Regel voor mij even een dobbelsteen voor aan de spiegelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef jagga het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
Maar tis best rustig vandaag, want ik had al het een en ander gedaan gisteren
Dus nu een beetje lamballen enz... en auto-onderdelen regelen voor mijn auto
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Welke kankeraap heeft mijn TT gewijzigd?
De vorige dat iemand zo tekeer ging tegen remlof werd de shredder aangeslingerd.quote:
Nu weer, het is zo verdacht stilquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
De vorige dat iemand zo tekeer ging tegen remlof werd de shredder aangeslingerd.
Ik heb een diddlequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Regel voor mij even een dobbelsteen voor aan de spiegel
quote:
Waar het hart (of wat anders in dit geval) vol van is...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom lees ik geen diddle maar dildo?
Tijd zatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb beloofd dat ze komen, niet gezegd wanneer
Ik was gisteren 10 over 6 thuis, heb snel andere kleren aan getrokken, had toen examen van 7 tot 9, en ik was 9:45.
Pilsje gedronken en op de bank in slaap gevallen
Dus effe geduld ja?had gisteren geen zin meer
Omdat je een faler bent!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef jagga het volgende:
waarom delete fok mijn hele post als ik em edit?
That's it! Genoeg! Piemel inleveren, nu!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef dagdag het volgende:
ik ga in juli naar een concertatrty van enrique:D:D:D: ;f;s; ewt
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
That's it! Genoeg! Piemel inleveren, nu!
okquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, ik meld alleen dat ik het druk heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |