abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:26:58 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69410460
Game on

De case
Peter Nuninga denkt dat ie een stoere jongen is
Deed mee aan De Bunker
Medebewoonster Renate was een beetje verliefd
Peter doet alsof ie dat ook is
Wil met haar zoenen
Zegt ie
Je bent een beetje verliefd op me, he? zegt Peter
Renate beaamt dat,
Renate zegt nog: je neemt me in de zeik
NEE ECHT NIET< WIL LEKKER EVEN ZOENEN
Renate zegt oke
Peter: HAHAHAHA ECHT NIET, DAT IS SLECHT VOOR MIJN IMAGO

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69410488
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69410509
nou stefan ik vind die vergelijking best scheef zeg.....een verkrachting met een zeikflikkergraf grap vergelijken.....als renate een beetje inzicht had in mensen en ff goed om dr heen had gekeken had ze echt wel gezien dat ze in de zeik werd genomen
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:29:59 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69410534
Peter Nuninga is de nieuwe Peter Joustra, ook een lul.
En ja hoor, dit zeg ik hem ook in z'n gezicht mocht ik hem ooit tegenkomen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:30:22 #5
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69410544
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Laysa het volgende:
nou stefan ik vind die vergelijking best scheef zeg.....een verkrachting met een zeikflikkergraf grap vergelijken.....als renate een beetje inzicht had in mensen en ff goed om dr heen had gekeken had ze echt wel gezien dat ze in de zeik werd genomen
LE-ZEN

Ik vergelijk de grap niet met een verkrachting.
Ik vergelijk dat vergoeilijken van de grap door oa jou: alsof het Renate's schuld is.
pi_69410553
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:29 schreef yvonne het volgende:
wie is peter joustra
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:30:50 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69410560
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:29 schreef yvonne het volgende:
Wanneer had je dat etentje met hem?
pi_69410571
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Stefan het volgende:

[..]

LE-ZEN

Ik vergelijk de grap niet met een verkrachting.
Ik vergelijk dat vergoeilijken van de grap door oa jou: alsof het Renate's schuld is.
ik vergoeilijk niets....dus jij beter lezen vriend......ik vind het een flikkerstreek....
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:31:43 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69410589
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:24 schreef Stefan het volgende:
Het is toch niet raar dat Renate, of mensen als Renate, zoeken naar bevestiging, warmte, geluk of er althans in willen geloven? Dat iemand ergens op hoopt, of misschien nog wat bleu of naief is, geeft een mongool als Peter Nuninga niet het recht om er gewoon keihard misbruik van te maken.
-knip-
Dat geeft hem niet het recht, maar feit is dat er plenty mensen zijn die dat soort dingen doen, aangezien dat gewoon een gegeven is kun je daar rekening mee houden. Niet iedereen op zn blauwe ogen geloven is zo gek nog niet. Beetje sociale weerbaarheid heb je wel nodig.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:32:06 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69410596
TVP voor als Peter wakker wordt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:32:34 #11
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69410607
Je kan lang of kort lullen, maar ieder mens heeft in beginsel recht op zijn vertrouwen in de mensheid en geen mens heeft recht om zulk vertrouwen te misbruiken. Dat het gebeurt is 1, dat mensen het goed praten een ander. Peter is een ongelooflijke flapdrol die zijn eigen ego en zielige eigenbeeld wil opvijzelen door over het kadaver van een goedgelovig meisje heen te gaan.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:32:37 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69410609
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dan is iedereen dat toch die hier Renate keihard de grond in heeft getrapt. Over dat ongesteld zijn was ze waarschijnlijk nog onzekerder dan over dit.

On stream met alcohol op mag 't niet, op een forum keihard in her face mag wel. Hypocriet?
Het is juist het feit dat het NIET 'in her face' gedaan werd. Had-ie dat wel gedaan had ze het weg kunnen lachen. Dit was op achterbakse wijze misbruik maken van de naïviteit en onzekerheid van iemand.
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:

Context yvonne . Die 2 kennen elkaar langer dan vandaag, hoe haalt ze 't nou in haar hoofd om dit serieus te nemen als je net dagenlang bij elkaar op de lip hebt gezeten .
Hoe haalt hij het in z'n kop zoiets uit te vreten bij iemand waarvan hij weet dat ze onzeker is. Ze hebben dagenlang bij elkaar op de lip gezeten. Dan had hij dit kunnen weten. Je argument werkt zo mogelijk zelfs nog harder in zijn nadeel. ZIJ heeft namelijk helemaal NIETS verkeerd gedaan in deze, behalve hem geloven. Dat dat niet slim is snapt iedereen, maar dan nog valt haar niets te verwijten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:33:13 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69410626
Yvonne! Wanneer heb je dat etentje met Peter?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:33:33 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69410637
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Laysa het volgende:

[..]

wie is peter joustra
Het Officiële FOK!woordenboek
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wanneer had je dat etentje met hem?
Ja dahaaaag.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 26 mei 2009 @ 10:33:42 #15
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69410643
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Stefan het volgende:
De case
Peter Nuninga denkt dat ie een stoere jongen is
Deed mee aan De Bunker
Medebewoonster Renate was een beetje verliefd
Peter doet alsof ie dat ook is
Wil met haar zoenen
Zegt ie
Je bent een beetje verliefd op me, he? zegt Peter
Renate beaamt dat,
Renate zegt nog: je neemt me in de zeik
NEE ECHT NIET< WIL LEKKER EVEN ZOENEN
Renate zegt oke
Peter: HAHAHAHA ECHT NIET, DAT IS SLECHT VOOR MIJN IMAGO

Whehehehe
pi_69410698
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

dinsdag 26 mei 2009 @ 10:36:13 #17
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69410705
Overigens over het afzeiken van Renate tijdens haar Bunkertijd. Dat was op basis van haar gedragingen in The Bunker. Was gewoon open en bloot te lezen. Renate kon er om lachen en werd snel 'een van ons '. En meningeen heeft gezegd dat ze Renate op FOK! veel opener en leuker vonden dan in de Bunker. Renate vond zichzelf ook niet zo leuk in De Bunker overigens.
pi_69410739
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Stefan het volgende:
Overigens over het afzeiken van Renate tijdens haar Bunkertijd. Dat was op basis van haar gedragingen in The Bunker. Was gewoon open en bloot te lezen. Renate kon er om lachen en werd snel 'een van ons '. En meningeen heeft gezegd dat ze Renate op FOK! veel opener en leuker vonden dan in de Bunker. Renate vond zichzelf ook niet zo leuk in De Bunker overigens.
eens....ik vind haar hier veel sympathieker overkomen....ik snap dus ook niet waarom zij zich had opgegeven....genoeg voorbeelden uit het verleden dat rls niet voor tere zieltjes zijn
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:39:46 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69410791
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Ja dahaaaag.
Nuninga, Peter:
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:42:53 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69410884
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

eens....ik vind haar hier veel sympathieker overkomen....ik snap dus ook niet waarom zij zich had opgegeven....genoeg voorbeelden uit het verleden dat rls niet voor tere zieltjes zijn
maar dan nog verwacht je niet dat je buiten het spel om, want de Bunker was al afgelopen en ze waren er beiden sowieso al een tijdje uit, op een dergelijke manier voor het oog van iedereen voor lul wordt gezet. Het was niet 'the bunker'. Het was een feestje en Peter wilde gewoon even een onzeker persoon de grond in trappen. Voelt-ie zich weer een hele vent.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:44:57 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69410920
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Nuninga, Peter:

pi_69410933
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Danny het volgende:

[..]

maar dan nog verwacht je niet dat je buiten het spel om, want de Bunker was al afgelopen en ze waren er beiden sowieso al een tijdje uit, op een dergelijke manier voor het oog van iedereen voor lul wordt gezet. Het was niet 'the bunker'. Het was een feestje en Peter wilde gewoon even een onzeker persoon de grond in trappen. Voelt-ie zich weer een hele vent.
je hebt ook gelijk...je ziet me nergens schrijven dat peter geen klootzak is.....maar ook peter zal iemand tegenkomen die hem eens hetzelfde zal flikken
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:45:32 #23
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69410945
En dat je in een dronken bui zo'n geintje uithaalt is 1. Maar dat je dan niet eens de moed en hetv fatsoen hebt je excuses aan te bieden. Nee, in plaats daarvan komt Peter Nuninga nog even natrappen dat het lekker haar eigen schuld is.
pi_69410952
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Danny het volgende:
Het is juist het feit dat het NIET 'in her face' gedaan werd. Had-ie dat wel gedaan had ze het weg kunnen lachen. Dit was op achterbakse wijze misbruik maken van de naïviteit en onzekerheid van iemand.
In her face mag dus werkelijk alles (alsof dat dan geen effect heeft?), en enige andere wijze dan is opeens de wereld te klein.

Het verschil is echt niet zo werelds als je doet voorkomen. Beide is 't inhakken op een onzeker iemand, over zaken waar ze onzeker over is. Het onderscheid dusdanig doorslaggevend laten overkomen is hypocriet.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:47:14 #25
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69410977
Bij het lezen van de TT kreeg ik me toch beelden voor ogen!!!! Pffffffff Het wordt hoog tijd voor de volgende bunker.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:48:17 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69411002
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

In her face mag dus werkelijk alles (alsof dat dan geen effect heeft?), en enige andere wijze dan is opeens de wereld te klein.

Het verschil is echt niet zo werelds als je doet voorkomen. Beide is 't inhakken op een onzeker iemand, over zaken waar ze onzeker over is. Het onderscheid dusdanig doorslaggevend laten overkomen is hypocriet.
je bent zelf een hypocriete lul, lul!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:49:13 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411030
quote:

[..]

Tegen een schot met open vizier kun je je wapenen. Tegen backstabbing is dat een stuk lastiger.
Als ik tegen jou zeg dat je een lul bent kun je je verweren of je schouders ophalen.
Als ik net doe of ik je ontzettend aardig vind en dat doordrijf tot je dat gelooft en dan vervolgens je uitlacht met een 'denk je ECHT dat ik jou in mijn vriendenkring wil hebben ', terwijl de rest van mijn vrienden eromheen staan en je er donder op kunt zeggen dat dat op youtube gaat verschijnen ben je in principe gewoon klaar. Welke repliek denk je daar nog op te kunnen geven?

Onvoorstelbaar dat je dat verschil niet begrijpt
Ook onvoorstelbaar is dat je iemands goedgelovigheid kwalijker vindt dan de persoon die daar misbruik van maakt
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:49:15 #28
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411032
quote:

[..]

Er is nogal een verschil om iemand te beoordelen op zijn of haar acties op tv of internet en iemand recht in haar gezicht in de zeik te nemen op een punt waar ze het zwakst is, in dit geval onzeker in vriendschap en liefde. Ze werd door de groep al uitgesloten tidjens het feest, deze actie was gewoon lager dan laag.

Plus dat de grootste criticasters tijdens haar verblijf openlijk op hun kritiek zijn teruggekomen dat ze IRL (lees: FOK!) gewoon een leuke meid is.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:50:44 #29
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69411074
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent zelf een hypocriete lul, lul!
nah, doe es niet
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:50:46 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411077
Daarbij PietjePuk, als het allemaaal zo erg was wat er gezegd werd over Renate, waarom heb je niet ingegrepen? Jij bent hier notabene moderator? Als je er niks van zegt of geen actie onderneemt moet je niet een maand later er nog eens mee komen schermen. Dát is hypocriet.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:52:27 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69411127
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:49 schreef Stefan het volgende:
Plus dat de grootste criticasters tijdens haar verblijf openlijk op hun kritiek zijn teruggekomen dat ze IRL (lees: FOK!) gewoon een leuke meid is.
Frappant dat je zegt dat IRL hoe je je op FOK! gedraagt is .
Ik vind FOK! juist veel te vergelijken met een RLS. Veel mensen spelen hier toch ook een rol, een uitvergrote versie of karikatuur van hun eigen karakter. En dat was in DGK en BB ook zo.. vandaar dat ik niet begrijp dat RLSoapies FOK! niet begrijpen .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:54:03 #32
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69411173
Het was een crime passional. Hij krijgt minstens 6 maanden.
Snooker is top!!!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:54:49 #33
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411202
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daarom zette ik het er ook al tussen haakjes bij.

Overigens ben ik IRL zo'n beetje dezelfde persoon als op FOK!. Enige verschil is dat ik hier nogal kokketeer met mijn arbeidsongeschiktheid, dat ik thuiswoon en alleen een cavia als vriendin heb. Wat velen ook geloven
pi_69411266
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:
Daarbij PietjePuk, als het allemaaal zo erg was wat er gezegd werd over Renate, waarom heb je niet ingegrepen? Jij bent hier notabene moderator? Als je er niks van zegt of geen actie onderneemt moet je niet een maand later er nog eens mee komen schermen. Dát is hypocriet.
Het gaat hier om een gewone discussie, buiten het modereren om. Op FOK! mag heel veel, dat snap ik en daar handel ik als mod naar. Mag ik persoonlijk nog wel wat anders vinden.

Feit is dat Danny Renate echt keihard heeft neergehaald, en nu neemt ie 't opeens voor haar op omdat Peter bashen toch ook wel hilarisch is. Het allesoverheersende argument is dan dat als je 't maar recht in iemands gezicht doet dat 't dan moet kunnen. Ik vind van niet.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:57:58 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69411289
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het gaat hier om een gewone discussie, buiten het modereren om. Op FOK! mag heel veel, dat snap ik en daar handel ik als mod naar. Mag ik persoonlijk nog wel wat anders vinden.

Feit is dat Danny Renate echt keihard heeft neergehaald, en nu neemt ie 't opeens voor haar op omdat Peter bashen toch ook wel hilarisch is. Het allesoverheersende argument is dan dat als je 't maar recht in iemands gezicht doet dat 't dan moet kunnen. Ik vind van niet.
Lul. Hypocriete LUL!
Een gedicht over Maanvis
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:58:23 #36
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411302
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vind FOK! juist veel te vergelijken met een RLS. Veel mensen spelen hier toch ook een rol, een uitvergrote versie of karikatuur van hun eigen karakter. En dat was in DGK en BB ook zo.. vandaar dat ik niet begrijp dat RLSoapies FOK! niet begrijpen .
Punt is dat mensen zich prima kunnen verweren als ze frontaal worden aangevallen. Renate heeft dat meer dan bewezen. Iedereen hier kotste haar uit, maar dat heeft na haar terugkomst hooguit nog twee dagen geduurd. Ik denk dat inmiddels verreweg de meesten enorm veel respect op kunnen brengen voor de manier waarop ze ermee is omgegaan en je merkt ook dat ze nog nauwelijks wordt aangevallen.
Als je echter vanachteren wordt aangevallen door iemand die zich voordoet als je vriend, dan is de kans dat je je nog succesvol kunt verweren nagenoeg nihil. En DAT maakt het zo laag. Als je iemand aanvalt pak je altijd de zwakke punten. Maar op deze manier is het gewoon een suckerpunch van een eikel die niet mans genoeg is iemand te pakken die zich WEL kan verweren. Zie hoe hij door Jeroen tot tranen werd gedreven. Als Peter tegenover een zelfverzekerd iemand staat is hij nergens meer en dus pakt hij iemand die goedgelovig is en misbruikt hij zijn kennis over haar gevoelens voor hem om zichzelf te verheffen boven een ander. En dan ben je in mijn ogen het doodschoppen niet waard.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:59:41 #37
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411343
quote:

[..]

heb je ook gelezen dat ik er al op terug ben gekomen bij renate?
En is jouw argument nu WERKELIJK dat Peter het mag omdat ik het deed (zelfs al vergelijk je appelen met peren?)
En heb je m'n posts na de jouwe hier net ook gelezen waarin ik het verschil uitleg? Ben wel benieuwd wat je daarop te zeggen hebt. Ben je achterbaks of recht voor z'n raap? En snap je nu het verschil?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:01:13 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69411386
En om Peter nu tot op het bot af te branden om deze oerstomme en lage actie gaat mij ook weer te ver.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:01:53 #39
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411407
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef Marrije het volgende:
En om Peter nu tot op het bot af te branden om deze oerstomme en lage actie gaat mij ook weer te ver.
je hebt gelijk. Ik stel voor dat we 'm massaal zielig vinden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:03:52 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69411473
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef Danny het volgende:

[..]

je hebt gelijk. Ik stel voor dat we 'm massaal zielig vinden
Ach, dat is weer het andere uiterste, hoeft ook weer niet.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:05:09 #41
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411507
quote:

Er is een verschil in je baseren op wat je ziet op tv en je voordoen als een vriend en dan toeslaan op de meest zwakke plek.

Laten we het eens omdraaien
We noemen Peter Nuninga nu een onbeschofte klootzak op basis van zijn gedrag op het feest en op FOK!
Hij kan en mag zich verweren, wij bepalen daarop of we onze mening bijstellen of niet.
Maar stel dat Renate hem had gepakt op zijn meest zwakke plek. Zijn moeder bijvoorbeeld. Die is al een jaar of 10 overleden. Wat als ze hem voor de camera's had gezegd: mijn moeder is ook dood, hoe voel jij je er nu onder. En dat hij zijn hart had uitgestort. En dat ze had gezegd, zullen we samen naar het graf gaan. Peter blij dat ie iemand heeft waarmee hij over zijn verdriet kan praten. En dat Renate dan ineens zegt: hahaha, ik ga niet mee en mijn moeder leeft nog, ze bakt elke week koekjes voor me.

Misschien dat je nu het verschil ziet tussen op het forum bashen of irl doen alsof je iemands vriend bent?
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:05:59 #42
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411531
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Marrije het volgende:

Ach, dat is weer het andere uiterste, hoeft ook weer niet.
ow, ik vind 't eigenlijk best een zielig ventje
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:07:23 #43
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411567
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

Er is een verschil in je baseren op wat je ziet op tv en je voordoen als een vriend en dan toeslaan op de meest zwakke plek.

Laten we het eens omdraaien
We noemen Peter Nuninga nu een onbeschofte klootzak op basis van zijn gedrag op het feest en op FOK!
Hij kan en mag zich verweren, wij bepalen daarop of we onze mening bijstellen of niet.
Maar stel dat Renate hem had gepakt op zijn meest zwakke plek. Zijn moeder bijvoorbeeld. Die is al een jaar of 10 overleden. Wat als ze hem voor de camera's had gezegd: mijn moeder is ook dood, hoe voel jij je er nu onder. En dat hij zijn hart had uitgestort. En dat ze had gezegd, zullen we samen naar het graf gaan. Peter blij dat ie iemand heeft waarmee hij over zijn verdriet kan praten. En dat Renate dan ineens zegt: hahaha, ik ga niet mee en mijn moeder leeft nog, ze bakt elke week koekjes voor me.

Misschien dat je nu het verschil ziet tussen op het forum bashen of irl doen alsof je iemands vriend bent?
insert reactie over hoe peter daar nooit in zou trappen, hoe het een stom voorbeeld is etc
pi_69411609
iedereen doet en werkt mee aan het toneelstukje op de streams dat peter renate leuk vind , heb niemand gezien die tegen renate zegt meisje neem het nou niet serieus dus zijn de andere net zo fout bezig maar daar hoor ik niks over
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:10:21 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69411653
HypocrieteLul007 is akelig afwezig inmiddels .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:10:24 #46
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411657
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
iedereen doet en werkt mee aan het toneelstukje op de streams dat peter renate leuk vind , heb niemand gezien die tegen renate zegt meisje neem het nou niet serieus dus zijn de andere net zo fout bezig maar daar hoor ik niks over
Hoe kan de kijker ingrijpen als er iets live gebeurt op de stream?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:11:09 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69411677
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef Stefan het volgende:

[..]

Hoe kan de kijker ingrijpen als er iets live gebeurt op de stream?
niet de kijker maar mensen als Amber en ook een Jeroen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:11:43 #48
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411693
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me af of PietjePuk
A: het niet begrijpt
B: dergelijke acties eigenlijk doodnormaal vindt
C: het gewoon standaard oneens is met Danny ongeacht waar het over gaat
pi_69411701
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

en iedereen waar peter het tegen zegt die avond
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:13:06 #50
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411726
quote:

[..]

Omdat die er door Peter half bij worden getrokken zonder de context van het gesprek te weten. Althans Jeroen, Amber wist t volgens mij dondersgoed.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:13:43 #51
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411742
quote:

Amber werd ook al aangevallen hoor. Die gooit er op een gegeven moment nog een schepje bovenop op de stream trouwens. Maar Amber is 20 ofzo en die heeft gisteren toegegeven nog volledig in de pubertijd te zitten. Dan vind ik 20 nog verdomde oud om dit soort shit uit te halen, maar misschien is ze geestelijk nog maar 15, dat zou kunnen. Dat Jeroen een lul is wisten we ook al.
Maar dan nog; Peter initiëert het en dan moeten we niet allerlei dingen gaan bedenken om het vooral maar MINDER schuldig te maken natuurlijk.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:13:57 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69411746
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

D. Er een andere mening op na houdt.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:14:33 #53
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411763
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Marrije het volgende:

wat dus valt onder B
pi_69411766
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Omdat die er door Peter half bij worden getrokken zonder de context van het gesprek te weten. Althans Jeroen, Amber wist t volgens mij dondersgoed.
jeroen ook joh wie kwam er met we gaan een polll doen kijken wat de streamers willen dat was jeroen zn idee ..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:14:51 #55
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411769
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

D=B
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:15:26 #56
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411785
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:14 schreef Danny het volgende:

[..]

wat dus valt onder B
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:

[..]

D=B
gmta
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:17:51 #57
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411862
Nogmaals, iedereen kan in een aangeschoten bui een kutgeintje uithalen, waarbij andermans gevoelens genegeerd worden. Maar dan bied je achteraf je excuses aan.

Anders is het als je én dondersgoed weet dat je iemand gaat krenken door een zwakke plek aan te vallen en dan het mes nog eens om te draaieb, én dan nog eens doodleuk komt vertellen dat Renate niet moet zeuren en dat het er eigen schuld is.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:23:46 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69412046
Ik vind de actie van Peter niet doodnormaal, keur het ook af (en ik vermoed PP ook). Daarnaast vind ik het ook wenselijk dat Renate gaat werken aan haar sociale weerbaarheid.
Antwoord D dus.
pi_69412095

hebben jullie het nou nog steeds over dit non-issue?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:25:53 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69412112
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:25 schreef FuTilE het volgende:

hebben jullie het nou nog steeds over dit non-issue?
Laat me
pi_69412146
Ik hoop dat Peter een hele grote pukkel met een gele kop op zijn neus krijgt, die de eerstkomende 6 weken zichtbaar zal zijn.

Die straf is nét zo kinderachtig als de 'grap'.
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
pi_69412153
Ik ben het met je eens dat exuces op zn plaats zo zijn van peter naar renate toe , maar blijf erbij dat genoeg mensen hadden kunnen ingrijpen in the bunker die de hele avond er waren en het te horen hebben gekregen via peter of iemand anders en dat werd ook door niemand gedaan ...

Denk dat peter niet wist hoe diep het bij renate zat de liefde en renate ook had moeten zien dat peter erg dronken was en niet serieus kon worden genomen meer die avond ..

en nu weer aan het werk fijne dag nog
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:28:31 #63
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_69412171
Peter je bent de zwakste schakel.
Tot nooit meer ziens lafbek!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:28:50 #64
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69412176
Het gaat erom dat Peter en wist dat ze onzeker is en wist dat ze verliefd op hem was. En dan iemand keihard in de bek en voor de camera's in de zeik nemen, vind ik geen non-issue,
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:29:06 #65
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69412185
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik ben het met je eens dat exuces op zn plaats zo zijn van peter naar renate toe , maar blijf erbij dat genoeg mensen hadden kunnen ingrijpen in the bunker die de hele avond er waren en het te horen hebben gekregen via peter of iemand anders en dat werd ook door niemand gedaan ...

Denk dat peter niet wist hoe diep het bij renate zat de liefde en renate ook had moeten zien dat peter erg dronken was en niet serieus kon worden genomen meer die avond ..

en nu weer aan het werk fijne dag nog
dat wist hij wel degelijk. rond 4:00 gaat hij vol trots lachend het hilarische verhaal staan te vertellen tegen een paar anderen namelijk.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:30:27 #66
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_69412222
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Het gaat erom dat Peter en wist dat ze onzeker is en wist dat ze verliefd op hem was. En dan iemand keihard in de bek en voor de camera's in de zeik nemen, vind ik geen non-issue,
Lol maken ten kosten van een ander die Crybaby!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_69412280
Goeijesmorgens .

Zijn er nog filmpjes van s'nachts
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:33:56 #68
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69412311
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:23 schreef Marrije het volgende:
Ik vind de actie van Peter niet doodnormaal, keur het ook af (en ik vermoed PP ook). Daarnaast vind ik het ook wenselijk dat Renate gaat werken aan haar sociale weerbaarheid.
Antwoord D dus.
Dus antwoord D is 'ik keur het af, maar het is haar eigen schuld' ?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:34:17 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69412319
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goeijesmorgens .

Moguh. Vast wel.
pi_69412326
quote:
Goeijesmorgens .

kusje?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:35:06 #71
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69412340
quote:
Goeijesmorgens .

Er is wel het bewuste filmpje van Peter's lompe actie en er zijn drie topics waarin hij zichzelf goed lult en min of meer meldt dat het was om zijn carriëre een boost te geven.
Welk filmpje zoek je?
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 11:35:11 #72
137949 Disana
pi_69412341
quote:
Goeijesmorgens .

En zou je daarna kunnen zeggen hoe erg dit nu eigenlijk is? Veel mensen vinden het erg voor je en vinden Peter een schoft, maar wat vind je zelf.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:37:34 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69412399
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:35 schreef Disana het volgende:

[..]

En zou je daarna kunnen zeggen hoe erg dit nu eigenlijk is? Veel mensen vinden het erg voor je en vinden Peter een schoft, maar wat vind je zelf.
Dat heeft ze al gedaan toch?
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 11:38:42 #74
137949 Disana
pi_69412427
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:37 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat heeft ze al gedaan toch?
[..]

Da's meer een beschrijving dan een mening.
pi_69412450
Heb het filpmje gekeken op youtube. Heb verder een toffe party gehad maar blijf het een K** streek vinden maar goed het is ook weer een leerpunt voor mij. Ik had bij m,n eerste gevoel moeten blijven toen ik zei je neemt me in de zeik had ik gewoon weg moeten lopen.
Verder is ie wat mij betreft sluss

ik zou graag filmpjes willen zien van de nacht dat er die lekkere stampmuziek opstond en is er een filmpje van het moment dat ie hat lacherig tegen iedereen zei? ik was toen ff boven feest aan het vieren
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:40:44 #76
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69412485
Goedenmorgen, we hebben het dus nog steeds over Renate/Peter, hoop dat hij mijn raad opvolgd en vanacht eens flink heeft na liggen denken en zijn excuus maakt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_69412518
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Boehoehoe, en Bambi's moeder wordt op het eind doodgeschoten

Je hebt kilo's boter op je hoofd, man. Check je welkomsttopic voor Renate anders even
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:42:30 #78
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69412533
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik had bij m,n eerste gevoel moeten blijven toen ik zei je neemt me in de zeik had ik gewoon weg moeten lopen.
Peter had gewoon die kutstreek niet moeten uitvoeren, jij bent niet fout dat je bent blijven zitten.

Daarbij heeft ie het in 4 delen topic allemaal ook op jou afgeschoven. Blijkbaar vindt ie het heel normaal allemaal.
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 11:43:13 #79
137949 Disana
pi_69412554
quote:
Heb het filpmje gekeken op youtube. Heb verder een toffe party gehad maar blijf het een K** streek vinden maar goed het is ook weer een leerpunt voor mij. Ik had bij m,n eerste gevoel moeten blijven toen ik zei je neemt me in de zeik had ik gewoon weg moeten lopen.

ik zou graag filmpjes willen zien van de nacht dat er die lekkere stampmuziek opstond en is er een filmpje van het moment dat ie hat lacherig tegen iedereen zei? ik was toen ff boven feest aan het vieren
Maar in dit filmpje zie je juist dat hij het aan anderen loopt te vertellen (voornamelijk vanwege Jeroens grap over de poll trouwens).

Dat het voor jou een kutstreek was is het voornaamste dat telt. Mensen die een slok op hebben kun je gewoon beter niet serieus nemen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:44:13 #80
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69412588
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Boehoehoe, en Bambi's moeder wordt op het eind doodgeschoten

Je hebt kilo's boter op je hoofd, man. Check je welkomsttopic voor Renate anders even
Ik weet precies wat ik schreef. Dat jij dat over 1 kam scheert met iemand bewust krenken waarvan je weet dat ze verliefde gevoelens heeft en dan recht in de bek voorliegen, zegt meer over jou dan over mijn OP.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:45:31 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69412619
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:

[..]

Dus antwoord D is 'ik keur het af, maar het is haar eigen schuld' ?
In hoeverre is het je eigen schuld als je op een vreselijk lage manier in de zeik wordt genomen? Maar ook dit heeft 2 kanten, want je kunt je er ook tegen beschermen dat iemand je zo in de zeik neemt. Dat iets niet je eigen schuld is wil niet zeggen dat je je er ook niet tegen kunt wapenen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:46:58 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69412665
quote:
Ik ben blij dat je het zo ziet, dat voorkomt hopelijk dat je dit nog een keer mee zult maken.
pi_69412699
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar in dit filmpje zie je juist dat hij het aan anderen loopt te vertellen (voornamelijk vanwege Jeroens grap over de poll trouwens).

Dat het voor jou een kutstreek was is het voornaamste dat telt. Mensen die een slok op hebben kun je gewoon beter niet serieus nemen.
eensch, maar hij was toen nog aangeschoten dronken dat was ie pas een uur later
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 11:49:47 #84
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69412734
quote:

even spoelen in het filmpje:
4:15 staat hij het vol lol te vertellen
5:10 zegt ie tegen z'n ex(?) 'ze is niet meer bij me weg te slaan'
met 6:00 gaat het nog even door en begint amber zich er als een misselijk pubertrutje tegenaan te bemoeien
7:00 vertelt ie 't nog vol trots tegen bobby, al lachend uiteraard
8:10 herhaalt-ie nogmaals dattie verliefd is
9:48 "renate ik heb nou echt het gevoel dat ik kauwgom aan m'n reet heb. STOP MET ME VOLGEN NOU!"
pi_69412846
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:49 schreef Danny het volgende:

[..]

even spoelen in het filmpje:
4:15 staat hij het vol lol te vertellen
5:10 zegt ie tegen z'n ex(?) 'ze is niet meer bij me weg te slaan'
met 6:00 gaat het nog even door en begint amber zich er als een misselijk pubertrutje tegenaan te bemoeien
7:00 vertelt ie 't nog vol trots tegen bobby, al lachend uiteraard
8:10 herhaalt-ie nogmaals dattie verliefd is
9:48 "renate ik heb nou echt het gevoel dat ik kauwgom aan m'n reet heb. STOP MET ME VOLGEN NOU!"
Thanx! Danny.
Het zegt in ieder geval een hoop over hem ik heb mijn zwaktes maar hij kan ook wel een cursus hoe ga ik met mensen om gebruiken
pi_69412966
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:40 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen, we hebben het dus nog steeds over Renate/Peter, hoop dat hij mijn raad opvolgd en vanacht eens flink heeft na liggen denken en zijn excuus maakt.
ook goedemorgen , hopelijk Ja maar ik denk het niet .
pi_69412979
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik weet precies wat ik schreef. Dat jij dat over 1 kam scheert met iemand bewust krenken waarvan je weet dat ze verliefde gevoelens heeft en dan recht in de bek voorliegen, zegt meer over jou dan over mijn OP.
Dat zal wel...

Er is volgens mij maar een ding zinlozer dan die pathetische brugklasactie van Peter, en dat is er 4 topics over napraten. Overigens was jouw intentie met dat topic ook om iemand bewust te krenken, dus ik zie geen enkel verschil. De factor 'verliefdheid' is irrelevant. Het enige verschil is dat Peter in beeld is en jij thuis achter je beeldscherm zit.

Maar goed, rel nog ff lekker door... Ik ga me weer even bezig houden met de belangrijke zaken des levens, zoals daar zijn: Cappucino met voluptueuze schuimrand en een lekkere Chesterfiel dabei
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:01:55 #88
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_69413123
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:53 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Thanx! Danny.
Het zegt in ieder geval een hoop over hem ik heb mijn zwaktes maar hij kan ook wel een cursus hoe ga ik met mensen om gebruiken
Peter is een jankerige sukkel. Maar jij bent echt heel goedgelovig. En jammer genoeg is dat tegenwoordig geen eigenschap meer die je je kunt veroorloven, juist omdat er van die eikels zoals bunkerlulletje rondlopen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:05:15 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69413232
Kolere, zit er hier ff iemand een virusje binnen te halen, en ik dus al 1½ dag te vloeken op de PC terwijl ik het probeer op te lossen, is er een rel gaande die ik volledig gemist heb....

Kan iemand een samenvatting geven??

Ik denk tot nu toe het volgende te begrijpen:
Peter heeft Renate op een vuile manier (on stream) in de zeik zitten nemen tijdens het bunker afscheidsfeest, deze beelden stonden op youtube, vlogen het hele TBO subforum over.
Renate werd ermee geconfronteerd, en gevraagd wat ze er van vond. Renate vond het ook een kutstreek, en wordt inmiddels wel gewaardeerd op FOK! omdat ze de aanvallen op haar persoon mooi gepareerd heeft, en dus is Peter nu een nog grotere lul dan hij al was, want een "gewaardeerd" FOK!ker is in de zeik gezet door Peter.

Peter reageert zelf ook, krijgt bonje met Danny.... Peter denkt dat hij the world is omdat hij 3000 domme geile meisjes op z'n hyves heeft en dat hij daarom de eerste is die Danny een keer de waarheid vertelt.
Danny is wel gewend dat mensen in de waan van hun "Don't worry Sir, I'm from the internet" faam een grote mond opzetten, en is dus niet onder de indruk van übereikel Peter.

Was dit het zo ongeveer, heb ik nog essentiële zaken gemist of moet ik werkelijk 4 topics gaan teruglezen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_69413262
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Peter is een jankerige sukkel. Maar jij bent echt heel goedgelovig. En jammer genoeg is dat tegenwoordig geen eigenschap meer die je je kunt veroorloven, juist omdat er van die eikels zoals bunkerlulletje rondlopen.
klopt ik probeer altijd het goede in de Mensch te zien is idd helaas niet altijd handig. eigenlijk zou ik ik de hippietijd moeten leven
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 12:10:05 #91
137949 Disana
pi_69413367
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

klopt ik probeer altijd het goede in de Mensch te zien is idd helaas niet altijd handig. eigenlijk zou ik ik de hippietijd moeten leven
Je kunt beter niet koketteren met een instelling die je schade berokkent.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 12:14:02 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69413481
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:05 schreef Leandra het volgende:
Kolere, zit er hier ff iemand een virusje binnen te halen, en ik dus al 1½ dag te vloeken op de PC terwijl ik het probeer op te lossen, is er een rel gaande die ik volledig gemist heb....

Kan iemand een samenvatting geven??

Ik denk tot nu toe het volgende te begrijpen:
Peter heeft Renate op een vuile manier (on stream) in de zeik zitten nemen tijdens het bunker afscheidsfeest, deze beelden stonden op youtube, vlogen het hele TBO subforum over.
Renate werd ermee geconfronteerd, en gevraagd wat ze er van vond. Renate vond het ook een kutstreek, en wordt inmiddels wel gewaardeerd op FOK! omdat ze de aanvallen op haar persoon mooi gepareerd heeft, en dus is Peter nu een nog grotere lul dan hij al was, want een "gewaardeerd" FOK!ker is in de zeik gezet door Peter.

Peter reageert zelf ook, krijgt bonje met Danny.... Peter denkt dat hij the world is omdat hij 3000 domme geile meisjes op z'n hyves heeft en dat hij daarom de eerste is die Danny een keer de waarheid vertelt.
Danny is wel gewend dat mensen in de waan van hun "Don't worry Sir, I'm from the internet" faam een grote mond opzetten, en is dus niet onder de indruk van übereikel Peter.

Was dit het zo ongeveer, heb ik nog essentiële zaken gemist of moet ik werkelijk 4 topics gaan teruglezen?
klopt wel ongeveer. Je vergeet nog dat Peter en een aantal anderen hier de schuld bij Renate neerleggen. "Ze is naïef geweest en dus moeten we niet zeuren dat Peter daar op een smerige manier misbruik van heeft gemaakt."
pi_69413515
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Je kunt beter niet koketteren met een instelling die je schade berokkent.
Daar heb je een punt het heeft voor en nadelen om die eigenschap te hebben in dit geval was het een groot nadeel maar aan de andere kant weet ik wel dat ik niet snel mensen de grond in trap ff dollen is leuk maar hou er niet van mensen te kwetsen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:18:39 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69413624
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Danny het volgende:

[..]

klopt wel ongeveer. Je vergeet nog dat Peter en een aantal anderen hier de schuld bij Renate neerleggen. Ze is naïef geweest en dus moeten we niet zeuren dat Peter daar op een smerige manier misbruik van heeft gemaakt.
Ik denk dat het iets genuanceerder ligt.

Als je op straat loopt met een handtas losjes over je schouder aan de straatkant en er komt een scooter langs je heen gejakkerd en je bent een seconde daarna je tas kwijt, dan kun je wel zeggen 'stelen mag niet en dus is het de schuld van de dief dat ik mn tas kwijt ben'. Maar je kunt ook zeggen 'hmm, stelen mag niet maar het gebeurt wel en als ik mn tas losjes over mn schouder heb aan de straatkant is het misschien wel verstandig om de tas de volgende keer om mn andere schouder te hangen en wat steviger vast te houden'.

Pak me nu niet op de ernst van de vergelijking, het gaat om het idee in hoeverre het niet altidj wat uitmaakt wie zijn schuld het is en dat het verstandig is je toch anders op te stellen als je niet wilt dat anderen misbruik van je maken.
pi_69413652
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Het goede in de mensch blijven zien is een goede eigenschap, laat dat je niet afnemen door figuren als Peter.
Het was een kutstreek wat hij je leverde en dat zegt genoeg over zijn karakter.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 12:19:58 #97
137949 Disana
pi_69413674
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Daar heb je een punt het heeft voor en nadelen om die eigenschap te hebben in dit geval was het een groot nadeel maar aan de andere kant weet ik wel dat ik niet snel mensen de grond in trap ff dollen is leuk maar hou er niet van mensen te kwetsen
Ik denk zeker niet dat jij mensen snel zult kwetsen. Maar door je insteek kun je wel jezelf kwetsen.

En ik weet niet of het een eigenschap of een keuze is. Als je zegt dat je beter in de hippietijd had kunnen leven, dan lijkt het alsof je zegt dat de huidige mensen niet bij je passen. Het is niet duidelijk of jij dan omgekeerd wel bij de mensen van nu wilt passen. Mij lijkt het verstandig daar wel naar te streven om jezelf te beschermen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:20:30 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69413697
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt wel ongeveer. Je vergeet nog dat Peter en een aantal anderen hier de schuld bij Renate neerleggen. Ze is naïef geweest en dus moeten we niet zeuren dat Peter daar op een smerige manier misbruik van heeft gemaakt.
Ah thnx, ik had dan ook niet bijgelezen, alleen wat flarden in 1 of 2 topics opgepikt.

Geen wonder dan dat mensen pissig worden, als je je als een hufter gedraagt en dat huftergedrag ook nog een keer gaat goedpraten met de naïviteit van een ander.

Je kunt iemand hoogstens verwijten dat hij/zij naief is, maar die persoon vervolgens als schuldige neerzetten van wat jij misdaan hebt is te triest voor woorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:20:46 #99
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69413703
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Ik trap mensen ook niet (snel) de grond in, hou ik helemaal niet van, maar ik ben toch ook aardig selectief met wie ik vertrouw.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:25:20 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69413838
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Marrije het volgende:
[..]

Als je op straat loopt met een handtas losjes over je schouder aan de straatkant en er komt een scooter langs je heen gejakkerd en je bent een seconde daarna je tas kwijt, dan kun je wel zeggen 'stelen mag niet en dus is het de schuld van de dief dat ik mn tas kwijt ben'. Maar je kunt ook zeggen 'hmm, stelen mag niet maar het gebeurt wel en als ik mn tas losjes over mn schouder heb aan de straatkant is het misschien wel verstandig om de tas de volgende keer om mn andere schouder te hangen en wat steviger vast te houden'.

Pak me nu niet op de ernst van de vergelijking, het gaat om het idee in hoeverre het niet altidj wat uitmaakt wie zijn schuld het is en dat het verstandig is je toch anders op te stellen als je niet wilt dat anderen misbruik van je maken.
Ik zat tijdens het typen van m'n vorige post aan iets soortgelijks te denken...
Stel ik laat de achterdeur van m'n huis open, en er loopt iemand binnen die de TV meeneemt.
Is misschien wel stom dat ik de achterdeur niet op slot had, maar dat geeft nog steeds niemand het recht om binnen te lopen en met de TV weer naar buiten te lopen.

Daarbij, Peter en Renate hebben een week met elkaar in de bunker gezeten, dan ontstaat er toch een soort van vertrouwensband. Dus dan zou het in mijn voorbeeld zijn alsof de buurman (die ik ken en daardoor vertrouw) binnenwandelt en mijn TV meeneemt.

Of in jouw voorbeeld: je bent op een buurtfeestje en je buurjongentje ontdoet je tas even vakkundig van geld.

Je verwacht het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_69413839
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk zeker niet dat jij mensen snel zult kwetsen. Maar door je insteek kun je wel jezelf kwetsen.

En ik weet niet of het een eigenschap of een keuze is. Als je zegt dat je beter in de hippietijd had kunnen leven, dan lijkt het alsof je zegt dat de huidige mensen niet bij je passen. Het is niet duidelijk of jij dan omgekeerd wel bij de mensen van nu wilt passen. Mij lijkt het verstandig daar wel naar te streven om jezelf te beschermen.
dat vab de hippietijd was een geintje natuurlijk I love people of all ages , het is zeker een zwakte van me waar ik goed aan moet werken dat zei bram ook tegen me en terecht
pi_69413855
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik trap mensen ook niet (snel) de grond in, hou ik helemaal niet van, maar ik ben toch ook aardig selectief met wie ik vertrouw.
Ik heb daar ook een hekel aan om mensen de grond in te trappen.
een vertrouwensband moet groeien en bij sommigen ontstaat die ook niet. omdat het niet klikt op de een of andere manier..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 12:26:41 #103
137949 Disana
pi_69413863
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:25 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

dat vab de hippietijd was een geintje natuurlijk i love people of all ages en a, het is zeker een zzwakte van me waar ik goed aan moet werken
Ja, je hebt het recht jezelf te beschermen
pi_69413874
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stel ik laat de achterdeur van m'n huis open, en er loopt iemand binnen die de TV meeneemt.
Is misschien wel stom dat ik de achterdeur niet op slot had, maar dat geeft nog steeds niemand het recht om binnen te lopen en met de TV weer naar buiten te lopen.

Daarbij, Peter en Renate hebben een week met elkaar in de bunker gezeten, dan ontstaat er toch een soort van vertrouwensband. Dus dan zou het in mijn voorbeeld zijn alsof de buurman (die ik ken en daardoor vertrouw) binnenwandelt en mijn TV meeneemt.

Of in jouw voorbeeld: je bent op een buurtfeestje en je buurjongentje ontdoet je tas even vakkundig van geld.

Je verwacht het niet.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 12:27:50 #105
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69413904
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

Mja, ik snap dat het verstandig is je anders op te stellen, maar niet iedereen zit zo in elkaar. En als iemand goed van vertrouwen is zie ik dat niet als reden om een persoon die misbruik van die goedgelovigheid dan milder te beoordelen dan wanneer hij het zou hebben gedaan bij iemand die WEL op haar hoede is en er NIET in trapt. Sterker nog; in dat geval staat hij zelf voor lul. Het feit dat hij iemand bewust pakt op haar zwakke punt (verliefdheid e.d.) en daarvoor misbruik maakt van een wat naïeve karaktereigenschap (goedgelovigheid/naïeviteit) maakt het imo juist KWALIJKER.
Op dezelfde manier als een tasjesdief een laffe hond is als hij op een scooter voorbij rijdt en in volle vaart de tas van de rollator van een oud vrouwtje grist in plaats van naar een boom van een kerel toestapt en 'm probeert de portemonnee uit z'n binnenzak te trekken.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 12:28:29 #106
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69413925
quote:

[..]

Je verwacht het niet.
en dat ook ja
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:29:37 #107
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69413962
quote:

[..]

Je verwacht het niet.
Je krijgt zelf een bon! Gelegenheid geven tot diefstal is strafbaar...
pi_69413992
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:

[..]

Mja, ik snap dat het verstandig is je anders op te stellen, maar niet iedereen zit zo in elkaar. En als iemand goed van vertrouwen is zie ik dat niet als reden om een persoon die misbruik van die goedgelovigheid dan milder te beoordelen dan wanneer hij het zou hebben gedaan bij iemand die WEL op haar hoede is en er NIET in trapt. Sterker nog; in dat geval staat hij zelf voor lul. Het feit dat hij iemand bewust pakt op haar zwakke punt (verliefdheid e.d.) en daarvoor misbruik maakt van een wat naïeve karaktereigenschap (goedgelovigheid/naïeviteit) maakt het imo juist KWALIJKER.
Op dezelfde manier als een tasjesdief een laffe hond is als hij op een scooter voorbij rijdt en in volle vaart de tas van de rollator van een oud vrouwtje grist in plaats van naar een boom van een kerel toestapt en 'm probeert de portemonnee uit z'n binnenzak te trekken.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:32:03 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69414043
quote:

[..]

Je verwacht het niet.
Ja, op zich klopt dat. Maar Renate zei ook dat ze het al vaker had meegemaakt. In dat geval mag je dus best verwachten dat iemand meer bedacht is op dat soort gedrag.
pi_69414050
Joh, ik dacht gisteren, ga eens kijken bij de Sub-Forum TBO aangezien ik dacht dat het al was afgelopen. Zie ik een trippende forumbaas die zit te rellen met RLS kandidaten. Ik dacht dat het partners waren? Fok! en dat concept. Lijkt wat weg te hebben van die rel van DGK en die andere forumbaas.

Lijkt wel alsof er mensen te diep in de RLS zitten.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:33:51 #111
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69414097
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef -Jean- het volgende:
Joh, ik dacht gisteren, ga eens kijken bij de Sub-Forum TBO aangezien ik dacht dat het al was afgelopen. Zie ik een trippende forumbaas die zit te rellen met RLS kandidaten. Ik dacht dat het partners waren? Fok! en dat concept. Lijkt wat weg te hebben van die rel van DGK en die andere forumbaas.

jij mag nóóit meer raden..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:34:38 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69414124
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, hij staat meer voor aap dan zij. Ik beoordeel haar 'tekort' in deze dan ook zeker niet zwaarder dan het tekort van hem. Desalniettemin is er bij beiden sprake van een 'tekort'.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 12:34:39 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69414125
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef -Jean- het volgende:

ok.
tnx.
en nu ontopic?
pi_69414203
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, op zich klopt dat. Maar Renate zei ook dat ze het al vaker had meegemaakt. In dat geval mag je dus best verwachten dat iemand meer bedacht is op dat soort gedrag.
Het feit was dat ik hem vertrouwde in de bunkert we konden goed met elkaar later zei ik nog wat ook op het filmpje te zien is dat hij dat deed vanuit speltactische overwegingen(dat zei ie de avond ervoor namelijk toen we allemaal bleven slapen boven de bunkert) nee, zei ie dit is echt anders en herhaalde dat tot in den treure en toen ging ik overstag.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:52:41 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69414687
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:37 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Het feit was dat ik hem vertrouwde in de bunkert we konden goed met elkaar later zei ik nog wat ook op het filmpje te zien is dat hij dat deed vanuit speltactische overwegingen(dat zei ie de avond ervoor namelijk toen we allemaal bleven slapen boven de bunkert) nee, zei ie dit is echt anders en herhaalde dat tot in den treure en toen ging ik overstag.
En een volgende keer zul je denken, kom morgen maar eens terug. Want dan geef je niet alleen een ander iets meer tijd zich te 'bewijzen', maar ook jezelf iets meer tijd om eea te overdenken 'hoezo eerst speltactisch en nu opeens niet'. Spontaniteit en vertrouwen is leuk, maar als dat ten koste gaat van jezelf dan kun je toch beter een buffer inbouwen. Hoe naar en oneerlijk dat ook is.
pi_69414746
Het is maar goed dat Peter geen Answa is, anders hadden we Renate wel ergens in het nieuws gezien met een bepaalde hoeveelheid smokkeldope.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69414799
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

En een volgende keer zul je denken, kom morgen maar eens terug. Want dan geef je niet alleen een ander iets meer tijd zich te 'bewijzen', maar ook jezelf iets meer tijd om eea te overdenken 'hoezo eerst speltactisch en nu opeens niet'. Spontaniteit en vertrouwen is leuk, maar als dat ten koste gaat van jezelf dan kun je toch beter een buffer inbouwen. Hoe naar en oneerlijk dat ook is.
Eensch
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:56:54 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69414818
Ik denk dat we maar eens een nimmie truuk moeten gaan toepassen op Peter.
Een gedicht over Maanvis
pi_69414828
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:54 schreef Spooky4u het volgende:
Het is maar goed dat Peter geen Answa is, anders hadden we Renate wel ergens in het nieuws gezien met een bepaalde hoeveelheid smokkeldope.
zo achterlijk ben ik nou ook weer niet
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:02:47 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69415008
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat we maar eens een nimmie truuk moeten gaan toepassen op Peter.
De Nimmieprank
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:05:03 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69415080
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je krijgt zelf een bon! Gelegenheid geven tot diefstal is strafbaar...
Ik denk dat je de wet een beetje verkeerd uitlegt.....

Als de buurvrouw die de sleutel van mijn huis heeft de deur opendraait zodat een ander vervolgens de TV bij mij kan weghalen, is het een strafbare vorm van "gelegenheid geven tot diefstal"
Als ik bedenk dat ik nog even sigaretten moet halen, en vergeet de achterdeur op slot te doen pleeg ik geen strafbaar feit, en dus kan ik geen boete krijgen wegens het gelegenheid tot diefstal geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 13:35:10 #122
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69416087
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, hij staat meer voor aap dan zij. Ik beoordeel haar 'tekort' in deze dan ook zeker niet zwaarder dan het tekort van hem. Desalniettemin is er bij beiden sprake van een 'tekort'.
En toch heb ik het gevoel dat er veel te makkelijk over Peter's laffe teringstreek heen wordt gestapt met allerlei argumenten die (een deel van) de fout bij Renate neerleggen, danwel dat Peter's aandeel wordt afgezwakt. Zo nu en dan lijkt het er zelfs op dat er geprobeerd wordt van onderwerp te veranderen door Renate aan te spreken op haar naïviteit. Op z'n minst dicht je ze beiden evenveel verantwoordelijkheid toe. Moet je zelf weten natuurlijk, maar ik vind dat echt een compleet kromme manier van redeneren.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:55:23 #123
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69416672
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat je de wet een beetje verkeerd uitlegt.....

Als de buurvrouw die de sleutel van mijn huis heeft de deur opendraait zodat een ander vervolgens de TV bij mij kan weghalen, is het een strafbare vorm van "gelegenheid geven tot diefstal"
Als ik bedenk dat ik nog even sigaretten moet halen, en vergeet de achterdeur op slot te doen pleeg ik geen strafbaar feit, en dus kan ik geen boete krijgen wegens het gelegenheid tot diefstal geven.
Alleen betaald de verzekering niet uit. Wegens nalatigheid.
Snooker is top!!!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:55:37 #124
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69416680
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:35 schreef Danny het volgende:

[..]

En toch heb ik het gevoel dat er veel te makkelijk over Peter's laffe teringstreek heen wordt gestapt met allerlei argumenten die (een deel van) de fout bij Renate neerleggen, danwel dat Peter's aandeel wordt afgezwakt. Zo nu en dan lijkt het er zelfs op dat er geprobeerd wordt van onderwerp te veranderen door Renate aan te spreken op haar naïviteit. Op z'n minst dicht je ze beiden evenveel verantwoordelijkheid toe. Moet je zelf weten natuurlijk, maar ik vind dat echt een compleet kromme manier van redeneren.
Dat komt omdat het klapvee zich heeft neergelegd bij het feit dat veel mensen niet betrouwbaar zijn en het dus maar normaal is. Dus ipv dat je mag verwachten dat je iemand kan vertrouwen is het verwachtingspatroon dat je je altijd en overal bedachtzaam moet zijn op het feit dat mensen niet betrouwbaar zijn ...

Achterlijke redenatie maar het is jammer genoeg de waan van de dag op deze aardkloot

of zoals Nick het al zo mooi zong: People aint no good

Overigens wil ik bij deze nog mijn beklag doen over het feit dat er niet 1 of andere service geleverd wordt dat bij een rel er automatisch een sms naar mijn mobiele wor gestuurd zodat als ik eens een keertje vroeg naar bed ga ik weet dat ik los moe gaan.
Nu heb ik slechts het staartje te pakken gehad oftewel die dronken wimpey!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 14:00:22 #125
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69416852
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dat komt omdat het klapvee zich heeft neergelegd bij het feit dat veel mensen niet betrouwbaar zijn en het dus maar normaal is. Dus ipv dat je mag verwachten dat je iemand kan vertrouwen is het verwachtingspatroon dat je je altijd en overal bedachtzaam moet zijn op het feit dat mensen niet betrouwbaar zijn ...

Achterlijke redenatie maar het is jammer genoeg de waan van de dag op deze aardkloot

of zoals Nick het al zo mooi zong: People aint no good

Overigens wil ik bij deze nog mijn beklag doen over het feit dat er niet 1 of andere service geleverd wordt dat bij een rel er automatisch een sms naar mijn mobiele wor gestuurd zodat als ik eens een keertje vroeg naar bed ga ik weet dat ik los moe gaan.
Nu heb ik slechts het staartje te pakken gehad oftewel die dronken wimpey!
zouden mensen zich abonneren op een dergelijke sms dienst? 1,50 pob?
pi_69416963
Oke nu ik de beelden nog een keer rustig en duidelijk heb terug gezien moet ik toch echt mijn mening herzien. Peter is zeker nog niet wakker, zal hij dit ook wel niet lezen. Maar wat ben jij een ongelooflijk zielig ventje zeg. Waar ik eerder nog 'begrip' had heb ik dat nu zeker niet meer.

Je wist dat zij wel meende wat ze zei. Daarnaast genomen dat je schijnbaar nog helder genoeg was om iedereen van te voren in te lichten over wat er zou gaan gebeuren. .

Deze mag je van mij echt een keer keihard terug krijgen.

Blijft wel het feit dat ik vind dat Renate, als dit kwetsend is dan sorry, wat aan haar weerbaarheid zou moeten doen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:04:52 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69416990
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef Danny het volgende:
I'm in. En dan niet per rel 20 berichtjes sturen, hè?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:05:04 #128
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69416998
Ach, it's all in the game.
Wel lullig hoor, daar niet om.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:07:47 #129
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69417104
quote:

[..]

Ik wel, maar naar ik aanneem ben ik voorlopig verschoond van eventuele kosten vanwege het feit dat ik deze enorme bron van inkomsten voor je aangeboord heb...toch? toch ? Danny?
pi_69417139
quote:

[..]

Poll
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:17:17 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69417448
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:35 schreef Danny het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zeg niet dat ze beiden evenveel verantwoordelijkheid dragen. Maar ik leg het ook niet 100% bij Peter neer. En ik probeer niet van onderwerp te veranderen, ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik het een laffe minne streek van Peter vind.
pi_69417515
In dit topic moet ik gewoon gepost hebben. (alweer)
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:20:45 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69417575
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nee hoor dat moet niet, maar dan zul je aardig wat teleurgesteld en gekwetst worden.
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 14:21:46 #134
18653 crew  D.
pi_69417605
Volgens mij is het hier te doen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:22:23 #135
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69417631
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zeg niet dat ze beiden evenveel verantwoordelijkheid dragen. Maar ik leg het ook niet 100% bij Peter neer. En ik probeer niet van onderwerp te veranderen, ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik het een laffe minne streek van Peter vind.
Hij wil misbruik maken vanhaar, zij heeft ale vertrouwen in de medemens ergo beiden schuld???

Fuck it, Renate ( ken heel die gasten uit tbo niet) is 0,0 schuld aan het feit dat ze nog vertrouwen heeft in mensen en dat zo'n uitgekotste hompmongole kasthomo met zijn debiele potje gel er ten gunste van zijn eigen twisted kleingeestige debielen ego misbruik van wil maken!

De tyfus voor die hele Gel-janknicht!
pi_69417647
quote:

[..]

enige hypocritie is zelfs Danny niet vreemd
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:24:01 #137
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69417696
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Moet jij niet ergens een vrouw kleineren of fysiek bedreigen?
pi_69417748
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:34 schreef Danny het volgende:

[..]

ok.
tnx.
en nu ontopic?
hahahaha, ook altijd een veelgehoord argument van die andere forumbaas!

he renate! wilde je echt zoenen met peter?

(heb niets gezien of teruggekeken, maar lees een hele wazige discussie over zoiets)
pi_69417762
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

DGK is al meer dan een jaar voorbij, get over it!

tis nu zielig aan t worden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:25:58 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69417778
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hij wil misbruik maken vanhaar, zij heeft ale vertrouwen in de medemens ergo beiden schuld???

Fuck it, Renate ( ken heel die gasten uit tbo niet) is 0,0 schuld aan het feit dat ze nog vertrouwen heeft in mensen en dat zo'n uitgekotste hompmongole kasthomo met zijn debiele potje gel er ten gunste van zijn eigen twisted kleingeestige debielen ego misbruik van wil maken!

De tyfus voor die hele Gel-janknicht!
Nogmaals: dat het haar schuld niet is wil niet zeggen dat ze er niks aan kan doen om het voortaan te voorkomen
pi_69417819
Reageert Peter hier nog wel?
pi_69417830
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:25 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

(heb niets gezien of teruggekeken, maar lees een hele wazige discussie over zoiets)
dat is het hem juist, Peter wilden dat niet
Goedemorgen :W
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:28:07 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69417854
quote:

(heb niets gezien of teruggekeken,
Een gedicht over Maanvis
pi_69417865
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
He Brother hoe is het?

(is die versabommie altijd zo chagarijnig)
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:29:01 #145
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69417886
quote:

[..]

DGK is al meer dan een jaar voorbij, get over it!

tis nu zielig aan t worden
Je had 'm nog te goed. Maar nu we dit gehad hebben, lag jij niet met die Kelly te bonken in bb?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:29:21 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69417898
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
Die komt wel weer terug, als ie het topic tenminste kan vinden .
PS: het plan is om een nimmie truuk met 'm uit te gaan halen .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:29:35 #147
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69417907
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

He Brother hoe is het?

Zelden
pi_69417943
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

duurt lang en zit op mijn werk,

maar best wel een rotstreek van Peter, toch kan ik er wel de humor van inzien, maar ja, thats me
pi_69417989
Ben hier nog even komen lezen om te kijken of peter nog enigsinds fatsoen in zijn lijf heeft.Kan niets terug vinden wat er ook maar op lijkt!! dat hij het lef heeft gehad om contact op te nemen met renate voor een oprecht excuus!!!Wat ik zo mee gekregen heb is dat peter zich totaal niet schuldig voeld aan het kwetsen van renate.Sterker nog hij schuift de schuld van hem weg.Heb ook nog een keer met verbazing het filmpje er van terug gekeken.Duidelijker kan het dus niet zijn.Peter wees maar heel trots op je zelf .Maar in mijn ogen ben je een ontzettende klootzak.Dat is het laatste wat ik er over kwiijt wil
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 14:32:55 #150
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69417990
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ach gut, spuit elf komt zich er ook even in trollen.
Ik ga er even niet tegenin als je het niet erg vindt. Voor je 't weet ren je weer stampvoetend weg
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:33:39 #151
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69418014
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

maar best wel een rotstreek van Peter, toch kan ik er wel de humor van inzien, maar ja, thats me
Kun je dit niet declareren als vakresearch?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:34:30 #152
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_69418042
quote:

[..]

Het is ook een rotstreek, maar ja, dat Peter niet zo netjes met vrouwen omgaat weten de meeste mensen wel.

Maar Renate is ook wel erg naïef hoor. Iedereen die zijn ogen en oren een beetje open had, zag hoe Peter in real live is.
pi_69418074
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

He Brother hoe is het?

Hey, het gaat best goed maar gister wel even bij moeten slapen.
pi_69418081
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Danny het volgende:

[..]

ach gut, spuit elf komt zich er ook even in trollen.
Ik ga er even niet tegenin als je het niet erg vindt. Voor je 't weet ren je weer stampvoetend weg
spuit elf zijn is gaaf! zou jij moeten weten Danny, maar goed, heb het nu zwart op wit, jij gaat er niet tegen in! Probeer je er deze keer aan te houden he!
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 14:36:19 #155
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69418119
quote:

[..]

Gouden Kooi Huub FOK!t in John de Mol-tijd
pi_69418142
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:34 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Het is ook een rotstreek, maar ja, dat Peter niet zo netjes met vrouwen omgaat weten de meeste mensen wel.

Maar Renate is ook wel erg naïef hoor. Iedereen die zijn ogen en oren een beetje open had, zag hoe Peter in real live is.
ach wie zegt dat je altijd aardig moet zijn?

Als je een keer onaardig bent en je doet het onstream heb je gewoon altijd van die enorme enge fatsoensrakkers als Danny en Stefan die je dan even volledig door het slijk heen halen onder het mom van: Dat doe je toch niet, en dat kun je niet maken:

Blegh, politieke correcte gelul.

Peter is een lul om die streek, maar Renate is ook een zeldzaam zeikwijf, klaar, en zo heeft iedereen wat!
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 14:37:30 #157
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69418157
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef ditisHuub het volgende:

spuit elf zijn is gaaf! zou jij moeten weten Danny, maar goed, heb het nu zwart op wit, jij gaat er niet tegen in! Probeer je er deze keer aan te houden he!
Waar heb ik me eerder NIET aan gehouden dan? Graag onderbouwen. Dat je ongefundeerd kunt blaten weten we inmiddels. Probeer het nu eens met steekhoudende argumenten. Gewoon, voor de lol
pi_69418162
quote:

hahaha, is toch niet normaal! wat een jankert ben je toch ook!
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 14:39:47 #159
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69418240
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:36 schreef ditisHuub het volgende:

ach wie zegt dat je altijd aardig moet zijn?
Niemand. Maar als je onaardig bent moet je dat niet achter iemand's rug om doen. Open vizier.
quote:
Als je een keer onaardig bent en je doet het onstream heb je gewoon altijd van die enorme enge fatsoensrakkers als Danny en Stefan die je dan even volledig door het slijk heen halen onder het mom van: Dat doe je toch niet, en dat kun je niet maken
Blegh, politieke correcte gelul.
Kennen we jouw principes ook weer. Voor zover wie de al waren vergeten natuurlijk
quote:
Peter is een lul om die streek
Politiek correct gelul!
quote:
maar Renate is ook een zeldzaam zeikwijf
valt wel mee. Ik reageer er nu ook op een dus zo zeldzaam is dat niet
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:40:43 #160
241662 Jian
Well, well, well
pi_69418274
Oh when the saints, ... oh when the saints go marching in

Nou, Peuter, ik zou zeggen 100 weesgroetjes dan zal onze Lieve Heer je wel vergeven ! Danny misschien ook ........ (alhoewel dan is het niet leuk meer natuurlijk)
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 14:40:59 #161
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69418284
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:37 schreef ditisHuub het volgende:

hahaha, is toch niet normaal! wat een jankert ben je toch ook!
Sterk argument
Nu ben ik helemaal uitgeluld
Maar goed, leef je uit. Ik ga boodschappen doen en met m'n dochter naar zwemles. Je kunt dus gerust je 10 minutes of FOK!fame claimen

dinsdag 26 mei 2009 @ 14:45:20 #162
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69418435
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Sterk argument
Maar goed, leef je uit. Ik ga boodschappen doen en met m'n dochter naar zwemles. Je kunt dus gerust je 10 minutes of FOK!fame claimen

Je doet 't prima zeg...training maakt perfect zie ik...
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 14:46:11 #163
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69418470
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef Jian het volgende:
Oh when the saints, ... oh when the saints go marching in

Nou, Peuter, ik zou zeggen 100 weesgroetjes dan zal onze Lieve Heer je wel vergeven ! Danny misschien ook ........ (alhoewel dan is het niet leuk meer natuurlijk)
ach joh, Peter komt best sympathiek over maar dit was een zeldzame kutstreek en dan moet-ie daar de consequenties van dragen. En al die vriendjes die 'm hier dan komen verdedigen maken 't hele verhaal alleen maar zwakker imo.
pi_69418608
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:37 schreef Danny het volgende:

[..]

Waar heb ik me eerder NIET aan gehouden dan? Graag onderbouwen. Dat je ongefundeerd kunt blaten weten we inmiddels. Probeer het nu eens met steekhoudende argumenten. Gewoon, voor de lol
He! nou, je zou toch niet op mij ingaaan!

Je bent een politieke correcte tatsoensrakker en daar hou ik niet zo van

ik praat niet namens the Bunker of wie dan ook maar gewoon namens mijzelf

je heb de afgelopen bunker tijd zo verschrikkelijk veel dingen gewoon maar ongefundeerd lopen roepen, ook over mijn persoon, maar als ik je probeerde te bellen nam je niet op. Voicemail ingesproken, maar helemaal niets teruggehoord, en dan wel over Internet van alles lopen roepen wat de helft van de tijd kant nog wal raakt.

Je hebt een hele grote mond over hoe het allemaal wel en niet moet. Maar toen ik je op stream zag was daar weinig van over!

maar ach, ook jij mag je mening hebben. Je hebt wel weer een gaaf forum en je trapt niet iedereen ervan af die een andere mening heeft.Dat dan weer wel
pi_69418655
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Niemand. Maar als je onaardig bent moet je dat niet achter iemand's rug om doen. Open vizier.
[..]

Kennen we jouw principes ook weer. Voor zover wie de al waren vergeten natuurlijk
[..]

Politiek correct gelul!
[..]

valt wel mee. Ik reageer er nu ook op een dus zo zeldzaam is dat niet
nou wel, sprak tijdens het eindfeestje met haar en ze bleef maar doorgaan over 6 dagen bunker en de verveling die ze enorm moeilijk vond en dat ze het zo een inspannende tijd over.

Misschien ben ik ook niet de juiste persoon om daarover te oordelen ivm een totaal ander referentiekader,

maar het kwam op mij echt heel erg zeikerig over
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:51:18 #166
241662 Jian
Well, well, well
pi_69418665
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Danny het volgende:

[..]

ach joh, Peter komt best sympathiek over maar dit was een zeldzame kutstreek en dan moet-ie daar de consequenties van dragen. En al die vriendjes die 'm hier dan komen verdedigen maken 't hele verhaal alleen maar zwakker imo.
Als jij hem de consequenties laat dragen op deze manier vind ik dat best vermakelijk. De manier waarop jij je verontwaardiging uit. Het is gewoon geloofwaardig
pi_69418679
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Sterk argument

bij deze dan!

en ik ga ook weer verder, c u guys later!
pi_69418701
Ik zeg: storm in een glas ijswater.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:52:56 #169
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69418727
Ik zeg: Kan iemand me nu in godsnaam vertellen waar Wimpey vandaan kwam?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:54:41 #170
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69418790
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg: tis gewoon een eikel.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:55:05 #171
241662 Jian
Well, well, well
pi_69418804
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

He! nou, je zou toch niet op mij ingaaan!

Je bent een politieke correcte tatsoensrakker en daar hou ik niet zo van

ik praat niet namens the Bunker of wie dan ook maar gewoon namens mijzelf

je heb de afgelopen bunker tijd zo verschrikkelijk veel dingen gewoon maar ongefundeerd lopen roepen, ook over mijn persoon, maar als ik je probeerde te bellen nam je niet op. Voicemail ingesproken, maar helemaal niets teruggehoord, en dan wel over Internet van alles lopen roepen wat de helft van de tijd kant nog wal raakt.

Je hebt een hele grote mond over hoe het allemaal wel en niet moet. Maar toen ik je op stream zag was daar weinig van over!

maar ach, ook jij mag je mening hebben. Je hebt wel weer een gaaf forum en je trapt niet iedereen ervan af die een andere mening heeft.Dat dan weer wel
Daar ga je al zo vreselijk de mist in, dat ik de rest eigenlijk maar heb overgeslagen. Huub toch, ik ben een bietje teleurgesteld nu
pi_69418841
quote:
ik zeg ik hou ervan
goed topic
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:57:07 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69418873
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef versabommie het volgende:
Belangrijker: komt Wimpey nog terug? En krijg ik dan een waarschuwingsSMS?
pi_69418887
quote:
Ik zeg: storm in een glas ijswater ochtendurine.
pi_69418896
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Dat is wishful thinking.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:58:16 #176
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69418908
quote:
Wilde je dan een diepe vriendschap met hem aan gaan?
pi_69418916
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Daar ga je al zo vreselijk de mist in, dat ik de rest eigenlijk maar heb overgeslagen. Huub toch, ik ben een bietje teleurgesteld nu
Nja, ergens is het wel zo.... Op z'n minst is Danny op momenten nogal selectief principieel.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:00:28 #178
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69418974
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Belangrijker: komt Wimpey nog terug? En krijg ik dan een waarschuwingsSMS?
Het is een mooie testcase indeed! Ik ben in korte tijd zeg maar toch gehecht geraakt aan den Wimpey en zo snel als hij in ons leventje was, zo snel was hij er weer uit!

Ik wil me abboneren op de Wimpey-alerts!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:01:12 #179
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69418996
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef FuTilE het volgende:

[..]
Je bent een kloon van kopijkat?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:01:48 #180
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69419011
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Wilde je dan een diepe vriendschap met hem aan gaan?
Je zou de combinate vriendschap-diepe tegenover mannen niet zoveel moeten bezigen... daar worden er veel verdrietig van
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:03:01 #181
241662 Jian
Well, well, well
pi_69419037
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Nja, ergens is het wel zo.... Op z'n minst is Danny op momenten nogal selectief principieel.
Och, soms heiligt het doel de middelen, de vraag is dan natuurlijk altijd wat het doel is ?
pi_69419067
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een van de vele, ja. Ik ben de kloon die de genuanceerde standpunten brengt. En wars van sarcasme is.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:04:51 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69419083
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:01 schreef Maanvis het volgende:

Sssst!
pi_69419143
quote:
Weet dat hij op het 10 forum kwam en een ontiegelijke muggezifter is.En wat ik zoal in de wandelgangen gehoord duikt hij over al op forums op.Om zijn intelect te prediken
pi_69419168
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Och, soms heiligt het doel de middelen, de vraag is dan natuurlijk altijd wat het doel is ?
Fok!-users zijn tweedimensionale, zwartgeteerde, zielloze textbots die alleen maar uit zijn op een rel.

Daarom vind ik die meelevende adviezen aan Renate ook zo hilarisch
pi_69419196
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sssst!

Oh, wat wissel ik toch altijd snel van kloon. En nooit een probleem met die kutcookies.

Damn, I'm good...
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 15:10:09 #187
18653 crew  D.
pi_69419233
Zat Wimpey in DGK?

*het hier probeert te volgen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:10:17 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69419239
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:07 schreef bamby het volgende:

En wat ik zoal in de wandelgangen gehoord duikt hij over al op forums op.Om zijn intelect te prediken
En dat doet hij met enorm veel eruditie. En zo welbespraakt ook. En uiteraard zeer goed beargumenteerd.
pi_69419323
Ik heb een geel vlekje op m'n trui.

Godverdoemme.
Ron Paul 2012
pi_69419336
quote:

[..]

hee Huub, ja dat zag ik zeker wel zitten ik kon goed met em in de bunker.
pi_69419371
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef Supersoep het volgende:

Godverdoemme.
Spettertje ochtendurine?
pi_69419435
quote:
Die duikt altijd "spontaan" op. Als een duveltje uit een doosje.
pi_69419444
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat doet hij met enorm veel eruditie. En zo welbespraakt ook. En uiteraard zeer goed beargumenteerd.
Ken hem verder niet zag hem alleen op 10 forum tijdens dgk regelmatig voorbij vliegen.Was een doorn in het oog van de zelf benoemde hoofdmod aldaar.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 15:19:30 #194
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69419494
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Jian het volgende:

Daar ga je al zo vreselijk de mist in, dat ik de rest eigenlijk maar heb overgeslagen
Hij gaat wel vaker de mist in.
Hij beweerde ook stellig dat ik die punten niet bij jeroen zou terugstemmen, om maar even iets te noemen, terwijl vanuit de bunker het vrij eenvoudig moet zijn geweest toen om te zien hoeveel punten ik op dat moment al klaar had staan.

Maar dat is Huub en dat geeft niet. Hij is enorm over de pis omdat ik het waag hem - de grote huub - niet terug te bellen. En dat ik het waagde te zeggen dat het mij geen reet interesseert wat hij - de grote huub - vindt, waar ik allerminst kwaad ben. Ik ga de felle discussie niet uit de weg, maar zie het nut er niet van dat over de telefoon te doen. Dan ga je alleen maar door elkaar heen zitten lullen. Ik wil best een keer aan tafel gaan zitten met 'm en dan een discussie voeren als hij daar werkelijk behoefte aan heeft, geen probleem, maar we weten allemaal dat hij dan binnen de kortste keren met z'n voorhoofd tegen de mijne gaat staan, en ik ben dan meer van de verbale dan van de fysieke confrontatie. Wat dat betreft passen hij en Peter goed bij elkaar, dat dan weer wel

Huub is volgens mij best een aardige kerel, maar hij moet niet proberen mij te lezen. Daarin heeft hij al meerdere keren jammerlijk gefaald en het haalt zijn geloofwaardigheid compleet onderuit.

(boodschappen halen duurde korter dan gedacht dus ik heb nog even voordat ik naar de akwaak moet )
pi_69419508
quote:

[..]

maar Renate is ook een zeldzaam zeikwijf, klaar, en zo heeft iedereen wat!
Dank je Huub
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:21:33 #196
241662 Jian
Well, well, well
pi_69419551
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:08 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Fok!-users zijn tweedimensionale, zwartgeteerde, zielloze textbots die alleen maar uit zijn op een rel.

Ik hoef je niks uit te leggen dus

Oh when the saints go marching in ......
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 15:22:14 #197
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69419565
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:19 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Dank je Huub
maar dat heeft-ie je vast ook al recht in je gezicht gezegd
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:23:02 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69419589
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:

[..]

volgens mij was het toen iets genuanceerder.
Een gedicht over Maanvis
pi_69419620
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:

[..]

Nope.
wel dat ik een raar wijf ben en dat was niet aanvallend bedoeld zei ie. Ik vind het niet erg om raar te zijn hoor, maar dat van zeikwijf lees ik nu voor het eerst ach smaken verschillen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:24:59 #200
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69419645
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef Supersoep het volgende:

Godverdoemme.
pak en schaar en knip het eruit, weg vlek.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:25:16 #201
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69419652
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:25:53 #202
241662 Jian
Well, well, well
pi_69419669
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Nope.
wel dat ik een raar wijf ben en dat was niet aanvallend bedoelt ik vind het niet erg om raar te zijn hoor, maar dat van zeikwijf die kende ik nog niet.
Ik hou van rare mensen, daar heb je er hier veel van, die andere zijn zo saai
pi_69419674
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef D. het volgende:
Zat Wimpey in DGK?

*het hier probeert te volgen
Nee dat is ver beneden zijn normen en waarde.Alle mensen die LS volgen zijn naar zijn mening (who care,s) van het type hersenloos
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:26:56 #204
241662 Jian
Well, well, well
pi_69419705
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

In je straatje hè
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:27:26 #205
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_69419722
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Kijk daar komt 'ikbenzoverliefdopliekemaarhebgeencontactmethaardusbashikhuubnualeenjaarlang' ook weer om de hoek kijken.

pi_69419730
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik hou van rare mensen, daar heb je er hier veel van, die andere zijn zo saai
Mooi
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 15:29:23 #207
18653 crew  D.
pi_69419786
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef bamby het volgende:

[..]

Nee dat is ver beneden zijn normen en waarde.Alle mensen die LS volgen zijn naar zijn mening (who care,s) van het type hersenloos
Ik neem aan dat het RLS is, en niet LekkerSimpel?

Al zijn volgelingen van LS natuurlijk ook dat type
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:29:37 #208
241662 Jian
Well, well, well
pi_69419801
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Kijk daar komt 'ikbenzoverliefdopliekemaarhebgeencontactmethaardusbashikhuubnualeenjaarlang' ook weer om de hoek kijken.

Da's toch een andere "bitch" ?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:30:05 #209
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_69419816
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef Jian het volgende:

[..]

Da's toch een andere "bitch" ?
Die bitches zijn een pot nat.
pi_69419852
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Hey Juud al een bietje bijgekomen van De Bunker?
pi_69419915
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:31 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Hey Juud al een bietje bijgekomen van De Bunker?
hoi renate heb je er oit spijt van gehad dat je er ben uit gegaan
pi_69419969
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef D. het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het RLS is, en niet LekkerSimpel?

Al zijn volgelingen van LS natuurlijk ook dat type
Ja bedoelde RLS.Of hij volgelingen heeft dat weet ik niet.
pi_69420041
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

hoi renate heb je er oit spijt van gehad dat je er ben uit gegaan
Hoi Monique
Nee, het was beter zo. heb geen spijt van mijn deelname maar het liep anders dan verwacht met name het niksdoen overdag trok ik niet goed ach. weer een leerpuntje voor de volgende keer
pi_69420089
Vragenuurtje.

Zou je ooit naakt willen poseren voor FHM of Playboy, Renaat?
Ron Paul 2012
pi_69420117
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Hoi Monique
Nee, het was beter zo. heb geen spijt van mijn deelname maar het liep anders dan verwacht met name het niksdoen overdag trok ik niet goed ach. weer een leerpuntje voor de volgende keer
gelijk heb je ik heb zelfs nog 5 x voor je gestemd.
je was heel anders dan de rest ,vond ik juist wel leuk
daarna niet meer gestemd
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:42:52 #216
241662 Jian
Well, well, well
pi_69420189
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

daarna niet meer gestemd
Onder curatele gesteld ? of was je zakgeld op ?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:43:07 #217
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69420198
Ik heb het filmje gezien en aardig wat teruggelezen hier en las ook dat de hippie tijd Renate wel aanspreekt.Ze komt op mij een beetje over als een make love ,not war type"idd hippie tijd "Op 5.24 zegt Renate tegen Peter"Nu heb ik nog 1 vraag aan jou"Je hebt een vriendin,zij"dat meisje die erbij stond" ,zegt dat zij jouw vriendin is.Peter zegt daarna tegen Renate dat zijn vriendin"dat meisje dus" het niet goed vind dat hij en Renate gaan zoenen en Renate respecteert die vriendin.Peter zegt"overleggen jullie maar samen "over event nade bunker zoenen en met elkaar stiekem iets af te spreken ,loopt weg en Renate en dat meisje zeggen iets tegen elkaar Wat,kon ik niet verstaan..
Enfin,hier komt renate op mij over al een meisje dat vrijgevochten wil zijn"overkomen"
Maar dan!

Na een hoop gebla bla zegt Jeroen lachend om 8.56 tegen Peter waar Renate bij staat.Met Eline heb je een goede tijd gehad en Peter zegt waar Renate bijstaat "Ja ,die ga ik eff overdoen"Renate staat daar ook bij en om9.02 vraagt Peter aan Jeroen"Zou jij met Renate willen kussen?"Renate zegt"Hij heeft een vriendin,kom op!."Was overleg met die vriendin van Jeroen"over zoenen" ook een optie geweest?
Gaat Renate er dus vanuit dat Jeroen dit dan al uberhaubt zou willen met Renate???

Is ze dan echt zo zelfverzekerd dat Peter en Jeroen dit allebei graag met haar zouden willen doen terwijl er ook een Amber en Eline in de bunker waren en Peters vriendin en Jeroens vriendin.
Misschien was Pim ook wel stiekem verliefd op Renate,wie weet

Ik kan het flink mis hebben maar ik zie een meisje die heel erg onzeker is qua mannen en graag als een wereldvrouw+ vrijgevochten type wil overkomen.
Niet negatief bedoeld maar de hippietijd was indd wel iets voor haar geweest.Voor mijn gevoel leeft ze niet in 2009.

[ Bericht 1% gewijzigd door mooiiiiii op 26-05-2009 15:54:41 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:44:49 #218
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69420257
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Jian het volgende:

[..]

In je straatje hè
pi_69420287
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Onder curatele gesteld ? of was je zakgeld op ?
al mijn geld is op gegaan voor huub
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:46:36 #220
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69420306
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Moetjenietbunkerenofzo.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:48:12 #221
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69420341
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Geen pot, soms nat.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:48:52 #222
241662 Jian
Well, well, well
pi_69420362
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:46 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

Apart, normaal betaald hij meestal voor z'n vrouwen i.p.v andersom
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:49:57 #223
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69420402
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:46 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

Weggegooid geld.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:50:23 #224
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69420415
d
quote:

[..]

Amber zegt op een bepaald moment tegen Renate"houdt je ogen open waarop Renate zegt "dat doe ik toch of dat heb ik toch.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69420417
Mooooiiiiiii, aardige analyse.....
Renate mist een bepaalde realiteitszin...
Die leerpuntjes van haar, leveren niks op als ze niet door heeft dat ze eerst haar hele zelfbeeld iets moet gaan bijstellen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_69420444
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:48 schreef Jian het volgende:

[..]

Apart, normaal betaald hij meestal voor z'n vrouwen i.p.v andersom
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:52:57 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69420498
Dit filmpje is overigens van het einde van het feestje waar men een beetje Irri wordt van Peter
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:56:09 #228
245577 enjoybram
of niet soms?
pi_69420581
Betreft Mariell,

Er is geen relatie meer tussen The Bunker (Enjoy Media) en Mariell, Mariell heeft dus ook geen enkele zeggenschap meer over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Ik heb haar dit eerder duidelijk gemaakt.

Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II

Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt

www.thebunkeronline.tv
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:57:51 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69420627
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef enjoybram het volgende:
Betreft Mariell,

Er is geen relatie meer tussen The Bunker (Enjoy Media) en Mariell, Mariell heeft dus ook geen enkele zeggenschap meer over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Ik heb haar dit eerder duidelijk gemaakt.

Bram Recourt

www.thebunkeronline.tv
Bedankt voor de uitleg Bram!, ik zal deze post even quoten in het Mariell topic!
Een gedicht over Maanvis
pi_69420637
quote:
Betreft Mariell,

Bram Recourt

www.thebunkeronline.tv
hee Bram!
pi_69420640
quote:
Betreft Mariell,

Bram Recourt

www.thebunkeronline.tv
OK tietenpics en een permban dus voor Mariell

Thanks voor de info Bram
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:58:26 #232
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_69420646
quote:
Betreft Mariell,

Bram Recourt

www.thebunkeronline.tv
Dank voor de mededeling

(verkapte tvp omdat ik deze reeks volledig aan het doorlezen ben)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:58:49 #233
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69420658
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef Maanvis het volgende:
Dit filmpje is overigens van het einde van het feestje waar men een beetje Irri wordt van Peter
En wie is Wimpey in dat filmpje?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:59:45 #234
241662 Jian
Well, well, well
pi_69420685
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:39 schreef Supersoep het volgende:
Vragenuurtje.

Goeie vraag, zit al de hele tijd op een antwoord te wachten
pi_69420686
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:39 schreef Supersoep het volgende:
Vragenuurtje.

Met lingerie aan wel maar dan eerst afvallen anders niet
pi_69420722
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

daarna niet meer gestemd
pi_69420795
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:59 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Met lingerie aan wel maar dan eerst afvallen anders niet

Hoog tijd voor een Pet0rr-smiley. Te plaatsen achter infantiele opmerkingen en flauwe garpen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:03:55 #238
241662 Jian
Well, well, well
pi_69420825
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:01 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Muts is ook een beetje raar ...
pi_69420858
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Muts is ook een beetje raar ...
ik hou ook van jou ben er weer vandoor
pi_69420873
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb het filmje gezien en aardig wat teruggelezen hier en las ook dat de hippie tijd Renate wel aanspreekt.Ze komt op mij een beetje over als een make love ,not war type"idd hippie tijd " Op 5.24 zegt Renate tegen Peter"Nu heb ik nog 1 vraag aan jou"Je hebt een vriendin,zij"dat meisje die erbij stond" ,zegt dat zij jouw vriendin is.Peter zegt daarna tegen Renate dat zijn vriendin"dat meisje dus" het niet goed vind dat hij en Renate gaan zoenen en Renate respecteert die vriendin.Peter zegt"overleggen jullie maar samen "over event nade bunker zoenen en met elkaar stiekem iets af te spreken ,loopt weg en Renate en dat meisje zeggen iets tegen elkaar Wat,kon ik niet verstaan..
Enfin,hier komt renate op mij over al een meisje dat vrijgevochten wil zijn"overkomen"
Maar dan!

Na een hoop gebla bla zegt Jeroen lachend om 8.56 tegen Peter waar Renate bij staat.Met Eline heb je een goede tijd gehad en Peter zegt waar Renate bijstaat "Ja ,die ga ik eff overdoen"Renate staat daar ook bij en om9.02 vraagt Peter aan Jeroen"Zou jij met Renate willen kussen?"Renate zegt"Hij heeft een vriendin,kom op!."Was overleg met die vriendin van Jeroen"over zoenen" ook een optie geweest?
Gaat Renate er dus vanuit dat Jeroen dit dan al uberhaubt zou willen met Renate???
Daar ging ik niet van uit omdat jeroen en ik geen klik hadden met Peter had ik dat wel
Is ze dan echt zo zelfverzekerd dat Peter en Jeroen dit allebei graag met haar zouden willen doen terwijl er ook een Amber en Eline in de bunker waren en Peters vriendin en Jeroens vriendin.
Misschien was Pim ook wel stiekem verliefd op Renate,wie weet

Ik kan het flink mis hebben maar ik zie een meisje die heel erg onzeker is qua mannen dat klopt en graag als een wereldvrouw+ vrijgevochten type wil overkomen.
Niet negatief bedoeld maar de hippietijd was indd wel iets voor haar geweest. Voor mijn gevoel leeft ze niet in 2009. ik leef absoluut in in 2009 maar denk idd anders dan anderen
Voer eendjes geen oorlog
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:05:53 #241
241662 Jian
Well, well, well
pi_69420893
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:04 schreef moniquemuts het volgende:

[..]

ik hou ook van jou ben er weer vandoor
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:09:05 #242
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69420968
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:05 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Voer eendjes geen oorlog
Eendjes voeren mag binnenkort misschien niet meer"in Amsterdam"Kranten bericht"
pi_69420969
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:50 schreef Injetta het volgende:
Mooooiiiiiii, aardige analyse.....
Renate mist een bepaalde realiteitszin...
Die leerpuntjes van haar, leveren niks op als ze niet door heeft dat ze eerst haar hele zelfbeeld iets moet gaan bijstellen.
Dat heb ik zeker wel door heb goede gesprekken gehad met B&B en ga er m'n voordeel mee doen. maar ja, Rome is ook niet in een dag gebouwd. wat realiteitszin betreft die heb ik wel degelijk maar wat is realiteit iedereen waarneemt die weer anders he buiten de universele wetten om dan
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:11:49 #244
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69421053
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Dat heb ik zeker wel door heb goede gesprekken gehad met B&B en ga er m'n voordeel mee doen. maar ja, Rome is ook niet in een dag gebouwd. wat realiteitszin betreft die heb ik wel degelijk maar wat is realiteit iedereen waarneemt die weer anders he buiten de universele wetten om dan
1 van de B&B houdt van legerstuff en jij bent tegen oorlog Dus weer verkeerde keuze
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:14:36 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69421144
quote:
Betreft Mariell,

Bram Recourt

www.thebunkeronline.tv
Dat lijkt me een hele verstandige zet Bram.
pi_69421151
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:11 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

1 van de B&B houdt van legerstuff en jij bent tegen oorlog Dus weer verkeerde keuze
legerstuff an sich kan best hip zijn hoor
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:16:32 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69421205
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat lijkt me een hele verstandige zet Bram.
Want?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:18:13 #248
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69421261
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Want?
Andere topic toch
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 16:18:19 #249
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69421266
TVP

En jullie zitten nog steeds ruzie te maken hè.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:19:16 #250
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69421299
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Gert het volgende:
TVP

En jullie zitten nog steeds ruzie te maken hè. [ afbeelding ]
Wie?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:19:24 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69421304
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Andere topic toch
Ze mag in het andere topic antwoord geven.
Een gedicht over Maanvis
pi_69421348
quote:
TVP

Hee Gert we maken allang geen ruzie meer hoor we analyseren nu alles
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:21:04 #253
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69421350
quote:
TVP

Huubke is nu ook betrokken in het gevecht. Nu wordt het pas echt interessant!
Een gedicht over Maanvis
pi_69421371
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef Maanvis het volgende:
Klopt, in the heat of the moment internetstoring. Maar ik ben er weer .
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef Danny het volgende:
heb je ook gelezen dat ik er al op terug ben gekomen bij renate?
En is jouw argument nu WERKELIJK dat Peter het mag omdat ik het deed (zelfs al vergelijk je appelen met peren?)
En heb je m'n posts na de jouwe hier net ook gelezen waarin ik het verschil uitleg? Ben wel benieuwd wat je daarop te zeggen hebt. Ben je achterbaks of recht voor z'n raap? En snap je nu het verschil?
Ja ik heb gelezen dat je er op terug bent gekomen. Dat doet niks af aan 't feit dat je haar de grond in hebt getrapt en 't nu wel erg vindt dat iemand anders 't doet.

Ik vind de actie van Peter kut, maar ik vind 't hypocriet om die te veroordelen als je 't wel goedpraat om iemand vol de grond in te hakken. Dat is m'n punt. En natuurlijk is Peters actie misselijker dan 't directe, maar 't blijft allebei hakken op een onzeker meisje.
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Stefan het volgende:
Het zal A wel zijn. Ik kijk niet zo zwart wit. Direct mag je iemand een klootzak noemen, maar indirect niet.

Nee, beide is ruk. Dat is mijn mening.

En nu ga ik de rest maar eens bijlezen .
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:22:25 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69421391
Welkom terug HypocrieteLul007
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:22:30 #256
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69421397
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Huubke is nu ook betrokken in het gevecht. Nu wordt het pas echt interessant!
Iedereen afblijven van Huub
pi_69421414
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Iedereen neemt de wereld op zijn eigen wijze waar en heeft daarbij zijn eigen realiteit. Dat is waar, maar..... om in je in de wereld staande te houden, ontkom je er niet aan om ook door te krijgen hoe anderen naar de wereld kijken en naar jou kijken. Hoe jij jezelf ziet en de wereld je ziet is nooit 100% hetzelfde, maar dat neemt niet weg dat je je er wel rekenschap van moet geven hoe anderen je zien. Want zij zullen je op die manier benaderen en behandelen.

Peter is aan de ene kant een eikel, maar aan de andere kant. De wereld is vol met eikels en als je dat niet snel genoeg doorziet, dan zal je heel vaak je hoofd stoten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_69421450
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Wrom??
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:25:02 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69421480
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Welkom op FOK!, mevrouw van Ballegooij!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:25:07 #260
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69421485
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Tha woman spreekt
pi_69421486
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Injetta het volgende:

[..]

Iedereen neemt de wereld op zijn eigen wijze waar en heeft daarbij zijn eigen realiteit. Dat is waar, maar..... om in je in de wereld staande te houden, ontkom je er niet aan om ook door te krijgen hoe anderen naar de wereld kijken en naar jou kijken. Hoe jij jezelf ziet en de wereld je ziet is nooit 100% hetzelfde, maar dat neemt niet weg dat je je er wel rekenschap van moet geven hoe anderen je zien. Want zij zullen je op die manier benaderen en behandelen.

Peter is aan de ene kant een eikel, maar aan de andere kant. De wereld is vol met eikels en als je dat niet snel genoeg doorziet, dan zal je heel vaak je hoofd stoten.
eensch!
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 16:25:58 #262
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69421515
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Welkom terug HypocrieteLul007
Waarom is hij hypocriet eigenlijk?

Ik zie er niets hypocriets in, en vind het heel wat flinker wat hij doet dan om stoer mee te brallen met de kliek.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_69421544
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Tha woman spreekt
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 16:28:16 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69421590
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

NEE Renate, trap er niet in! Ze zijn gewoon aan het ruziemaken en straks heb JIJ het ineens weer gedaan.
pi_69421643
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zie er niets hypocriets in, en vind het heel wat flinker wat hij doet dan om stoer mee te brallen met de kliek.
Fok! Executing Mob Rule since 1999!

Ik zie overigens ook weinig hypocrisie in het standpunt van PP007.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:30:19 #266
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69421645
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

van Ballegooy is de achternaam van Huub
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:31:23 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69421675
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Omdat hij anderen hypocriet noemt die hetzelfde zeggen als wat hij zegt. Lees maar eens terug .
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:32:37 #268
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69421715
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Hey een vork Een gadget item van de bunker
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:36:39 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69421845
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:30 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

van Ballegooy is de achternaam van Huub
Who cares.
Een gedicht over Maanvis
pi_69421917
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:28 schreef Gert het volgende:

[..]

NEE Renate, trap er niet in! Ze zijn gewoon aan het ruziemaken en straks heb JIJ het ineens weer gedaan.
Gert
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 16:41:01 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_69422006
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Klopt, in the heat of the moment internetstoring. Maar ik ben er weer .
[..]

Ja ik heb gelezen dat je er op terug bent gekomen. Dat doet niks af aan 't feit dat je haar de grond in hebt getrapt en 't nu wel erg vindt dat iemand anders 't doet.

Ik vind de actie van Peter kut, maar ik vind 't hypocriet om die te veroordelen als je 't wel goedpraat om iemand vol de grond in te hakken. Dat is m'n punt. En natuurlijk is Peters actie misselijker dan 't directe, maar 't blijft allebei hakken op een onzeker meisje.
[..]

Het zal A wel zijn. Ik kijk niet zo zwart wit. Direct mag je iemand een klootzak noemen, maar indirect niet.

Nee, beide is ruk. Dat is mijn mening.

En nu ga ik de rest maar eens bijlezen .
Mee eens. Beide is ruk.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:41:52 #272
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69422031
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Who cares.
Danny,want die let daar op
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 16:43:16 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69422070
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Omdat hij anderen hypocriet noemt die hetzelfde zeggen als wat hij zegt. Lees maar eens terug .
Je kunt het niet met hem eens zijn, maar hypocrisie kan ik niet ontdekken.

O, FTR hoewel MNDM: vind wel dat hij een beetje een punt heeft, hoewel de aktie van Peter nog wél een stuk gemener en meer not done was dan wat gebral op dit forum (wat er ook een beetje bij hoort gewoon).
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:46:36 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69422160
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Je kunt het niet met hem eens zijn, maar hypocrisie kan ik niet ontdekken.
Dan kun je 2 dingen doen; Beter kijken of me op m'n woord geloven .
quote:
O, FTR hoewel MNDM: vind wel dat hij een beetje een punt heeft, hoewel de aktie van Peter nog wél een stuk gemener en meer not done was dan wat gebral op dit forum (wat er ook een beetje bij hoort gewoon).
WOW JE GEEFT EEN MENING!!!!!
* Maanvis drukt op print topic.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 16:47:47 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69422192
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Gert
Hahaha o jee.
pi_69422193
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:08 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Waar ik een raar niets meelevend gevoel bij krijgt .
pi_69422208
quote:

[..]

Nope.
wel dat ik een raar wijf ben en dat was niet aanvallend bedoeld zei ie. Ik vind het niet erg om raar te zijn hoor, maar dat van zeikwijf lees ik nu voor het eerst ach smaken verschillen
nee ik vond je zeuren, ik vind je geen zeikwijf, daar zie ik wat anders in.

En het is ook niet aanvallend bedoeld Vond je hele verhaal van zes dagen verveling en dat dat zwaar was zeiken, zeuren, zeveren hoe je het ook wilt noemen,

maar goed zoals ik al eerder zei, ik ben misschien niet de juiste persoon om daar over te oordelen ivm fucked up referentie kader, en heb wel een gezellig gesprek met je gehad
dus dat
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:48:23 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69422217
Wat betekent MNDM?
pi_69422248
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
Wat betekent MNDM?
Morgen Naar De Maan?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:51:22 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69422319
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef Dementor het volgende:

Morgen Naar De Maan?
Maar Niet Door Mekka?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:51:29 #281
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69422323
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:48 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

En het is ook niet aanvallend bedoeld Vond je hele verhaal van zes dagen verveling en dat dat zwaar was zeiken, zeuren, zeveren hoe je het ook wilt noemen,

maar goed zoals ik al eerder zei, ik ben misschien niet de juiste persoon om daar over te oordelen ivm fucked up referentie kader, en heb wel een gezellig gesprek met je gehad
dus dat
Weet je moeder wel dat je hier post?
pi_69422333
quote:

[..]

dus dat
Huub
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:52:15 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69422348
quote:

[..]

quote:

maar Renate is ook een zeldzaam zeikwijf, klaar, en zo heeft iedereen wat!
Nou, Gert, kom er maar in. Jij bent de expert op het gebied van hypocriete lullen, zeg jij het maar!
Een gedicht over Maanvis
pi_69422350
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Hahaha o jee.
Alweer een beetje nuchter
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 16:52:57 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69422366
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan kun je 2 dingen doen; Beter kijken of me op m'n woord geloven .
[..]

WOW JE GEEFT EEN MENING!!!!!
* Maanvis drukt op print topic.
Blaat nou eens niet zo sneu, en kom gewoon even met een fatsoenlijk antwoord waarom PP volgens jou een hypocriete lul is.
pi_69422405
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zou ze willen ha ha
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:54:45 #287
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69422429
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef Hobby het volgende:

[..]

zou ze willen ha ha
Meen je dat nou?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:54:46 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69422430
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Blaat nou eens niet zo sneu, en kom gewoon even met een fatsoenlijk antwoord waarom PP volgens jou een hypocriete lul is.
Oke oke, ik geef eerlijk toe.. het was onzin. Een running gag. Die jij niet begrijpt aangezien je op je werk was. Dus dat
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:55:07 #289
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69422442
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:51 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Huub
Weer een foutje van je Iemand"hoewel Huub je Huub natuurlijk te vriend moet houden doet eff aardig en je verkeert gelijk in hogere sferen
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 16:56:15 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69422490
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
Wat betekent MNDM?
Luiheid.

(mosterd na.. )
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:56:28 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69422500
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:55 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Weer een foutje van je Iemand"hoewel Huub je Huub natuurlijk te vriend moet houden doet eff aardig en je verkeert gelijk in hogere sferen
Laat haar, laat haar haar eigen gang maar gaan. Ze is nog jong, en ze heeft het altijd zo gedaan.
Een gedicht over Maanvis
pi_69422514
quote:

[..]

Nope.
Is dan toch in je gezicht gezegd door Huub. Hij kan zeggen wat ben je een raar wijf of wat ben je een zeik wijf. Is niets achter je rug om lijkt mij.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:56:54 #293
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69422516
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef Hobby het volgende:

[..]

zou ze willen ha ha
Beetje respect he
pi_69422540
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Hij gaat wel vaker de mist in.
Hij beweerde ook stellig dat ik die punten niet bij jeroen zou terugstemmen, om maar even iets te noemen, terwijl vanuit de bunker het vrij eenvoudig moet zijn geweest toen om te zien hoeveel punten ik op dat moment al klaar had staan.

Maar dat is Huub en dat geeft niet. Hij is enorm over de pis omdat ik het waag hem - de grote huub - niet terug te bellen. En dat ik het waagde te zeggen dat het mij geen reet interesseert wat hij - de grote huub - vindt, waar ik allerminst kwaad ben. Ik ga de felle discussie niet uit de weg, maar zie het nut er niet van dat over de telefoon te doen. Dan ga je alleen maar door elkaar heen zitten lullen. Ik wil best een keer aan tafel gaan zitten met 'm en dan een discussie voeren als hij daar werkelijk behoefte aan heeft, geen probleem, maar we weten allemaal dat hij dan binnen de kortste keren met z'n voorhoofd tegen de mijne gaat staan, en ik ben dan meer van de verbale dan van de fysieke confrontatie. Wat dat betreft passen hij en Peter goed bij elkaar, dat dan weer wel

Huub is volgens mij best een aardige kerel, maar hij moet niet proberen mij te lezen. Daarin heeft hij al meerdere keren jammerlijk gefaald en het haalt zijn geloofwaardigheid compleet onderuit.

(boodschappen halen duurde korter dan gedacht dus ik heb nog even voordat ik naar de akwaak moet )
je blijft gewoon vaak hangen in je "gelijk"' heb dat van die punten terugstemmen ook gerectificeerd, flauw om daar op terug te vallen,

dus jij denkt dat ik met een discussie mijn hoofd tegen iemand aan zet?

Danny de gouden kooi is over, echt over! Ik ben een gewoon mens echt waar!

Ik probeer je niet te lezen maar vind het jammer dat je zo simpel in je argumenten bent.

Als een user er maar over doorgaat dat iemand wordt voorgetrokken, en ik ga nog er serieus op in ook nog, en dan wil die user het nog steeds niet begrijpen en ik zeg dan iets van: jezus lul niet zo dom,

dan gebruik jij nog enorm lang het argument: Huub komt hier namens de bunker users voor dom uitschelden, we zijn zeker alleen maar goed voor credits, en nog meer van dat gelul.

Dan vind ik dat kortzichtig, dingen uit context plaatsen en als feiten neerzetten, dus kortom nogal simpel
pi_69422566
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:55 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

uh-uh idd ik zweef helemaal man!
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 16:59:22 #296
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69422617
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:52 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Alweer een beetje nuchter
Het was een lange nacht en ochtend, maar een paar dagen slapen doet wonderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')