Als jij hem de consequenties laat dragen op deze manier vind ik dat best vermakelijk. De manier waarop jij je verontwaardiging uit. Het is gewoon geloofwaardigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Danny het volgende:
[..]
ach joh, Peter komt best sympathiek over maar dit was een zeldzame kutstreek en dan moet-ie daar de consequenties van dragen. En al die vriendjes die 'm hier dan komen verdedigen maken 't hele verhaal alleen maar zwakker imo.
bij deze dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Sterk argument
Nu ben ik helemaal uitgeluld
Maar goed, leef je uit. Ik ga boodschappen doen en met m'n dochter naar zwemles. Je kunt dus gerust je 10 minutes of FOK!fame claimen
Ik zeg: tis gewoon een eikel.quote:
Daar ga je al zo vreselijk de mist in, dat ik de rest eigenlijk maar heb overgeslagen. Huub toch, ik ben een bietje teleurgesteld nuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
He! nou, je zou toch niet op mij ingaaan!
Je bent een politieke correcte tatsoensrakker en daar hou ik niet zo van
ik praat niet namens the Bunker of wie dan ook maar gewoon namens mijzelf
je heb de afgelopen bunker tijd zo verschrikkelijk veel dingen gewoon maar ongefundeerd lopen roepen, ook over mijn persoon, maar als ik je probeerde te bellen nam je niet op. Voicemail ingesproken, maar helemaal niets teruggehoord, en dan wel over Internet van alles lopen roepen wat de helft van de tijd kant nog wal raakt.
Je hebt een hele grote mond over hoe het allemaal wel en niet moet. Maar toen ik je op stream zag was daar weinig van over!
maar ach, ook jij mag je mening hebben. Je hebt wel weer een gaaf forum en je trapt niet iedereen ervan af die een andere mening heeft.Dat dan weer wel
Belangrijker: komt Wimpey nog terug? En krijg ik dan een waarschuwingsSMS?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg: Kan iemand me nu in godsnaam vertellen waar Wimpey vandaan kwam?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg: storm in een glas ijswater ochtendurine.
Wilde je dan een diepe vriendschap met hem aan gaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg: Kan iemand me nu in godsnaam vertellen waar Wimpey vandaan kwam?
Nja, ergens is het wel zo.... Op z'n minst is Danny op momenten nogal selectief principieel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar ga je al zo vreselijk de mist in, dat ik de rest eigenlijk maar heb overgeslagen. Huub toch, ik ben een bietje teleurgesteld nu
Het is een mooie testcase indeed! Ik ben in korte tijd zeg maar toch gehecht geraakt aan den Wimpey en zo snel als hij in ons leventje was, zo snel was hij er weer uit!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Belangrijker: komt Wimpey nog terug? En krijg ik dan een waarschuwingsSMS?
Je bent een kloon van kopijkat?quote:
Je zou de combinate vriendschap-diepe tegenover mannen niet zoveel moeten bezigen... daar worden er veel verdrietig vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wilde je dan een diepe vriendschap met hem aan gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |