijde van mijn samenvatting gelezen
40quote:
een samenvatting van de samenvattingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
40
Lettertype 12 Times New Roman
Alleen moet ik van deze samenvatting eigenlijk ook nog een samenvatting maken![]()
40 a4 is toch veels te groot voor een samenvattingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een samenvatting van de samenvatting
nee toch? er mag niet teveel informatie verloren gaan hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
40 a4 is toch veels te groot voor een samenvatting
Nee die samenvatting van de samenvatting is natuurlijk om de belangrijkste punten nog een keer kort te herhalenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee toch? er mag niet teveel informatie verloren gaan he
welk vak is het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee die samenvatting van de samenvatting is natuurlijk om de belangrijkste punten nog een keer kort te herhalen
Sociologische Theorie, en dan Durkheim, Simmel, Weber en Mannheim. Geloof ook nog wat feministische sociologen. Echt kutdingen om te leren, omdat je de hele tijd door elkaar haalt welke theorie bij wie hoortquote:
ik zit het zo te lezen via wiki, en boh, dat is behoorlijk pittigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sociologische Theorie, en dan Durkheim, Simmel, Weber en Mannheim. Geloof ook nog wat feministische sociologen. Echt kutdingen om te leren, omdat je de hele tijd door elkaar haalt welke theorie bij wie hoort
Tis toch erg interessant, wel fucking veel leeswerk. De opdrachten in de werkgroepen zijn gelukkig weer fucking makkelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zit het zo te lezen via wiki, en boh, dat is behoorlijk pittig![]()
Interessant voor even, maar het lijkt me kut als een studie om eerlijk te zijn
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tis toch erg interessant, wel fucking veel leeswerk. De opdrachten in de werkgroepen zijn gelukkig weer fucking makkelijk![]()
wat valt er te doen werken met dit soort stof als ik het vragen mag?quote:De opdrachten in de werkgroepen zijn gelukkig weer fucking makkelijk![]()
Gelukkig niet, hebben leerboeken waarin elke pipo in 30-40 blz staat samengevat met al zijn ideetjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Leeswerk als in, lees deze dikke pil van 2000 blz en schrijf een samenvatting?
Dit semester alleen één 20-min presentatie geven over een bepaalde socioloog. Vorig semester zelfs helemaal geen opdrachten. Niet echt moeilijk dusquote:[..]
wat valt er te doen werken met dit soort stof als ik het vragen mag?
ideeen toepassen op de huidige maatschappij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |