Ach, dat zag je toch ook toen die meiden op de bank gingen dansen, tijdens het feestje, ze negeerden haar volkomen en op een gegeven moment was Renate gewoon uit beeld.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:30 schreef sunny16947 het volgende:
ja dat bedoel ik inderdaad. Heb er ook wel een paar gezien die gezellig met Renate zaten te kletsen maar zodra de kans zich voordeed weg waren.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ach, dat zag je toch ook toen die meiden op de bank gingen dansen, tijdens het feestje, ze negeerden haar volkomen en op een gegeven moment was Renate gewoon uit beeld.
En Peter maakte gewoon een geintje, wat een opgeblazen toestand weer.
En Peter riep Jeroen, die al weer snel er weg van was, die ging alleen even bellen over het plaatsen van een poll.
Maar die heeft zich er verder niet meer mee bemoeid.
Die was , o.a. met zijn vriendin, aan het dansen.
En Renate is een grote, volwassen meid die volgens mij aardig haar eigen woordje kan doen.
Renate kom op, je laat toch niet kisten door een Peter?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
oh zeker weten maar baalde er wel van, hoopelijk vind je je zonnebril nog terug tenzij iemand em meegenomen heeft als aandenken aan je
Leuke meid trouwens, de vriendin van Jeroen.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef snetje het volgende:
[..]
je hebt nog een tijdje staan kletsen met de vriendin van Jeroen toch?... lijkt me een aardig vrouwtjezelfs Gert kwam er niet meer bij weg ...
Gedeeltelijk mee eens. Peter is iemand die alleen ten koste van anderen belachelijk maken, zelf de grootste lol heeft.quote:
Hellemaal mee eensquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Peter is iemand die alleen ten koste van anderen belachelijk maken, zelf de grootste lol heeft.
Dat vind ik een hele nare karaktereigenschap.
Noemen ze mij een kleuter...nou volgens mij zitten de grootste kleuters hier allemaal. Als je niet tegen een geintje kan moet je gewoon lekker opbunkeren naar huis...quote:
Je was toch Jeroen fan....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Peter is iemand die alleen ten koste van anderen belachelijk maken, zelf de grootste lol heeft.
Dat vind ik een hele nare karaktereigenschap.
HA dat is nu presies wat jij had moeten doen toen je de eerst keer je 12 uur aan vroegquote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Noemen ze mij een kleuter...nou volgens mij zitten de grootste kleuters hier allemaal. Als je niet tegen een geintje kan moet je gewoon lekker opbunkeren naar huis...
Iedereen kon zien dat het een geintje was. Hoe naief kun je zijn zeg...shiiiiit ik ben echt even toe aan een kopstootje volgens mij....
Zeker wel.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Peuter was het. Kleuter is te hoog gegrepen
+1quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker wel.![]()
Ik heb me kapot gelachen om zijn flauwe verhaaltjes over de Rebound Guy en The Weeping Wanker.
Dat hij de opdracht had om bewoners te triggeren is mij inmiddels wel duidelijk.
Hi Tessioquote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Middag Evaxsis!![]()
Heb jij voor mij dat linkje wat Stefan gisteren had geplaatst?
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Middag Evaxsis!![]()
Heb jij voor mij dat linkje wat Stefan gisteren had geplaatst?
Ja, dat is die ik bedoel.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms?
FOK!tv Cribs (pilot)
Men is verderop op dreef?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:59 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hi D. , daar zeg je wat, ze zijn al lekker op dreef ... even verderop.
Kom ook gezellig D.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Men is verderop op dreef?
Kan dat hier niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |