Amber werd ook al aangevallen hoor. Die gooit er op een gegeven moment nog een schepje bovenop op de stream trouwens. Maar Amber is 20 ofzo en die heeft gisteren toegegeven nog volledig in de pubertijd te zitten. Dan vind ik 20 nog verdomde oud om dit soort shit uit te halen, maar misschien is ze geestelijk nog maar 15, dat zou kunnen. Dat Jeroen een lul is wisten we ook al.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Marrije het volgende:
niet de kijker maar mensen als Amber en ook een Jeroen
D. Er een andere mening op na houdt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of PietjePuk
A: het niet begrijpt
B: dergelijke acties eigenlijk doodnormaal vindt
C: het gewoon standaard oneens is met Danny ongeacht waar het over gaat
jeroen ook joh wie kwam er met we gaan een polll doen kijken wat de streamers willen dat was jeroen zn idee ..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat die er door Peter half bij worden getrokken zonder de context van het gesprek te weten. Althans Jeroen, Amber wist t volgens mij dondersgoed.
D=Bquote:
Laat mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:25 schreef FuTilE het volgende:
hebben jullie het nou nog steeds over dit non-issue?
dat wist hij wel degelijk. rond 4:00 gaat hij vol trots lachend het hilarische verhaal staan te vertellen tegen een paar anderen namelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik ben het met je eens dat exuces op zn plaats zo zijn van peter naar renate toe , maar blijf erbij dat genoeg mensen hadden kunnen ingrijpen in the bunker die de hele avond er waren en het te horen hebben gekregen via peter of iemand anders en dat werd ook door niemand gedaan ...
Denk dat peter niet wist hoe diep het bij renate zat de liefdeen renate ook had moeten zien dat peter erg dronken was en niet serieus kon worden genomen meer die avond ..
en nu weer aan het werk fijne dag nog
Lol maken ten kosten van een ander die Crybaby!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Het gaat erom dat Peter en wist dat ze onzeker is en wist dat ze verliefd op hem was. En dan iemand keihard in de bek en voor de camera's in de zeik nemen, vind ik geen non-issue,
Dus antwoord D is 'ik keur het af, maar het is haar eigen schuld' ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:23 schreef Marrije het volgende:
Ik vind de actie van Peter niet doodnormaal, keur het ook af (en ik vermoed PP ook). Daarnaast vind ik het ook wenselijk dat Renate gaat werken aan haar sociale weerbaarheid.
Antwoord D dus.
Moguh. Vast wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goeijesmorgens.
Zijn er nog filmpjes van s'nachts
kusje?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goeijesmorgens.
Er is wel het bewuste filmpje van Peter's lompe actie en er zijn drie topics waarin hij zichzelf goed lult en min of meer meldt dat het was om zijn carriëre een boost te geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goeijesmorgens.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goeijesmorgens.
Dat heeft ze al gedaan toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En zou je daarna kunnen zeggen hoe erg dit nu eigenlijk is? Veel mensen vinden het erg voor je en vinden Peter een schoft, maar wat vind je zelf.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.![]()
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |