Komt door de stream van 24 mei.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:41 schreef versabommie het volgende:
hey... waarom is die tbo achtergrond eik trug?
Zal wel met HET gesprek te maken hebben gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:41 schreef versabommie het volgende:
hey... waarom is die tbo achtergrond eik trug?
Ohw iedereen weer dikke mik ?quote:
Ohw lachen, zal ik alvast mijn "ik wil mijn mod grijpen"ava erop zetten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal wel met HET gesprek te maken hebben gehad
Of bunkersympathiserende crewleden zij aan het muiten geslagen
Oh maar dat soort momenten is mij niet onbekendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
En morgen komt Wimpie zijn nest uit met het gevoel of er twee stinkdieren in zijn muil hebben liggen jongen en bedenkt zich dat hij zich met dit account niet eens meer op fok kan vertonen![]()
Drank....
Kan ik jou wat te drinken aanbieden ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh maar dat soort momenten is mij niet onbekend
Kroegpraatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ik jou wat te drinken aanbieden ?
'ns kijken of we haar halfnaakt dansend op het biljart kunnen krijgen *gniffelquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw lachen, zal ik alvast mijn "ik wil mijn mod grijpen"ava erop zetten?
Hij duldt geen mannen om me heen dan word hij hartstikke jaloers, verder is het een schatjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
En voldaan, na het verscheuren en oppeuzelen van mijn tere hartje
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
overigens zit Wim zijn pa ook op dit forum : begin puberteit
Ach zo, ik moet hier nog veel lerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spoetjes zijn lievvvvv
en *ROAAAAAAAAARRRRRRRRR* tijgertje
Denk niet dat dat erin gaat zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja, we hopen morgen maar weer op een hard gelag ofzo![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je uitstraling maakt veel goed,
je snavel, ogen, lieve kop,
die bochel met die puist erop,
jou zien maakt dat ik 1 ding zou willen
haal verdomme die hand van tussen mijn billen!
dat zeg je nu nog jaquote:
Nee dat meen je niet, waar die man zich druk om maakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
overigens zit Wim zijn pa ook op dit forum : begin puberteit
Ik hou dat even van jouw te goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ik jou wat te drinken aanbieden ?
Jongens hoe oud denk je dat ik benquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
'ns kijken of we haar halfnaakt dansend op het biljart kunnen krijgen *gniffel
Jawel want de filmpjes zijn net opgezocht en geplaatst door HiDiHo, dus morgen kunnen we weer van voor af aan startenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat erin gaat zitten
Welterusten Ruudquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga enige uren in een staat van bewusteloosheid verkeren. Gegroet herenen voor de enige dame hier nog aanwezig (denk ik)
![]()
Buonanotte
Oh ik zit ook in SC te kleppenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb jij een trage internetverbinding
Is dit een strikvraag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?![]()
20 ?nee en ik weet niet of ik weet hoe dit werk... testjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je moet ook hier zijn
[TBO SC#40] en nog meer
het blijft misselijk. En het stukje rond 4:12 maakt duidelijk dat hij het allemaal enorm leuk vindt en dat hij wel degelijk weet dat het voor Renate serieus was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef Maanvis het volgende:
de beelden
PS: Frappant dat in de random gegenereerde youtube url de woorden 'gay yay' staan
Context yvonnequote:
Ik vind het een lulquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Context yvonne. Die 2 kennen elkaar langer dan vandaag, hoe haalt ze 't nou in haar hoofd om dit serieus te nemen als je net dagenlang bij elkaar op de lip hebt gezeten
.
Ja, ik snap ook niet dat ze het serieus neemt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Context yvonne. Die 2 kennen elkaar langer dan vandaag, hoe haalt ze 't nou in haar hoofd om dit serieus te nemen als je net dagenlang bij elkaar op de lip hebt gezeten
.
Dat zat ik me ook te bedenken. Tuurlijk, minne actie van Peter, maar het zegt ook wel wat over Renate: hoe dronken en naïef moet je zijn om dat serieus te nemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat ze het serieus neemt.
De context is duidelijk. Peter is een kankermongool die de popiejopie uithangt ten koste van een onzekere vrouw, waarvan hij wist dat ze onzeker was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
sja...het was van het begin af al heel duidelijk hoe naief ze was....en types als peter die ruiken dat op afstand....gelukkig was amber eerlijk enzo tegen renate.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook te bedenken. Tuurlijk, minne actie van Peter, maar het zegt ook wel wat over Renate: hoe dronken en naïef moet je zijn om dat serieus te nemen.
Wat kan ze er van leren dan? Dat mensen niet te vertrouwen zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:11 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop maar voor Renate dat ze ervan heef geleerd anders wordt ze nog veel vaker in de maling genomen.
ik denk het niet...ze zei toch ook zo iets van het gebeurd me wel vaker dat mensen me in de zeik nemen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:11 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop maar voor Renate dat ze ervan heef geleerd anders wordt ze nog veel vaker in de maling genomen.
Het is geen feestje van vrienden waar ze is, ze kent die mensen een maand, om nou te zeggen in het algemeen dat mensen niet te vertrouwen zijn gaat wellicht wat ver, maar een les zal toch zeker kunnen zijn dat ze ook niet blind iedere dronken tor op een feestje moet geloven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat kan ze er van leren dan? Dat mensen niet te vertrouwen zijn?
Nou ja op een gegeven moment zal het kwartje dan toch wel vallen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk het niet...ze zei toch ook zo iets van het gebeurd me wel vaker dat mensen me in de zeik nemen...
Is dat een reden om iemand dan maar de grond in te trappen, omdat ze zo graag iets wil geloven? Ze gaf het notabene aan dat ze vaak is gekwetst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk het niet...ze zei toch ook zo iets van het gebeurd me wel vaker dat mensen me in de zeik nemen...
Kwartjes vallen niet, die gaan op een gegeven moment branden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef Marrije het volgende:
Nou ja op een gegeven moment zal het kwartje dan toch wel vallen.
begrijp me niet verkeerd...het was een absolute flikker streek van peter.....maar ik denk oprecht dat meisjes zoals renate dit telkens zal overkomen...ze wil graag aardig gevonden worden en dat kan je niet afdwingen...geld overigens ook voor amber hoor...maar die vind ik dan weer van een totaal andere ordequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat een reden om iemand dan maar de grond in te trappen, omdat ze zo graag iets wil geloven? Ze gaf het notabene aan dat ze vaak is gekwetst.
Peter Nuninga is zo'n typje dat graag makkelijk scoort. Als ie een vent was geweest had ie Jeroen in de zeik genomen. Achterbaks is het,
Tuurlijk niet, het slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat een reden om iemand dan maar de grond in te trappen, omdat ze zo graag iets wil geloven? Ze gaf het notabene aan dat ze vaak is gekwetst.
Maar juist omdat Peter Nuninga niet de enige in zijn soort is, is het wenselijk wat sociale weerbaarheid op te bouwen.quote:Peter Nuninga is zo'n typje dat graag makkelijk scoort. Als ie een vent was geweest had ie Jeroen in de zeik genomen. Achterbaks is het,
hmmm....ik weet het niet...vrouwen genoeg die dr constant in blijven trappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja op een gegeven moment zal het kwartje dan toch wel vallen.
Dan is iedereen dat toch die hier Renate keihard de grond in heeft getrapt. Over dat ongesteld zijn was ze waarschijnlijk nog onzekerder dan over dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:10 schreef Stefan het volgende:
De context is duidelijk. Peter is een kankermongool die de popiejopie uithangt ten koste van een onzekere vrouw, waarvan hij wist dat ze onzeker was.
ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is iedereen dat toch die hier Renate keihard de grond in heeft getrapt. Over dat ongesteld zijn was ze waarschijnlijk nog onzekerder dan over dit.
On stream met alcohol op mag 't niet, op een forum keihard in her face mag wel. Hypocriet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |