pfffffffffquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef wimpeyV het volgende:
domme reacties. that's te word. maar waarschijnlijk voor niet iedreen begrijpbaar. Heb niert zo'n hoge pet op van het acceptatie/ begrijppniiau van de gemiddelde Fokker op Bunker-nivo
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zie wat foutjes, maar waaarschijnlijk ultieme aanknopingspuntt , om daarop te reageren. Des Lullies
Wat een hartverscheurend verhaalquote:
dat zit toch in die maat 38quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik een vrouw om maten vraag ervan uitgaande dat ik niet echt een voetfetish heb, dan doel ik echt op borstomvang, taille en heupomvangAl heb ik nu wel stiekumpjes op je fobo geklikt
Mmm, Interessant, ga verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat zit toch in die maat 38en m'n tetten zijn ook goed te doen
dus ik heb gewoon alles aan de normale kant![]()
denk je nou echt dat ik alles ga meten om te weten hoeveel centimeters breed ik ben?
Als ik buiten die schreinende taalfouten die je maakt ( geloof me ik maak zelf vaak typo's maar jij slaat alles) naar je postings kijk dan kom je om een punt te drukken zonder argumenten. Je vind tbo en fok mensen dom , bijzonder onder jouw niveau, en bekrompen om maar even een vrij resumé te geven, echter je postings blijven volledig ontdaan van enig argument, zo gaan grote mensen een discussie niet in Wimpje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zie wat foutjes, maar waaarschijnlijk ultieme aanknopingspuntt , om daarop te reageren. Des Lullies
Nou vooruit, ongezien een *ROARRRRRRRR* voor jou ... nouja ongezien... heb je sproetjes of kwam dat door de flits?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat zit toch in die maat 38en m'n tetten zijn ook goed te doen
dus ik heb gewoon alles aan de normale kant![]()
denk je nou echt dat ik alles ga meten om te weten hoeveel centimeters breed ik ben?
Sterker nog, ik zit hier in m'n blote reet ( ging alleen ff een peuk roken remember) en heb 'm net ff over mijn laptop heen gehangenquote:
Ja maar die Jeroen kon zo goed treiteren naar hem, dat had je mee moeten maken en dan had je zijn gejank voor lief genomen. Die treiter acties maakte zoveel goed, heerlijk om te smullenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een zwak voor mannen die huilen om een pot gel... een zwakke maag!
Ik moet zo nog slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit hier in m'n blote reet ( ging alleen ff een peuk roken remember) en heb 'm net ff over mijn laptop heen gehangen(kroegpraat he !)
Maar treiteren is toch helemaal niet leuk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar die Jeroen kon zo goed treiteren naar hem, dat had je mee moeten maken en dan had je zijn gejank voor lief genomen. Die treiter acties maakte zoveel goed, heerlijk om te smullen
maak van jouw probleem niet de mijnequote:
Jeroen was een held!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar die Jeroen kon zo goed treiteren naar hem, dat had je mee moeten maken en dan had je zijn gejank voor lief genomen. Die treiter acties maakte zoveel goed, heerlijk om te smullen
Misschien wel zo sympathiek om even het nummer van je behandelaar erbij te vermeldenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:25 schreef wimpeyV het volgende:
Ik hoef nieman diait te leggen, hoe hij.zi/j zelf in elkaar zit, Heb al genoeg van het individu gelezen., Zijn trieste gevallen bij.. maar met hulp best behandellbaar
Nee Wimpie, zo werkt het niet, jij bent niet het alziende oog, jij mag dat wel degelijk gaan uitleggen. Als jij mensen betitelen wilt alszijnde dom , laag niveau enzovoorts heb dan iig het fatsoen welke bij een enorm intellect zoals jij die naar eigen zeggen bent hoort, om met argumenten ten komen en de vinger op de in jouw ogen zere plek te leggen. Kun je dat niet dan zijn al jouw postings tot nu toe volkomen lulkoek, heb je je ongeloofwaardig en belachelijk gemaakt en ben je wat mij betreft de prutser van de maand!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:25 schreef wimpeyV het volgende:
Ik hoef nieman diait te leggen, hoe hij.zi/j zelf in elkaar zit, Heb al genoeg van het individu gelezen., Zijn trieste gevallen bij.. maar met hulp best behandellbaar
Nou, meetlint en zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarmee, ik ben eigenlijk wel klaar met mezelf te promoten
Je Engels is ook klote.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:31 schreef wimpeyV het volgende:
Bliijf lekker on-line. Night-mares does not exits
En voldaan, na het verscheuren en oppeuzelen van mijn tere hartjequote:
Dat doe je expres, kwal, zulke lange zinnen gebruiken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee Wimpie, zo werkt het niet, jij bent niet het alziende oog, jij mag dat wel degelijk gaan uitleggen. Als jij mensen betitelen wilt alszijnde dom , laag niveau enzovoorts heb dan iig het fatsoen welke bij een enorm intellect zoals jij die naar eigen zeggen bent hoort, om met argumenten ten komen en de vinger op de in jouw ogen zere plek te leggen. Kun je dat niet dan zijn al jouw postings tot nu toe volkomen lulkoek, heb je je ongeloofwaardig en belachelijk gemaakt en ben je wat mij betreft de prutser van de maand!
Als jij zo slim bent, zo intelligent, dan verwacht ik op zijn minst een dito antwoord van je!
Jij hebt heel geen hart gek! Die plek heb je opgevuld met napalm, satanskind!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
En voldaan, na het verscheuren en oppeuzelen van mijn tere hartje
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doe je expres, kwal, zulke lange zinnen gebruiken.
Ja misschien toen van de zon,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou vooruit, ongezien een *ROARRRRRRRR* voor jou ... nouja ongezien... heb je sproetjes of kwam dat door de flits?
Spoetjes zijn lievvvvvquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja misschien toen van de zon,
ROARRRRRRRR was dat?
Neuh treiteren is Vies Bahquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar treiteren is toch helemaal niet leuk?
Nog zo'n afzeikerd. Ik heb er een vertaalsite op losgelaten en het is echt wel vertaalbaar:quote:
Het is een zwart gat, waar uiteindelijk alle materie in zal verdwijnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt heel geen hart gek! Die plek heb je opgevuld met napalm, satanskind!
Maar je uitstraling maakt veel goed,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een zwart gat, waar uiteindelijk alle materie in zal verdwijnen
Hey Mazaruquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeroen was een held!
Petertje ging al bijna ging huilen als hij alleen al naar Jeroen keek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, meetlint en zoAanvulling van de promotie
![]()
maar het is wel goed zo hoor![]()
Komt door de stream van 24 mei.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:41 schreef versabommie het volgende:
hey... waarom is die tbo achtergrond eik trug?
Zal wel met HET gesprek te maken hebben gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:41 schreef versabommie het volgende:
hey... waarom is die tbo achtergrond eik trug?
Ohw iedereen weer dikke mik ?quote:
Ohw lachen, zal ik alvast mijn "ik wil mijn mod grijpen"ava erop zetten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal wel met HET gesprek te maken hebben gehad
Of bunkersympathiserende crewleden zij aan het muiten geslagen
Oh maar dat soort momenten is mij niet onbekendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
En morgen komt Wimpie zijn nest uit met het gevoel of er twee stinkdieren in zijn muil hebben liggen jongen en bedenkt zich dat hij zich met dit account niet eens meer op fok kan vertonen![]()
Drank....
Kan ik jou wat te drinken aanbieden ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh maar dat soort momenten is mij niet onbekend
Kroegpraatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ik jou wat te drinken aanbieden ?
'ns kijken of we haar halfnaakt dansend op het biljart kunnen krijgen *gniffelquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw lachen, zal ik alvast mijn "ik wil mijn mod grijpen"ava erop zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |