Ik weet niet wat jij de afgelopen 10 uur allemaal gedaan hebt hequote:Op maandag 25 mei 2009 08:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk niets....tenzij ik wat gemist heb de afgelopen 10 uur
geslapenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij de afgelopen 10 uur allemaal gedaan hebt he
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgenwat een lekker weertje weer
Fase V nu.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:01 schreef Danny het volgende:
Ja hallo, ik heb gewoon BETAALD ja!
Wat is dat nou voor amateuristisch gedoe daar
Ik begin er nou toch wel een beetje schijtziek van te worden. Elke keer wat
betaald voor 25 dagen heur....nu moet je opnieuw betalenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:01 schreef Danny het volgende:
Ja hallo, ik heb gewoon BETAALD ja!
Wat is dat nou voor amateuristisch gedoe daar
Ik begin er nou toch wel een beetje schijtziek van te worden. Elke keer wat
Belachelijk he? gisteren schenen het best wel goeie streams geweest te zijn met een paar van de nieuwe overlevers van TB2, maar dat heb ik gemistquote:Op maandag 25 mei 2009 10:12 schreef Laysa het volgende:
het ergste van alles is dat ik dus mn stream aanzette om te kijken of tie idd op zwart stond
Ik vond het maar een nietszeggend cluppie bij elkaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:14 schreef Danny het volgende:
Belachelijk he? gisteren schenen het best wel goeie streams geweest te zijn met een paar van de nieuwe overlevers van TB2, maar dat heb ik gemist
aleen het geluid deed het niet....al was het wel heel vermakelijk om naar te kijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Belachelijk he? gisteren schenen het best wel goeie streams geweest te zijn met een paar van de nieuwe overlevers van TB2, maar dat heb ik gemist
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het maar een nietszeggend cluppie bij elkaar.
mark vond ik wel ok, daar verwacht ik nog wel 1 en ander vanquote:Op maandag 25 mei 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het maar een nietszeggend cluppie bij elkaar.
Mark? Die heb ik gemist. Is zeker ook zo'n nietszeggende Pim?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Mirjam het volgende:
mark vond ik wel ok, daar verwacht ik nog wel 1 en ander van
Heb me prima vermaakt ermee gisteren*O*quote:Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
aleen het geluid deed het niet....al was het wel heel vermakelijk om naar te kijken
JAquote:Op maandag 25 mei 2009 02:44 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgens, deze cos even doorgelezen maar geen zin om er 3 te gaan doorworstelen dus even rechtstreeks: gaat de samenwerking fok/Danny en Bunker 2 door?
zeg je nou dat het eten in de bunker kut was?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:43 schreef Dementor het volgende:
Boh even bijkomen van de afgelopen dagen.
Dus veel slapen en lekker eten.
Hoi!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:43 schreef Dementor het volgende:
Boh even bijkomen van de afgelopen dagen.
Dus veel slapen en lekker eten.
Welnee maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:44 schreef Danny het volgende:
[..]
zeg je nou dat het eten in de bunker kut was?
Is Juud het daar ook mee eens?quote:
Fijn! Mocht ik het hier echt niet trekken, weet ik dat ik altijd nog kan afkicken in Apeldoorn.quote:
Toevallig, heb dit weekend (geloof vrijdag) gedroomd dat Marielin voor m'n raam stond.. maar dan met zwart haar in een Ringu versiequote:Op maandag 25 mei 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn! Mocht ik het hier echt niet trekken, weet ik dat ik altijd nog kan afkicken in Apeldoorn.
Ik heb vannacht over jullie allemaal gedroomd. Zelfs over Danny.
Heb jij ook nog meegedaan met die blow?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn! Mocht ik het hier echt niet trekken, weet ik dat ik altijd nog kan afkicken in Apeldoorn.
Ik heb vannacht over jullie allemaal gedroomd. Zelfs over Danny.
hoe vond je het feestje vrijdag? (ik heb er niet veel van gezien)quote:
het was echt een heel tof feest zeker nadat die Krijskanarie peter z'n mond hieldquote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hoe vond je het feestje vrijdag? (ik heb er niet veel van gezien)
Dat megading van jou? Nee, daar zat veel te veel tabak in en ik ben van de tabaksvervangende dennengeur.quote:
Dat was het ook, maar niet door jouw toedoen. Dat kwam door monsters die in het huis woonden dat Bart en ik wilden confisqueren voor TBO2. Gelukkig kwamen jullie ons redden.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:10 schreef Danny het volgende:
nou, dat zal me een nachtmerrie zijn geweest...
Wat is er dan gebeurd?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
Aan de andere kant was het natuurlijk een kutstreek wat peter me geflikt heeft. kon heel goed met hem opschieten, vond het ook best wel een leueke dude maar hij heeft vrijdag wel z'n ware aard laten zien er was een poll geplaatst en de meerderheid zei ja en toen we moesten zoenen droop hij af en ging me bashen
hee meissie,quote:Op maandag 25 mei 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd?
Ik ben alleen mijn zonnebril kwijtgeraakt. Maar! Ik heb 'm ergens op een foto van FadingLeo gespot, dus wie weet komt ie nog boven water.
dat is idd zwaar lullig wat peter gedaan heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.![]()
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
das zeker niet netjes van peterquote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.![]()
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
Hung like a horse.quote:
monsters....naakt....bart....wat een droomquote:Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat megading van jou? Nee, daar zat veel te veel tabak in en ik ben van de tabaksvervangende dennengeur.
[..]
Dat was het ook, maar niet door jouw toedoen. Dat kwam door monsters die in het huis woonden dat Bart en ik wilden confisqueren voor TBO2. Gelukkig kwamen jullie ons redden.
Oh ... en iedereen was naakt.
Heel realistisch, ja.quote:
Wat een kutgast, hier spreek ik 'm zeker hardhandig en mogelijk fysiek op aan volgende keer dat ik 'm zie.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een kutgast, hier spreek ik 'm zeker hardhandig en mogelijk fysiek op aan volgende keer dat ik 'm zie.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een kutgast, hier spreek ik 'm zeker hardhandig en mogelijk fysiek op aan volgende keer dat ik 'm zie.
oh zeker weten maar baalde er wel van, hoopelijk vind je je zonnebril nog terug tenzij iemand em meegenomen heeft als aandenken aan jequote:Op maandag 25 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een kinderachtige kutstreek van Peter.
Met z'n imago.
Lekker laten, die gast!
later mengde amber zich er ook nog in trouwens. ik vond 't ook een naaistreek. ook van Amber trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
later mengde amber zich er ook nog in trouwens. ik vond 't ook een naaistreek. ook van Amber trouwens.
Goede middag.Van die amber had ik het tijdens de bunker al gezien dat het een kreng wasquote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Van Amber wist ik het allang die was wel vaker zo. Van Peter
viel het me vies tegen
je hebt nog een tijdje staan kletsen met de vriendin van Jeroen toch?... lijkt me een aardig vrouwtjequote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Van Amber wist ik het allang die was wel vaker zo. Van Peter
viel het me vies tegen
Bambyquote:Op maandag 25 mei 2009 12:12 schreef bamby het volgende:
[..]
Goede middag.Van die amber had ik het tijdens de bunker al gezien dat het een kreng wasHeb dat feest heel de nacht zitten volgenen heb me op zitten vreten over die minkukkel peter.Trek het je niet aan meis dat is die gast het hellemaal niet waard de klootviool
Ik heb ook verder een geweldige party gehad en 2 nachten lang lekker gefeest. En Didin de vriendin van Jeroen is een topwijfquote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef snetje het volgende:
[..]
je hebt nog een tijdje staan kletsen met de vriendin van Jeroen toch?... lijkt me een aardig vrouwtjezelfs Gert kwam er niet meer bij weg ...
Nee, die bril was dan weer niet in die droom te bekennen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
kan er toevallig niet in die droom een monster voorbij die ze heeft gegapt? als je een lucide droom hebt kan je ze terugjatten
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die bril was dan weer niet in die droom te bekennen.
Oh well, het was geen duur model of zo, maar ik had 'm net en hij stond wel kek.
Fans!!! heeft hij die dan als ik zo de reactie,s lees hoe of men hem vindquote:Op maandag 25 mei 2009 12:17 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Bambydat is ie ook niet maar heb medelijden met z'n fans
doeidoeiquote:Op maandag 25 mei 2009 12:25 schreef bamby het volgende:
[..]
Fans!!! heeft hij die dan als ik zo de reactie,s lees hoe of men hem vindweet ik het zo net nog niet hoor.Maar ben er weer even weg van.Laters
Nou Renate, wees maar blij dat het toch niet zover gekomen is van dat zoenen, echt wat een sukkel die Peter en vind dat laag bij de grond als je zo met meisjes omgaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
ik maakte haar net zo zwart toen ze terug kwam hoor, alleen was ze sterk genoeg om zich niet te laten kennen en dat kan ik alleen maar waarderen. Is allemaal allang en breed gezegd.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:37 schreef sunny16947 het volgende:
Nou Renate welkom to the real world. Peter wordt nu door de modder gehaald, maar was het niet Jeroen die het vuurtje stookte? En dan, borreltje op. Ja dan durf je wel eens wat meer dan anders. Ik stoor me meer aan al die hypocriete bunkermensen, die aardig doen in je face maar ondertussen. Net zoals er hier nu met je "begaan"zijn. Maar ik geloof dat je de cossen van tijdens je verblijf goed doorgelezen hebt.
Daar kan ik geen oordeel over geven. Ik ken de mensen niet. En op gevoelens trappen gebeurt dagelijks in het leven. In wat voor vorm dan ook. Misschien niet zo openlijk voor iedereen zichtbaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:44 schreef Danny het volgende:
[..]
ik maakte haar net zo zwart toen ze terug kwam hoor, alleen was ze sterk genoeg om zich niet te laten kennen en dat kan ik alleen maar waarderen. Is allemaal allang en breed gezegd.
Maar dan nog is dat heel wat anders dan doelbewust over iemand's gevoelens heen trappen. Ik weet wel welk soort persoon die Peter is en is geweest, en Amber ook. Die twee zouden goed bij elkaar passen in ieder geval. Allebei de bully van de klas geweest waarschijnlijk...
Wie bedoel je met hypocriete bunkermensen, die aardig doen in je gezicht,quote:Op maandag 25 mei 2009 13:37 schreef sunny16947 het volgende:
Ik stoor me meer aan al die hypocriete bunkermensen,
die aardig doen in je face maar ondertussen.
Maar je kunt toch niet de hele wereld op je schouders nemen? Renate is gewoon anders. Ben je dan verplicht in haar gezicht te zeggen dat je niets met haar gemeen hebt of iets nog ergers van die strekking?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:30 schreef sunny16947 het volgende:
ja dat bedoel ik inderdaad. Heb er ook wel een paar gezien die gezellig met Renate zaten te kletsen maar zodra de kans zich voordeed weg waren.
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het " ik heb me hier aan gestoord " lijstje van de overlevers zelf ..quote:Op maandag 25 mei 2009 13:37 schreef sunny16947 het volgende:
Nou Renate welkom to the real world. Peter wordt nu door de modder gehaald, maar was het niet Jeroen die het vuurtje stookte? En dan, borreltje op. Ja dan durf je wel eens wat meer dan anders. Ik stoor me meer aan al die hypocriete bunkermensen, die aardig doen in je face maar ondertussen. Net zoals er hier nu met je "begaan"zijn. Maar ik geloof dat je de cossen van tijdens je verblijf goed doorgelezen hebt.
Ja dat verbaasde mij ook. Of misschien ook wel weer niet. Ik denk dat Renate een beetje naïef is w.d.b. maar dat is dan weer een leermomentje.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Overigens vind ik het maar raar dat ze Peter serieus nam. Amber deed dat niet.
In mijn ogen was Peter een beetje aan het plagen. Maar toen puntje bij paaltje kwam verzon ie toch een ietwat lame excuus. Daardoor zette hij zichzelf ietwat te kijk en maakt hij het groter dan het werkelijk was. Da's misschien ook wel zijn humor.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:37 schreef sunny16947 het volgende:
Ach, dat zag je toch ook toen die meiden op de bank gingen dansen, tijdens het feestje, ze negeerden haar volkomen en op een gegeven moment was Renate gewoon uit beeld.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:30 schreef sunny16947 het volgende:
ja dat bedoel ik inderdaad. Heb er ook wel een paar gezien die gezellig met Renate zaten te kletsen maar zodra de kans zich voordeed weg waren.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ach, dat zag je toch ook toen die meiden op de bank gingen dansen, tijdens het feestje, ze negeerden haar volkomen en op een gegeven moment was Renate gewoon uit beeld.
En Peter maakte gewoon een geintje, wat een opgeblazen toestand weer.
En Peter riep Jeroen, die al weer snel er weg van was, die ging alleen even bellen over het plaatsen van een poll.
Maar die heeft zich er verder niet meer mee bemoeid.
Die was , o.a. met zijn vriendin, aan het dansen.
En Renate is een grote, volwassen meid die volgens mij aardig haar eigen woordje kan doen.
Renate kom op, je laat toch niet kisten door een Peter?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
oh zeker weten maar baalde er wel van, hoopelijk vind je je zonnebril nog terug tenzij iemand em meegenomen heeft als aandenken aan je
Leuke meid trouwens, de vriendin van Jeroen.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef snetje het volgende:
[..]
je hebt nog een tijdje staan kletsen met de vriendin van Jeroen toch?... lijkt me een aardig vrouwtjezelfs Gert kwam er niet meer bij weg ...
Gedeeltelijk mee eens. Peter is iemand die alleen ten koste van anderen belachelijk maken, zelf de grootste lol heeft.quote:
Hellemaal mee eensquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Peter is iemand die alleen ten koste van anderen belachelijk maken, zelf de grootste lol heeft.
Dat vind ik een hele nare karaktereigenschap.
Noemen ze mij een kleuter...nou volgens mij zitten de grootste kleuters hier allemaal. Als je niet tegen een geintje kan moet je gewoon lekker opbunkeren naar huis...quote:
Je was toch Jeroen fan....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Peter is iemand die alleen ten koste van anderen belachelijk maken, zelf de grootste lol heeft.
Dat vind ik een hele nare karaktereigenschap.
HA dat is nu presies wat jij had moeten doen toen je de eerst keer je 12 uur aan vroegquote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Noemen ze mij een kleuter...nou volgens mij zitten de grootste kleuters hier allemaal. Als je niet tegen een geintje kan moet je gewoon lekker opbunkeren naar huis...
Iedereen kon zien dat het een geintje was. Hoe naief kun je zijn zeg...shiiiiit ik ben echt even toe aan een kopstootje volgens mij....
Zeker wel.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Peuter was het. Kleuter is te hoog gegrepen
+1quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker wel.![]()
Ik heb me kapot gelachen om zijn flauwe verhaaltjes over de Rebound Guy en The Weeping Wanker.
Dat hij de opdracht had om bewoners te triggeren is mij inmiddels wel duidelijk.
Hi Tessioquote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Middag Evaxsis!![]()
Heb jij voor mij dat linkje wat Stefan gisteren had geplaatst?
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Middag Evaxsis!![]()
Heb jij voor mij dat linkje wat Stefan gisteren had geplaatst?
Ja, dat is die ik bedoel.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms?
FOK!tv Cribs (pilot)
Men is verderop op dreef?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:59 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hi D. , daar zeg je wat, ze zijn al lekker op dreef ... even verderop.
Kom ook gezellig D.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Men is verderop op dreef?
Kan dat hier niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |