oud nieuws en gelukkig weggehaald.quote:Op maandag 25 mei 2009 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar dan, hier op fok dacht het niet ???Vol, Libelle, Oh wacht dat Huub chat gedoe waarschijnlijk
Kweet niet wat het is maar deel het dat verzacht de wondenquote:
Telefoongids.nl dusquote:
6 "eff kijken hoor weinig licht" ehhh6 keer iiiiiiquote:
Tis een teken !!! 6 secconde met Huub geknuffled en nu ditquote:Op maandag 25 mei 2009 03:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
6 "eff kijken hoor weinig licht" ehhh6 keer iiiiii
quote:
Nog een 6 iets en je bent verdoemdquote:Op maandag 25 mei 2009 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een teken !!! 6 secconde met Huub geknuffled en nu dit
Je zei een half uur gelee dat je te bedde zou gaan en je bent er nog steedsquote:
dacht effe dat je ergens op doeldequote:Op maandag 25 mei 2009 03:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zei een half uur gelee dat je te bedde zou gaan en je bent er nog steeds
Ja ,langer was het nietquote:Op maandag 25 mei 2009 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een teken !!! 6 secconde met Huub geknuffled en nu dit
Ze zit je gewoon te bedotten?quote:Op maandag 25 mei 2009 03:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zei een half uur gelee dat je te bedde zou gaan en je bent er nog steeds
ik doe altijd maar een dotje.quote:
* Dottey gooit tubbetje lijm aan..quote:Op maandag 25 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:
nouja, laat ik het correcte voorbeeld dan maar bewerkstelligen. jongens, tot morgen, ben kapot!
Dat is wel een heel transparante manier om te vissen naar een (nacht)kusjequote:Op maandag 25 mei 2009 03:35 schreef Maanvis het volgende:
nouja, laat ik het correcte voorbeeld dan maar bewerkstelligen. jongens, tot morgen, ben kapot!
ik denk niets....tenzij ik wat gemist heb de afgelopen 10 uurquote:Op maandag 25 mei 2009 08:13 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Benieuwd wat de streams ons vandaag gaan brengen
Ik weet niet wat jij de afgelopen 10 uur allemaal gedaan hebt hequote:Op maandag 25 mei 2009 08:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk niets....tenzij ik wat gemist heb de afgelopen 10 uur
geslapenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij de afgelopen 10 uur allemaal gedaan hebt he
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgenwat een lekker weertje weer
Fase V nu.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:01 schreef Danny het volgende:
Ja hallo, ik heb gewoon BETAALD ja!
Wat is dat nou voor amateuristisch gedoe daar
Ik begin er nou toch wel een beetje schijtziek van te worden. Elke keer wat
betaald voor 25 dagen heur....nu moet je opnieuw betalenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:01 schreef Danny het volgende:
Ja hallo, ik heb gewoon BETAALD ja!
Wat is dat nou voor amateuristisch gedoe daar
Ik begin er nou toch wel een beetje schijtziek van te worden. Elke keer wat
Belachelijk he? gisteren schenen het best wel goeie streams geweest te zijn met een paar van de nieuwe overlevers van TB2, maar dat heb ik gemistquote:Op maandag 25 mei 2009 10:12 schreef Laysa het volgende:
het ergste van alles is dat ik dus mn stream aanzette om te kijken of tie idd op zwart stond
Ik vond het maar een nietszeggend cluppie bij elkaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:14 schreef Danny het volgende:
Belachelijk he? gisteren schenen het best wel goeie streams geweest te zijn met een paar van de nieuwe overlevers van TB2, maar dat heb ik gemist
aleen het geluid deed het niet....al was het wel heel vermakelijk om naar te kijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Belachelijk he? gisteren schenen het best wel goeie streams geweest te zijn met een paar van de nieuwe overlevers van TB2, maar dat heb ik gemist
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het maar een nietszeggend cluppie bij elkaar.
mark vond ik wel ok, daar verwacht ik nog wel 1 en ander vanquote:Op maandag 25 mei 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het maar een nietszeggend cluppie bij elkaar.
Mark? Die heb ik gemist. Is zeker ook zo'n nietszeggende Pim?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Mirjam het volgende:
mark vond ik wel ok, daar verwacht ik nog wel 1 en ander van
Heb me prima vermaakt ermee gisteren*O*quote:Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
aleen het geluid deed het niet....al was het wel heel vermakelijk om naar te kijken
JAquote:Op maandag 25 mei 2009 02:44 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgens, deze cos even doorgelezen maar geen zin om er 3 te gaan doorworstelen dus even rechtstreeks: gaat de samenwerking fok/Danny en Bunker 2 door?
zeg je nou dat het eten in de bunker kut was?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:43 schreef Dementor het volgende:
Boh even bijkomen van de afgelopen dagen.
Dus veel slapen en lekker eten.
Hoi!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:43 schreef Dementor het volgende:
Boh even bijkomen van de afgelopen dagen.
Dus veel slapen en lekker eten.
Welnee maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:44 schreef Danny het volgende:
[..]
zeg je nou dat het eten in de bunker kut was?
Is Juud het daar ook mee eens?quote:
Fijn! Mocht ik het hier echt niet trekken, weet ik dat ik altijd nog kan afkicken in Apeldoorn.quote:
Toevallig, heb dit weekend (geloof vrijdag) gedroomd dat Marielin voor m'n raam stond.. maar dan met zwart haar in een Ringu versiequote:Op maandag 25 mei 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn! Mocht ik het hier echt niet trekken, weet ik dat ik altijd nog kan afkicken in Apeldoorn.
Ik heb vannacht over jullie allemaal gedroomd. Zelfs over Danny.
Heb jij ook nog meegedaan met die blow?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn! Mocht ik het hier echt niet trekken, weet ik dat ik altijd nog kan afkicken in Apeldoorn.
Ik heb vannacht over jullie allemaal gedroomd. Zelfs over Danny.
hoe vond je het feestje vrijdag? (ik heb er niet veel van gezien)quote:
het was echt een heel tof feest zeker nadat die Krijskanarie peter z'n mond hieldquote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hoe vond je het feestje vrijdag? (ik heb er niet veel van gezien)
Dat megading van jou? Nee, daar zat veel te veel tabak in en ik ben van de tabaksvervangende dennengeur.quote:
Dat was het ook, maar niet door jouw toedoen. Dat kwam door monsters die in het huis woonden dat Bart en ik wilden confisqueren voor TBO2. Gelukkig kwamen jullie ons redden.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:10 schreef Danny het volgende:
nou, dat zal me een nachtmerrie zijn geweest...
Wat is er dan gebeurd?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
Aan de andere kant was het natuurlijk een kutstreek wat peter me geflikt heeft. kon heel goed met hem opschieten, vond het ook best wel een leueke dude maar hij heeft vrijdag wel z'n ware aard laten zien er was een poll geplaatst en de meerderheid zei ja en toen we moesten zoenen droop hij af en ging me bashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |