LE-ZENquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Laysa het volgende:
nou stefan ik vind die vergelijking best scheef zeg.....een verkrachting met een zeikflikkergraf grap vergelijken.....als renate een beetje inzicht had in mensen en ff goed om dr heen had gekeken had ze echt wel gezien dat ze in de zeik werd genomen
wie is peter joustraquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:29 schreef yvonne het volgende:
Peter Nuninga is de nieuwe Peter Joustra, ook een lul.
En ja hoor, dit zeg ik hem ook in z'n gezicht mocht ik hem ooit tegenkomen.
Wanneer had je dat etentje met hem?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:29 schreef yvonne het volgende:
Peter Nuninga is de nieuwe Peter Joustra, ook een lul.
En ja hoor, dit zeg ik hem ook in z'n gezicht mocht ik hem ooit tegenkomen.
ik vergoeilijk niets....dus jij beter lezen vriend......ik vind het een flikkerstreek....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
LE-ZEN
Ik vergelijk de grap niet met een verkrachting.
Ik vergelijk dat vergoeilijken van de grap door oa jou: alsof het Renate's schuld is.
Dat geeft hem niet het recht, maar feit is dat er plenty mensen zijn die dat soort dingen doen, aangezien dat gewoon een gegeven is kun je daar rekening mee houden. Niet iedereen op zn blauwe ogen geloven is zo gek nog niet. Beetje sociale weerbaarheid heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:24 schreef Stefan het volgende:
Het is toch niet raar dat Renate, of mensen als Renate, zoeken naar bevestiging, warmte, geluk of er althans in willen geloven? Dat iemand ergens op hoopt, of misschien nog wat bleu of naief is, geeft een mongool als Peter Nuninga niet het recht om er gewoon keihard misbruik van te maken.
-knip-
Het is juist het feit dat het NIET 'in her face' gedaan werd. Had-ie dat wel gedaan had ze het weg kunnen lachen. Dit was op achterbakse wijze misbruik maken van de naïviteit en onzekerheid van iemand.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is iedereen dat toch die hier Renate keihard de grond in heeft getrapt. Over dat ongesteld zijn was ze waarschijnlijk nog onzekerder dan over dit.
On stream met alcohol op mag 't niet, op een forum keihard in her face mag wel. Hypocriet?
Hoe haalt hij het in z'n kop zoiets uit te vreten bij iemand waarvan hij weet dat ze onzeker is. Ze hebben dagenlang bij elkaar op de lip gezeten. Dan had hij dit kunnen weten. Je argument werkt zo mogelijk zelfs nog harder in zijn nadeel. ZIJ heeft namelijk helemaal NIETS verkeerd gedaan in deze, behalve hem geloven. Dat dat niet slim is snapt iedereen, maar dan nog valt haar niets te verwijten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Context yvonne. Die 2 kennen elkaar langer dan vandaag, hoe haalt ze 't nou in haar hoofd om dit serieus te nemen als je net dagenlang bij elkaar op de lip hebt gezeten
.
Whehehehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Stefan het volgende:
De case
Peter Nuninga denkt dat ie een stoere jongen is
Deed mee aan De Bunker
Medebewoonster Renate was een beetje verliefd
Peter doet alsof ie dat ook is
Wil met haar zoenen
Zegt ie
Je bent een beetje verliefd op me, he? zegt Peter
Renate beaamt dat,
Renate zegt nog: je neemt me in de zeik
NEE ECHT NIET< WIL LEKKER EVEN ZOENEN
Renate zegt oke
Peter: HAHAHAHA ECHT NIET, DAT IS SLECHT VOOR MIJN IMAGO
eens....ik vind haar hier veel sympathieker overkomen....ik snap dus ook niet waarom zij zich had opgegeven....genoeg voorbeelden uit het verleden dat rls niet voor tere zieltjes zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Stefan het volgende:
Overigens over het afzeiken van Renate tijdens haar Bunkertijd. Dat was op basis van haar gedragingen in The Bunker. Was gewoon open en bloot te lezen. Renate kon er om lachen en werd snel 'een van ons '. En meningeen heeft gezegd dat ze Renate op FOK! veel opener en leuker vonden dan in de Bunker. Renate vond zichzelf ook niet zo leuk in De Bunker overigens.
Nuninga, Peter:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het Officiële FOK!woordenboek
[..]
Ja dahaaaag.
maar dan nog verwacht je niet dat je buiten het spel om, want de Bunker was al afgelopen en ze waren er beiden sowieso al een tijdje uit, op een dergelijke manier voor het oog van iedereen voor lul wordt gezet. Het was niet 'the bunker'. Het was een feestje en Peter wilde gewoon even een onzeker persoon de grond in trappen. Voelt-ie zich weer een hele vent.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
eens....ik vind haar hier veel sympathieker overkomen....ik snap dus ook niet waarom zij zich had opgegeven....genoeg voorbeelden uit het verleden dat rls niet voor tere zieltjes zijn
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Nuninga, Peter:
Het Officiële FOK!woordenboek
je hebt ook gelijk...je ziet me nergens schrijven dat peter geen klootzak is.....maar ook peter zal iemand tegenkomen die hem eens hetzelfde zal flikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dan nog verwacht je niet dat je buiten het spel om, want de Bunker was al afgelopen en ze waren er beiden sowieso al een tijdje uit, op een dergelijke manier voor het oog van iedereen voor lul wordt gezet. Het was niet 'the bunker'. Het was een feestje en Peter wilde gewoon even een onzeker persoon de grond in trappen. Voelt-ie zich weer een hele vent.
In her face mag dus werkelijk alles (alsof dat dan geen effect heeft?), en enige andere wijze dan is opeens de wereld te klein.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Danny het volgende:
Het is juist het feit dat het NIET 'in her face' gedaan werd. Had-ie dat wel gedaan had ze het weg kunnen lachen. Dit was op achterbakse wijze misbruik maken van de naïviteit en onzekerheid van iemand.
je bent zelf een hypocriete lul, lul!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In her face mag dus werkelijk alles (alsof dat dan geen effect heeft?), en enige andere wijze dan is opeens de wereld te klein.
Het verschil is echt niet zo werelds als je doet voorkomen. Beide is 't inhakken op een onzeker iemand, over zaken waar ze onzeker over is. Het onderscheid dusdanig doorslaggevend laten overkomen is hypocriet.
Tegen een schot met open vizier kun je je wapenen. Tegen backstabbing is dat een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In her face mag dus werkelijk alles (alsof dat dan geen effect heeft?), en enige andere wijze dan is opeens de wereld te klein.
Het verschil is echt niet zo werelds als je doet voorkomen. Beide is 't inhakken op een onzeker iemand, over zaken waar ze onzeker over is. Het onderscheid dusdanig doorslaggevend laten overkomen is hypocriet.
Er is nogal een verschil om iemand te beoordelen op zijn of haar acties op tv of internet en iemand recht in haar gezicht in de zeik te nemen op een punt waar ze het zwakst is, in dit geval onzeker in vriendschap en liefde. Ze werd door de groep al uitgesloten tidjens het feest, deze actie was gewoon lager dan laag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Frappant dat je zegt dat IRL hoe je je op FOK! gedraagt isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:49 schreef Stefan het volgende:
Plus dat de grootste criticasters tijdens haar verblijf openlijk op hun kritiek zijn teruggekomen dat ze IRL (lees: FOK!) gewoon een leuke meid is.
Daarom zette ik het er ook al tussen haakjes bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Frappant dat je zegt dat IRL hoe je je op FOK! gedraagt is.
Het gaat hier om een gewone discussie, buiten het modereren om. Op FOK! mag heel veel, dat snap ik en daar handel ik als mod naar. Mag ik persoonlijk nog wel wat anders vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef Stefan het volgende:
Daarbij PietjePuk, als het allemaaal zo erg was wat er gezegd werd over Renate, waarom heb je niet ingegrepen? Jij bent hier notabene moderator? Als je er niks van zegt of geen actie onderneemt moet je niet een maand later er nog eens mee komen schermen. Dát is hypocriet.
Lul. Hypocriete LUL!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat hier om een gewone discussie, buiten het modereren om. Op FOK! mag heel veel, dat snap ik en daar handel ik als mod naar. Mag ik persoonlijk nog wel wat anders vinden.
Feit is dat Danny Renate echt keihard heeft neergehaald, en nu neemt ie 't opeens voor haar op omdat Peter bashen toch ook wel hilarisch is. Het allesoverheersende argument is dan dat als je 't maar recht in iemands gezicht doet dat 't dan moet kunnen. Ik vind van niet.
Punt is dat mensen zich prima kunnen verweren als ze frontaal worden aangevallen. Renate heeft dat meer dan bewezen. Iedereen hier kotste haar uit, maar dat heeft na haar terugkomst hooguit nog twee dagen geduurd. Ik denk dat inmiddels verreweg de meesten enorm veel respect op kunnen brengen voor de manier waarop ze ermee is omgegaan en je merkt ook dat ze nog nauwelijks wordt aangevallen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Frappant dat je zegt dat IRL hoe je je op FOK! gedraagt is.
Ik vind FOK! juist veel te vergelijken met een RLS. Veel mensen spelen hier toch ook een rol, een uitvergrote versie of karikatuur van hun eigen karakter. En dat was in DGK en BB ook zo.. vandaar dat ik niet begrijp dat RLSoapies FOK! niet begrijpen.
heb je ook gelezen dat ik er al op terug ben gekomen bij renate?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat hier om een gewone discussie, buiten het modereren om. Op FOK! mag heel veel, dat snap ik en daar handel ik als mod naar. Mag ik persoonlijk nog wel wat anders vinden.
Feit is dat Danny Renate echt keihard heeft neergehaald, en nu neemt ie 't opeens voor haar op omdat Peter bashen toch ook wel hilarisch is. Het allesoverheersende argument is dan dat als je 't maar recht in iemands gezicht doet dat 't dan moet kunnen. Ik vind van niet.
je hebt gelijk. Ik stel voor dat we 'm massaal zielig vindenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef Marrije het volgende:
En om Peter nu tot op het bot af te branden om deze oerstomme en lage actie gaat mij ook weer te ver.
Ach, dat is weer het andere uiterste, hoeft ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Ik stel voor dat we 'm massaal zielig vinden
Er is een verschil in je baseren op wat je ziet op tv en je voordoen als een vriend en dan toeslaan op de meest zwakke plek.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
ow, ik vind 't eigenlijk best een zielig ventjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Marrije het volgende:
Ach, dat is weer het andere uiterste, hoeft ook weer niet.
insert reactie over hoe peter daar nooit in zou trappen, hoe het een stom voorbeeld is etcquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er is een verschil in je baseren op wat je ziet op tv en je voordoen als een vriend en dan toeslaan op de meest zwakke plek.
Laten we het eens omdraaien
We noemen Peter Nuninga nu een onbeschofte klootzak op basis van zijn gedrag op het feest en op FOK!
Hij kan en mag zich verweren, wij bepalen daarop of we onze mening bijstellen of niet.
Maar stel dat Renate hem had gepakt op zijn meest zwakke plek. Zijn moeder bijvoorbeeld. Die is al een jaar of 10 overleden. Wat als ze hem voor de camera's had gezegd: mijn moeder is ook dood, hoe voel jij je er nu onder. En dat hij zijn hart had uitgestort. En dat ze had gezegd, zullen we samen naar het graf gaan. Peter blij dat ie iemand heeft waarmee hij over zijn verdriet kan praten. En dat Renate dan ineens zegt: hahaha, ik ga niet mee en mijn moeder leeft nog, ze bakt elke week koekjes voor me.
Misschien dat je nu het verschil ziet tussen op het forum bashen of irl doen alsof je iemands vriend bent?
Hoe kan de kijker ingrijpen als er iets live gebeurt op de stream?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
iedereen doet en werkt mee aan het toneelstukje op de streams dat peter renate leuk vind , heb niemand gezien die tegen renate zegt meisje neem het nou niet serieus dus zijn de andere net zo fout bezig maar daar hoor ik niks over
niet de kijker maar mensen als Amber en ook een Jeroenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe kan de kijker ingrijpen als er iets live gebeurt op de stream?
Ik vraag me af of PietjePukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef Maanvis het volgende:
HypocrieteLul007 is akelig afwezig inmiddels.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet de kijker maar mensen als Amber en ook een Jeroen
Omdat die er door Peter half bij worden getrokken zonder de context van het gesprek te weten. Althans Jeroen, Amber wist t volgens mij dondersgoed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amber werd ook al aangevallen hoor. Die gooit er op een gegeven moment nog een schepje bovenop op de stream trouwens. Maar Amber is 20 ofzo en die heeft gisteren toegegeven nog volledig in de pubertijd te zitten. Dan vind ik 20 nog verdomde oud om dit soort shit uit te halen, maar misschien is ze geestelijk nog maar 15, dat zou kunnen. Dat Jeroen een lul is wisten we ook al.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Marrije het volgende:
D. Er een andere mening op na houdt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of PietjePuk
A: het niet begrijpt
B: dergelijke acties eigenlijk doodnormaal vindt
C: het gewoon standaard oneens is met Danny ongeacht waar het over gaat
jeroen ook joh wie kwam er met we gaan een polll doen kijken wat de streamers willen dat was jeroen zn idee ..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat die er door Peter half bij worden getrokken zonder de context van het gesprek te weten. Althans Jeroen, Amber wist t volgens mij dondersgoed.
D=Bquote:
Laat mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:25 schreef FuTilE het volgende:
hebben jullie het nou nog steeds over dit non-issue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |