Is Juud het daar ook mee eens?quote:
Fijn! Mocht ik het hier echt niet trekken, weet ik dat ik altijd nog kan afkicken in Apeldoorn.quote:
Toevallig, heb dit weekend (geloof vrijdag) gedroomd dat Marielin voor m'n raam stond.. maar dan met zwart haar in een Ringu versiequote:Op maandag 25 mei 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn! Mocht ik het hier echt niet trekken, weet ik dat ik altijd nog kan afkicken in Apeldoorn.
Ik heb vannacht over jullie allemaal gedroomd. Zelfs over Danny.
Heb jij ook nog meegedaan met die blow?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn! Mocht ik het hier echt niet trekken, weet ik dat ik altijd nog kan afkicken in Apeldoorn.
Ik heb vannacht over jullie allemaal gedroomd. Zelfs over Danny.
hoe vond je het feestje vrijdag? (ik heb er niet veel van gezien)quote:
het was echt een heel tof feest zeker nadat die Krijskanarie peter z'n mond hieldquote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hoe vond je het feestje vrijdag? (ik heb er niet veel van gezien)
Dat megading van jou? Nee, daar zat veel te veel tabak in en ik ben van de tabaksvervangende dennengeur.quote:
Dat was het ook, maar niet door jouw toedoen. Dat kwam door monsters die in het huis woonden dat Bart en ik wilden confisqueren voor TBO2. Gelukkig kwamen jullie ons redden.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:10 schreef Danny het volgende:
nou, dat zal me een nachtmerrie zijn geweest...
Wat is er dan gebeurd?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
Aan de andere kant was het natuurlijk een kutstreek wat peter me geflikt heeft. kon heel goed met hem opschieten, vond het ook best wel een leueke dude maar hij heeft vrijdag wel z'n ware aard laten zien er was een poll geplaatst en de meerderheid zei ja en toen we moesten zoenen droop hij af en ging me bashen
hee meissie,quote:Op maandag 25 mei 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd?
Ik ben alleen mijn zonnebril kwijtgeraakt. Maar! Ik heb 'm ergens op een foto van FadingLeo gespot, dus wie weet komt ie nog boven water.
dat is idd zwaar lullig wat peter gedaan heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.![]()
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
das zeker niet netjes van peterquote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.![]()
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
Hung like a horse.quote:
monsters....naakt....bart....wat een droomquote:Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat megading van jou? Nee, daar zat veel te veel tabak in en ik ben van de tabaksvervangende dennengeur.
[..]
Dat was het ook, maar niet door jouw toedoen. Dat kwam door monsters die in het huis woonden dat Bart en ik wilden confisqueren voor TBO2. Gelukkig kwamen jullie ons redden.
Oh ... en iedereen was naakt.
Heel realistisch, ja.quote:
Wat een kutgast, hier spreek ik 'm zeker hardhandig en mogelijk fysiek op aan volgende keer dat ik 'm zie.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een kutgast, hier spreek ik 'm zeker hardhandig en mogelijk fysiek op aan volgende keer dat ik 'm zie.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een kutgast, hier spreek ik 'm zeker hardhandig en mogelijk fysiek op aan volgende keer dat ik 'm zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |