oud nieuws en gelukkig weggehaald.quote:Op maandag 25 mei 2009 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar dan, hier op fok dacht het niet ???Vol, Libelle, Oh wacht dat Huub chat gedoe waarschijnlijk
Kweet niet wat het is maar deel het dat verzacht de wondenquote:
Telefoongids.nl dusquote:
6 "eff kijken hoor weinig licht" ehhh6 keer iiiiiiquote:
Tis een teken !!! 6 secconde met Huub geknuffled en nu ditquote:Op maandag 25 mei 2009 03:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
6 "eff kijken hoor weinig licht" ehhh6 keer iiiiii
quote:
Nog een 6 iets en je bent verdoemdquote:Op maandag 25 mei 2009 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een teken !!! 6 secconde met Huub geknuffled en nu dit
Je zei een half uur gelee dat je te bedde zou gaan en je bent er nog steedsquote:
dacht effe dat je ergens op doeldequote:Op maandag 25 mei 2009 03:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zei een half uur gelee dat je te bedde zou gaan en je bent er nog steeds
Ja ,langer was het nietquote:Op maandag 25 mei 2009 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een teken !!! 6 secconde met Huub geknuffled en nu dit
Ze zit je gewoon te bedotten?quote:Op maandag 25 mei 2009 03:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zei een half uur gelee dat je te bedde zou gaan en je bent er nog steeds
ik doe altijd maar een dotje.quote:
* Dottey gooit tubbetje lijm aan..quote:Op maandag 25 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:
nouja, laat ik het correcte voorbeeld dan maar bewerkstelligen. jongens, tot morgen, ben kapot!
Dat is wel een heel transparante manier om te vissen naar een (nacht)kusjequote:Op maandag 25 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:
nouja, laat ik het correcte voorbeeld dan maar bewerkstelligen. jongens, tot morgen, ben kapot!
ik denk niets....tenzij ik wat gemist heb de afgelopen 10 uurquote:Op maandag 25 mei 2009 08:13 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Benieuwd wat de streams ons vandaag gaan brengen
Ik weet niet wat jij de afgelopen 10 uur allemaal gedaan hebt hequote:Op maandag 25 mei 2009 08:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk niets....tenzij ik wat gemist heb de afgelopen 10 uur
geslapenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij de afgelopen 10 uur allemaal gedaan hebt he
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgenwat een lekker weertje weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |