hmm. . .lastig lastig. . .maar dat topic staat nu in elk geval al onderaanquote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
je beseft dat Peter dan over drie jaar nog steeds tranen in z'n ogen krijgt van woede he?
Je weet dat alleen homo's dat zeggen he?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef TheBunkerboy het volgende:
Game on....
Wat jij wilt...heb al vaker aangegeven het niet erg te vinden wat men over mij schrijft...of bespeur ik hier enige vorm van jaloezie....quote:
quote:
omfg who the FUCK denk je wel niet dat je bent joh?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef TheBunkerboy het volgende:
Tuurlijk zou ik ook doen....wordt beetje warm onder je voetjes zeker. Eindelijk es iemand die z'n bek naar je opentrekt en jij verwijderd 'm
Hertog-Jannetje?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef TheBunkerboy het volgende:
Danny zullen we morgen een biertje doen samen? Kunnen we even knuffelen enzo...
Aaaah boooeeeeehhhh.....en ik lach me 'De ballen uit de broek' om jou....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
omfg who the FUCK denk je wel niet dat je bent joh?
Denk je werkelijk dat jij de eerste bent die in tien jaar 'z'n bek opentrekt'?
Heb je enig idee hoe onsterfelijk belachelijk je je op FOK! maakt met zo'n uitspraak? Pisvlekjes zoals jij lul ik lachend de hoek in hoor
Tip: ga eerst even in FB vragen of jij de eerste bent die tegen me in gaat en of ik doorgaans één of twee of meteen met 50 of 100 man tegen me heb? Mijn God, de arrogantie. Meneer heeft een hyves en is opeens de expert. Ik pis haast in m'n broek van het lachen man
dan lijkt me dat biertje morgen met Peter geen slecht ideequote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
-knip-
Ik pis haast in m'n broek van het lachen man
Nooooou vooruit....kusje dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Hertog-Jannetje?
Zolang je belooft niet te gaan zingen ben je van harte welkom hoor
Ja hallo, dit is het derde draadje pas. Goedmaaksex gaarne na twaalven in het tiende topic. Dit gaat nu veel te snelquote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Hertog-Jannetje?
Zolang je belooft niet te gaan zingen ben je van harte welkom hoor
dus je opent een heel nieuw topic en gaat je dan STILhoudenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Aaaah boooeeeeehhhh.....en ik lach me 'De ballen uit de broek' om jou....
Maar goed ik zal je niet langer klieren hoor dannypanny. Zal me netjes stilhouden als je dat liever hebt...
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Supersoep het volgende:
Wie heeft hem nu weer uitgelegd hoe je topics moet openen?
ja volgens mij wordt de fun verschoven naar morgenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
dus je opent een heel nieuw topic en gaat je dan STILhouden
.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
dus je opent een heel nieuw topic en gaat je dan STILhouden
Nou kratje hertog samen sla ik niet af hoor ....quote:
Koop een ruggengraat en gooi er een slot opquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Te triest voor woorden dit, van beide kanten.
Je kunt natuurlijk ook zoals gewoonlijk in een hoekje gaan zitten janken, omdat je gepest wordtquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Aaaah boooeeeeehhhh.....en ik lach me 'De ballen uit de broek' om jou....
Maar goed ik zal je niet langer klieren hoor dannypanny. Zal me netjes stilhouden als je dat liever hebt...
k heb nog wel eens een helderr momentje..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Geen slecht idee, hebben we tenminste wat te kijken
Ik heb kinderen he. Mijn limiet is een biertje of vier. Tenzij ik nog moet rijden, dan is het ééntjequote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef TheBunkerboy het volgende:
Nou kratje hertog samen sla ik niet af hoor ....
Alles voor het spel hé...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zoals gewoonlijk in een hoekje gaan zitten janken, omdat je gepest wordt![]()
Zelf pik je de zwakste er uit om over haar rug grappig gevonden te worden. Maar oh wee als iemand een grapje met jou maakt.
Mammaaaaaaaaaaaaaaa hij pest me!!!
BOEHOEHOEEE
[ afbeelding ]
dat mamaaaa vind ik dan weer wat ongepast, bah!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zoals gewoonlijk in een hoekje gaan zitten janken, omdat je gepest wordt![]()
Zelf pik je de zwakste er uit om over haar rug grappig gevonden te worden. Maar oh wee als iemand een grapje met jou maakt.
Mammaaaaaaaaaaaaaaa hij pest me!!!
BOEHOEHOEEE
[ afbeelding ]
Nee man die troep drink ik niet...3 glazen en ik sta op m'n harses. Maar zou dr wel eentje willen doen hoor voor de gezelligheid...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb kinderen he. Mijn limiet is een biertje of vier. Tenzij ik nog moet rijden, dan is het ééntje
Heb ook nog wel een paar flessen exclusieve Jack Daniel's staan trouwens.
Tuurlijk jochiequote:
Dat lijkt me niet bedoeld om opzettelijk te kwetsen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat mamaaaa vind ik dan weer wat ongepast, bah!
En dat deed ik dus niet expres.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat mamaaaa vind ik dan weer wat ongepast, bah!
Iedereen heeft 't blijkbaar fantastisch naar z'n zin, wie ben ik dan om 't te slottenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet bedoeld om opzettelijk te kwetsen.
Had het eerder zelf ook bijna gepost, maar bedacht me nog net op tijd dat dat niet erg netjes zou zijn.
sherryquote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nee man die troep drink ik niet...3 glazen en ik sta op m'n harses. Maar zou dr wel eentje willen doen hoor voor de gezelligheid...;-)
Kan jij nou werkelijk nergens de Humor van inzienquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom jij me even instoppen dan ? ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie![]()
En nou je speentje in, en naar bedje toe hoor. Het is al weer veel te laat voor je
Ik wil hem niet zoenenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan jij nou werkelijk nergens de Humor van inzienElkaar een beetje fucken en dan weer goed maken met een kusje en een biertje vertoond in mijn ogen alleen maar klasse.
't Komt vanzelf goed, nog één topic en ze zitten als vrienden bij elkaar op schootquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen heeft 't blijkbaar fantastisch naar z'n zin, wie ben ik dan om 't te slotten.
In een koffiekopje dan wel héquote:
Daar zit dan meteen weer een probleem he. ik heb namelijk een forum opgericht zodat niemand me hoeft te zienquote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef TheBunkerboy het volgende:
Nee man die troep drink ik niet...3 glazen en ik sta op m'n harses. Maar zou dr wel eentje willen doen hoor voor de gezelligheid...;-)
LOLquote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Kom jij me even instoppen dan ? ;-)
beer conquers allquote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef Dottey het volgende:
ziet een patroon....
mannen die graag hun standpunten koste wat kost verdedigen..
mannen die graag ruzie (discussies) trappen..
mannen die bier zuipen..
mannen die beste vrienden met bier zijn..
vreemde wezens..
Nou, ik hou hier ook niet van PPquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen heeft 't blijkbaar fantastisch naar z'n zin, wie ben ik dan om 't te slotten.
ja, jij wist niet eens meer wat je dronk volgens mijquote:
Ik zit dit nu ook al een tijdje met verbazing te volgen en ik vraag me af wat de zin hiervan is en waar deze discussie gaat eindigenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denk dat wij elkaar prima hebben vermaakt. Enne koppie d'r bij he Storm, niet op t ijs komen want het dooit ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar zit dan meteen weer een probleem he. ik heb namelijk een forum opgericht zodat niemand me hoeft te zienEn deze hernieuwde poging de Renate truc op mij toe te passen gaat natuurlijk niet werken, maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook wel
Anyway, ik ben uiteraard niet echt boos. Ik vind 't een naaistreek van je en verder waren deze topics - voor mij iig - puur vermaak. Als ik je een beetje in kan schatten jij ook. Maar het kan prima zijn dat ik je helemaal verkeerd inschat en dat je echt als een klein kind hebt zitten janken om de poll die ik verwijderd heb. Dat weet alleen jij
Ik ga zo wel afnokken. Morgenochtend gaat rond 6:45 de wekker en staan er twee stuiterende kinderen aan het bed. En ik ben al een jaar of twintig geen 18 meer.
Oh, gelukkigquote:
de soep wordt niet zo heet gegeten. . .quote:Op maandag 25 mei 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit dit nu ook al een tijdje met verbazing te volgen en ik vraag me af wat de zin hiervan is en waar deze discussie gaat eindigen![]()
Hoe krijg je na al dit gebash van de ex kandidaten nog ooit iemand zo gek om in ''de Bunker'' 2 te gaan zitten?
Een beetje fucken op niveau schoolplein, ieder z'n klasse natuurlijk maar nee niet mijn humorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Toverheks het volgende:
Kan jij nou werkelijk nergens de Humor van inzienElkaar een beetje fucken en dan weer goed maken met een kusje en een biertje vertoond in mijn ogen alleen maar klasse.
koesiekoesiequote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Komt vanzelf goed, nog één topic en ze zitten als vrienden bij elkaar op schoot![]()
Daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, jij wist niet eens meer wat je dronk volgens mij
JD rules the world...quote:
waarom zou bliksem ook maar enige invloed hebben op het volgen van een topic?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
Maar het is jammer dat ik jullie niet verder kan volgen, want de donder en bliksem komt nu wel erg dichtbij, en van die felle bliksems, dus ben toch wel blij dat ik zie dat de gemoederen weer een beetje bedaard zijn, en Peter, denk er vannacht eens overna als je in Bed ligt en stel je voor hoe een meisje zich in die situatie zich moet voelen.
: Slechte ervaringen????? Of ben je een leuke vent niet waard?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef Dottey het volgende:
ziet een patroon....
mannen die graag hun standpunten koste wat kost verdedigen..
mannen die graag ruzie (discussies) trappen..
mannen die bier zuipen..
mannen die beste vrienden met bier zijn..
vreemde wezens..
Straks slaat ie in mijn comp. of weet ik veel, hoor steeds dat je je pc moet afsluiten danquote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom zou bliksem ook maar enige invloed hebben op het volgen van een topic?
is maar goed dat je niet in hartje florida woont dan. Dan staat je pc elke dag 3 uur uit.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef Toverheks het volgende:
Straks slaat ie in mijn comp. of weet ik veel, hoor steeds dat je je pc moet afsluiten dan
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Daar kon je wel eens gelijk in hebben![]()
slechte ervaring in wat?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Slechte ervaringen????? Of ben je een leuke vent niet waard?
Waarom zou het klaar zijn? Huilt hij?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Klaar?![]()
Nou, allemaal lekker slapen dan maar
quote:
Lekker laten janken dan........ik ga d'r eens over dromen en een hele lange nacht maken. "t Hakt er allemaal best wel in, dat Bunkeren en zulksquote:
.... Ik dacht, dat jiij de Nederlandse taal ambieërde. IK zag al ook al eensch voorbijkomen in jouw vocabulaire.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Grijp dan in slappe lulquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach man, verpisserquote:
Ga naar bed. Of beter, lees je zin ff terug en ga dan naar bed. Wimmie toch!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
.... Ik dacht, dat jiij de Nederlandse taal ambieërde. IK zag al ook al eensch voorbijkomen in jouw vocabulaire.
Ja, de enige reden waarom ik 'm nu niet meer slot is degene die te laat zijn de illusie te geven dat er wat aan de hand is.quote:
Volgens mij gaf yvonne net een hint dat je het maar beter wel kan doenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, de enige reden waarom ik 'm nu niet meer slot is degene die te laat zijn de illusie te geven dat er wat aan de hand is.
Ik was er eerder ook al even, maar ik hoopte dat het toen alleen nog opwarmen was en ik rustig even iets anders kon gaan doenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat moest maar jouw tagje worden "Immer te laat!"
Huh?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij gaf yvonne net een hint dat je het maar beter wel kan doen
:..... ben ik dantoch te intelligentof te dom voor dit topic?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga naar bed. Of beter, lees je zin ff terug en ga dan naar bed. Wimmie toch!
Goeie vraagquote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
:..... ben ik dantoch te intelligentof te dom voor dit topic?
Kijk hoe je typt, heeft niks te maken met intelligentie of domheid.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
:..... ben ik dantoch te intelligentof te dom voor dit topic?
Kapot toetsenbordquote:Op maandag 25 mei 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk hoe je typt, heeft niks te maken met intelligentie of domheid.
Het antwoord is nee, is intelligent genoeg. Schopt graag tegen zaken aan. Maar ben er nog niet achter waarom in hemelsnaam.quote:
Nee dat is een antwoord van iemand die niks van jou begrijpt.Jemig begrijo je zelf niet dat mensen niks met jouw kommentaren/reakties kunnen?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Dat antwoord had k mij kunnen voorstellen , Van een nerdie kan je weinig verwachten
Je toetsenbord staat te hoogquote:Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: .... goedkoop antwoord, zal waarschijnlijk net het niveau te maken hebben
Nee, niet zo goedkoop wegkomen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: .... goedkoop antwoord, zal waarschijnlijk net het niveau te maken hebben
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dat is een antwoord van iemand die niks van jou begrijpt.Jemig begrijo je zelf niet dat mensen niks met jouw kommentaren/reakties kunnen?
Nee vertel, misschien zien we het licht en zullen we je vereren als een forum-godquote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebben
Laat ik dit nou met je eens zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebben
Dat heeft zeker niks te maken met het intelligentie verschil, schat jezelf niet te hoog in.?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Doe je best, groetjes van C.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef wimpeyV het volgende:
Maar ik ben weer weg. Ik laat jullie geloven in reality, hoe fake dat ook moge zijn.
4 op een rij!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
Zo!
ik geloof van wel, je kan het best in het film topic kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:08 schreef PC eend het volgende:
En ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat
Is er een filmpje over dat renate-peter 'incident' ?
Ben je der nu nog??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
Ik mag Peter wel. Maar inconsequentie is blijkbaar een vies woord
Daar is die weer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
iidquote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef wimpeyV het volgende:
Maar ik ben weer weg.
Dat is wel een hmmm prijsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze mag een keer aan d'r parfum snuiven
Niet zo bijdehand doen. Nou moet hij weer op gaan zoeken wat inconsequentie betekent.quote:
WIE is hier eenzaam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef wimpeyV het volgende:
Heb wel moeite met die eenzamen hier. Maar als je reglmatig post, dan is er nog hoop!!!!!!. En de tieten site of kruisjes-site zal ook wel het nodige teweeg brengen
Wat voor medicatie gebruik jij?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef wimpeyV het volgende:
Heb wel moeite met die eenzamen hier. Maar als je reglmatig post, dan is er nog hoop!!!!!!. En de tieten site of kruisjes-site zal ook wel het nodige teweeg brengen
Wat is nou je puntquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun een ieder zijn fake postings. helaas aan mij niet besteedt.. SUCCES.
Nee, wij zijn niet echt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is nou je punt
bunkerboy is een kloon ofzo?
Helaas ik snap niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun een ieder zijn fake postings. helaas aan mij niet besteedt.. SUCCES.
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?quote:
Aah een infuusquote:
Ik zou de dosis verdubbelen voor vannachtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?
: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Dit geeft het niveau al aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou de dosis verdubbelen voor vannacht
Onderschat die vage gasten niet, die kunnen ook heeeel irri zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef wimpeyV het volgende:
Begrijp me goed. Heb geen enkel probleem met RLS. Zit hem meer in die reacties van die simplisten
Welke confrontatie met derden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?
Jij wil serieus gaan filosoferen over RLS in een reltopicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Dit geeft het niveau al aan
Ik heb echt het idee dat Wimpey er zo uit zietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onderschat die vage gasten niet, die kunnen ook heeeel irri zijn
Ik denk dat het aan jou ligtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:38 schreef wimpeyV het volgende:
Bijv iedere uitnidiging tot een gezellig samenzijn afwijzen?
Zit jij nou chickies te versieren hierquote:
De meeste users zijn nog wel in staat om hen post te editten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:39 schreef wimpeyV het volgende:
Uitnodiging
Heb jij zelf nog wel enig idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:42 schreef wimpeyV het volgende:
Dom volk die DGKérs c.q Bunkers. als je daar een invulling aan je leven moet invullen.
Alsof jij nooit invullingen aan je leven hebt in te vullen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij zelf nog wel enig idee waar je het over hebt
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:45 schreef wimpeyV het volgende:
Reacties van maatje 36 kan ik nog interressant vinden
Reltopic? Wel godverdomme!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wil serieus gaan filosoferen over RLS in een reltopic![]()
![]()
Dat is idd zeer intelligent![]()
Er werd zelfs nog om je geroepenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Reltopic? Wel godverdomme!
Ik denk ik ga een keer vroeg naar mijn nest lekker tegen die batterij van mijn lieve vrouwtje aanhangen, kom ik eruit voor een peuk liggen die kutklaverazen een rel te doen![]()
Het is pure opzet zeg ik je! RATTEN!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk ik ga een keer vroeg naar mijn nest lekker tegen die batterij van mijn lieve vrouwtje aanhangen, kom ik eruit voor een peuk liggen die kutklaverazen een rel te doen![]()
Dat is waar iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alsof jij nooit invullingen aan je leven hebt in te vullen.
Er werd nog om je gevraagd 2 topics hiervoor door NMNSquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar? en waarom niet hard?quote:
Ik heb ook het meeste moeten missenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peter ? Amber?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar? en waarom niet hard?
Zit me uit frustratie al dagen op palinggate te richten in de hoop dat er iemand gekwetst raakt en ik in tbo niet echt relpotentie zag en nu dit...
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
BTW, waar is Versabommie, die klagert nu?![]()
Krijgt ie eindelijk waar hij om vraagt is hij in geen velden of wegen te bekennen
quote:
lievvvquote:
Doe eens de woorden in goede volgorde zetten, wij niet-dyslecten kunnen dit niet echt volgen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:57 schreef wimpeyV het volgende:
Ik heb maar item. be your self. reacties op het forum bewijzen het tegendeel
Heb je maatje 36 somsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wimpey, je postings doen verdomd pijn aan de ogen, wat een bagger, wat een fouten. Doe jezelf en je omgeving een plezier en tief op naar de moedermavo, prutser!
Als slap lullen pudding zou zijn, was jij vast en zeker Dokter Oetker!
Ik ben 1.93, 90 kilo schoon aan de haak, heb maatje 44, groene ogen en een zwart gat op de plaats waar ooit mijn hartje van goud zat voor ik PC Eend leerde kennen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je maatje 36 soms, anders mag je niet meer op hem reageren
Lijkt GVD dat spel uit tien voor taal welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens de woorden in goede volgorde zetten, wij niet-dyslecten kunnen dit niet echt volgen!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben 1.93, 90 kilo schoon aan de haak, heb maatje 44, groene ogen en een zwart gat op de plaats waar ooit mijn hartje van goud zat voor ik PC Eend leerde kennen.
En wat zijn jouw maten?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt GVD dat spel uit tien voor taal wel
ik heb maat 38 en ook 38 en ben 1.72quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben 1.93, 90 kilo schoon aan de haak, heb maatje 44, groene ogen en een zwart gat op de plaats waar ooit mijn hartje van goud zat voor ik PC Eend leerde kennen.
En wat zijn jouw maten?
Wimpey...... Echt je kan bij clubhuis makosa zo een schitterende moedermavo opleiding doen waardoor woorden als rearties misschien na veel oefenen niet meer voorkomen in je postings....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:04 schreef wimpeyV het volgende:
Zie alleen maar domme rearties, Maar dat zal mij mij niet in dank worden afgenomen. Had niet anders verwacht. Sorry
Ja met mijn hart gekookt op mijn rugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
volgens mij kan jij het heul goed vinden met PC Eend
Lieve schat, als ik een vrouw om maten vraag ervan uitgaande dat ik niet echt een voetfetish heb, dan doel ik echt op borstomvang, taille en heupomvangquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb maat 38 en ook 38 en ben 1.72
zo goed genoeg![]()
volgens mij kan jij het heul goed vinden met PC Eend
En wel zo hoog dat de honden erbij kunnen .....quote:
Even serieus dan wimpey, in een andere taal misschien:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:04 schreef wimpeyV het volgende:
Zie alleen maar domme rearties, Maar dat zal mij mij niet in dank worden afgenomen. Had niet anders verwacht. Sorry
Daarom had je juist moeten blijven kijken en moet reageren in de Cossen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:03 schreef versabommie het volgende:
Trouwens die Peter heeft me vroegtijdig van een TBO verslaving geholpen... ik heb ooit 5 minuten tbo gekeken ( wel netjes betaald overigens) en zag een kasthomo janken om een pot gel... tot zover mijn tbo .. tot de laatste avond... zie ik dezelfde kneus een microfoon volblaffen met, en let op i kid you not: "eeeeeeeeeh oooooooooooh put your hands up eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh oooooooooooh"...
En dan durven mensen zich nog druk te maken over het concept
Vlammetje erbij, klaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:09 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij is Wim zijn spiritusfles leeg!
Ja maar ik heb een zwak voor mannen die huilen om een pot gel... een zwakke maag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daarom had je juist moeten blijven kijken en moet reageren in de Cossen.
Dat was lachen en heerlijke opwind factor waar ik van genoten heb, totdat Marielin ineens in een zeur en negatief modus bleef hangen.
Toch heb ik het wel uitgezeten en nu zwaar aan het afkicken van de zooi
Ik stelde toch wel een heel serieuze vraag. Twee eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef wimpeyV het volgende:
domme reacties. that's te word. maar waarschijnlijk voor niet iedreen begrijpbaar. Heb niert zo'n hoge pet op van het acceptatie/ begrijppniiau van de gemiddelde Fokker op Bunker-nivo
Ik denk dat jouw begrijppniiau ook niet echt je van dat isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef wimpeyV het volgende:
domme reacties. that's te word. maar waarschijnlijk voor niet iedreen begrijpbaar. Heb niert zo'n hoge pet op van het acceptatie/ begrijppniiau van de gemiddelde Fokker op Bunker-nivo
pfffffffffquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef wimpeyV het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zie wat foutjes, maar waaarschijnlijk ultieme aanknopingspuntt , om daarop te reageren. Des Lullies
Wat een hartverscheurend verhaalquote:
dat zit toch in die maat 38quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik een vrouw om maten vraag ervan uitgaande dat ik niet echt een voetfetish heb, dan doel ik echt op borstomvang, taille en heupomvangAl heb ik nu wel stiekumpjes op je fobo geklikt
Mmm, Interessant, ga verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat zit toch in die maat 38en m'n tetten zijn ook goed te doen
dus ik heb gewoon alles aan de normale kant![]()
denk je nou echt dat ik alles ga meten om te weten hoeveel centimeters breed ik ben?
Als ik buiten die schreinende taalfouten die je maakt ( geloof me ik maak zelf vaak typo's maar jij slaat alles) naar je postings kijk dan kom je om een punt te drukken zonder argumenten. Je vind tbo en fok mensen dom , bijzonder onder jouw niveau, en bekrompen om maar even een vrij resumé te geven, echter je postings blijven volledig ontdaan van enig argument, zo gaan grote mensen een discussie niet in Wimpje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zie wat foutjes, maar waaarschijnlijk ultieme aanknopingspuntt , om daarop te reageren. Des Lullies
Nou vooruit, ongezien een *ROARRRRRRRR* voor jou ... nouja ongezien... heb je sproetjes of kwam dat door de flits?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat zit toch in die maat 38en m'n tetten zijn ook goed te doen
dus ik heb gewoon alles aan de normale kant![]()
denk je nou echt dat ik alles ga meten om te weten hoeveel centimeters breed ik ben?
Sterker nog, ik zit hier in m'n blote reet ( ging alleen ff een peuk roken remember) en heb 'm net ff over mijn laptop heen gehangenquote:
Ja maar die Jeroen kon zo goed treiteren naar hem, dat had je mee moeten maken en dan had je zijn gejank voor lief genomen. Die treiter acties maakte zoveel goed, heerlijk om te smullenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een zwak voor mannen die huilen om een pot gel... een zwakke maag!
Ik moet zo nog slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit hier in m'n blote reet ( ging alleen ff een peuk roken remember) en heb 'm net ff over mijn laptop heen gehangen(kroegpraat he !)
Maar treiteren is toch helemaal niet leuk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar die Jeroen kon zo goed treiteren naar hem, dat had je mee moeten maken en dan had je zijn gejank voor lief genomen. Die treiter acties maakte zoveel goed, heerlijk om te smullen
maak van jouw probleem niet de mijnequote:
Jeroen was een held!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar die Jeroen kon zo goed treiteren naar hem, dat had je mee moeten maken en dan had je zijn gejank voor lief genomen. Die treiter acties maakte zoveel goed, heerlijk om te smullen
Misschien wel zo sympathiek om even het nummer van je behandelaar erbij te vermeldenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:25 schreef wimpeyV het volgende:
Ik hoef nieman diait te leggen, hoe hij.zi/j zelf in elkaar zit, Heb al genoeg van het individu gelezen., Zijn trieste gevallen bij.. maar met hulp best behandellbaar
Nee Wimpie, zo werkt het niet, jij bent niet het alziende oog, jij mag dat wel degelijk gaan uitleggen. Als jij mensen betitelen wilt alszijnde dom , laag niveau enzovoorts heb dan iig het fatsoen welke bij een enorm intellect zoals jij die naar eigen zeggen bent hoort, om met argumenten ten komen en de vinger op de in jouw ogen zere plek te leggen. Kun je dat niet dan zijn al jouw postings tot nu toe volkomen lulkoek, heb je je ongeloofwaardig en belachelijk gemaakt en ben je wat mij betreft de prutser van de maand!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:25 schreef wimpeyV het volgende:
Ik hoef nieman diait te leggen, hoe hij.zi/j zelf in elkaar zit, Heb al genoeg van het individu gelezen., Zijn trieste gevallen bij.. maar met hulp best behandellbaar
Nou, meetlint en zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarmee, ik ben eigenlijk wel klaar met mezelf te promoten
Je Engels is ook klote.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:31 schreef wimpeyV het volgende:
Bliijf lekker on-line. Night-mares does not exits
En voldaan, na het verscheuren en oppeuzelen van mijn tere hartjequote:
Dat doe je expres, kwal, zulke lange zinnen gebruiken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee Wimpie, zo werkt het niet, jij bent niet het alziende oog, jij mag dat wel degelijk gaan uitleggen. Als jij mensen betitelen wilt alszijnde dom , laag niveau enzovoorts heb dan iig het fatsoen welke bij een enorm intellect zoals jij die naar eigen zeggen bent hoort, om met argumenten ten komen en de vinger op de in jouw ogen zere plek te leggen. Kun je dat niet dan zijn al jouw postings tot nu toe volkomen lulkoek, heb je je ongeloofwaardig en belachelijk gemaakt en ben je wat mij betreft de prutser van de maand!
Als jij zo slim bent, zo intelligent, dan verwacht ik op zijn minst een dito antwoord van je!
Jij hebt heel geen hart gek! Die plek heb je opgevuld met napalm, satanskind!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
En voldaan, na het verscheuren en oppeuzelen van mijn tere hartje
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doe je expres, kwal, zulke lange zinnen gebruiken.
Ja misschien toen van de zon,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou vooruit, ongezien een *ROARRRRRRRR* voor jou ... nouja ongezien... heb je sproetjes of kwam dat door de flits?
Spoetjes zijn lievvvvvquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja misschien toen van de zon,
ROARRRRRRRR was dat?
Neuh treiteren is Vies Bahquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar treiteren is toch helemaal niet leuk?
Nog zo'n afzeikerd. Ik heb er een vertaalsite op losgelaten en het is echt wel vertaalbaar:quote:
Het is een zwart gat, waar uiteindelijk alle materie in zal verdwijnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt heel geen hart gek! Die plek heb je opgevuld met napalm, satanskind!
Maar je uitstraling maakt veel goed,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een zwart gat, waar uiteindelijk alle materie in zal verdwijnen
Hey Mazaruquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeroen was een held!
Petertje ging al bijna ging huilen als hij alleen al naar Jeroen keek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, meetlint en zoAanvulling van de promotie
![]()
maar het is wel goed zo hoor![]()
Komt door de stream van 24 mei.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:41 schreef versabommie het volgende:
hey... waarom is die tbo achtergrond eik trug?
Zal wel met HET gesprek te maken hebben gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:41 schreef versabommie het volgende:
hey... waarom is die tbo achtergrond eik trug?
Ohw iedereen weer dikke mik ?quote:
Ohw lachen, zal ik alvast mijn "ik wil mijn mod grijpen"ava erop zetten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal wel met HET gesprek te maken hebben gehad
Of bunkersympathiserende crewleden zij aan het muiten geslagen
Oh maar dat soort momenten is mij niet onbekendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
En morgen komt Wimpie zijn nest uit met het gevoel of er twee stinkdieren in zijn muil hebben liggen jongen en bedenkt zich dat hij zich met dit account niet eens meer op fok kan vertonen![]()
Drank....
Kan ik jou wat te drinken aanbieden ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh maar dat soort momenten is mij niet onbekend
Kroegpraatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ik jou wat te drinken aanbieden ?
'ns kijken of we haar halfnaakt dansend op het biljart kunnen krijgen *gniffelquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw lachen, zal ik alvast mijn "ik wil mijn mod grijpen"ava erop zetten?
Hij duldt geen mannen om me heen dan word hij hartstikke jaloers, verder is het een schatjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
En voldaan, na het verscheuren en oppeuzelen van mijn tere hartje
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
overigens zit Wim zijn pa ook op dit forum : begin puberteit
Ach zo, ik moet hier nog veel lerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spoetjes zijn lievvvvv
en *ROAAAAAAAAARRRRRRRRR* tijgertje
Denk niet dat dat erin gaat zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja, we hopen morgen maar weer op een hard gelag ofzo![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je uitstraling maakt veel goed,
je snavel, ogen, lieve kop,
die bochel met die puist erop,
jou zien maakt dat ik 1 ding zou willen
haal verdomme die hand van tussen mijn billen!
dat zeg je nu nog jaquote:
Nee dat meen je niet, waar die man zich druk om maakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
overigens zit Wim zijn pa ook op dit forum : begin puberteit
Ik hou dat even van jouw te goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ik jou wat te drinken aanbieden ?
Jongens hoe oud denk je dat ik benquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
'ns kijken of we haar halfnaakt dansend op het biljart kunnen krijgen *gniffel
Jawel want de filmpjes zijn net opgezocht en geplaatst door HiDiHo, dus morgen kunnen we weer van voor af aan startenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat erin gaat zitten
Welterusten Ruudquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga enige uren in een staat van bewusteloosheid verkeren. Gegroet herenen voor de enige dame hier nog aanwezig (denk ik)
![]()
Buonanotte
Oh ik zit ook in SC te kleppenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb jij een trage internetverbinding
Is dit een strikvraag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?![]()
20 ?nee en ik weet niet of ik weet hoe dit werk... testjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je moet ook hier zijn
[TBO SC#40] en nog meer
het blijft misselijk. En het stukje rond 4:12 maakt duidelijk dat hij het allemaal enorm leuk vindt en dat hij wel degelijk weet dat het voor Renate serieus was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef Maanvis het volgende:
de beelden
PS: Frappant dat in de random gegenereerde youtube url de woorden 'gay yay' staan
Context yvonnequote:
Ik vind het een lulquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Context yvonne. Die 2 kennen elkaar langer dan vandaag, hoe haalt ze 't nou in haar hoofd om dit serieus te nemen als je net dagenlang bij elkaar op de lip hebt gezeten
.
Ja, ik snap ook niet dat ze het serieus neemt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Context yvonne. Die 2 kennen elkaar langer dan vandaag, hoe haalt ze 't nou in haar hoofd om dit serieus te nemen als je net dagenlang bij elkaar op de lip hebt gezeten
.
Dat zat ik me ook te bedenken. Tuurlijk, minne actie van Peter, maar het zegt ook wel wat over Renate: hoe dronken en naïef moet je zijn om dat serieus te nemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat ze het serieus neemt.
De context is duidelijk. Peter is een kankermongool die de popiejopie uithangt ten koste van een onzekere vrouw, waarvan hij wist dat ze onzeker was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
sja...het was van het begin af al heel duidelijk hoe naief ze was....en types als peter die ruiken dat op afstand....gelukkig was amber eerlijk enzo tegen renate.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook te bedenken. Tuurlijk, minne actie van Peter, maar het zegt ook wel wat over Renate: hoe dronken en naïef moet je zijn om dat serieus te nemen.
Wat kan ze er van leren dan? Dat mensen niet te vertrouwen zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:11 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop maar voor Renate dat ze ervan heef geleerd anders wordt ze nog veel vaker in de maling genomen.
ik denk het niet...ze zei toch ook zo iets van het gebeurd me wel vaker dat mensen me in de zeik nemen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:11 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop maar voor Renate dat ze ervan heef geleerd anders wordt ze nog veel vaker in de maling genomen.
Het is geen feestje van vrienden waar ze is, ze kent die mensen een maand, om nou te zeggen in het algemeen dat mensen niet te vertrouwen zijn gaat wellicht wat ver, maar een les zal toch zeker kunnen zijn dat ze ook niet blind iedere dronken tor op een feestje moet geloven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat kan ze er van leren dan? Dat mensen niet te vertrouwen zijn?
Nou ja op een gegeven moment zal het kwartje dan toch wel vallen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk het niet...ze zei toch ook zo iets van het gebeurd me wel vaker dat mensen me in de zeik nemen...
Is dat een reden om iemand dan maar de grond in te trappen, omdat ze zo graag iets wil geloven? Ze gaf het notabene aan dat ze vaak is gekwetst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk het niet...ze zei toch ook zo iets van het gebeurd me wel vaker dat mensen me in de zeik nemen...
Kwartjes vallen niet, die gaan op een gegeven moment branden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef Marrije het volgende:
Nou ja op een gegeven moment zal het kwartje dan toch wel vallen.
begrijp me niet verkeerd...het was een absolute flikker streek van peter.....maar ik denk oprecht dat meisjes zoals renate dit telkens zal overkomen...ze wil graag aardig gevonden worden en dat kan je niet afdwingen...geld overigens ook voor amber hoor...maar die vind ik dan weer van een totaal andere ordequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat een reden om iemand dan maar de grond in te trappen, omdat ze zo graag iets wil geloven? Ze gaf het notabene aan dat ze vaak is gekwetst.
Peter Nuninga is zo'n typje dat graag makkelijk scoort. Als ie een vent was geweest had ie Jeroen in de zeik genomen. Achterbaks is het,
Tuurlijk niet, het slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat een reden om iemand dan maar de grond in te trappen, omdat ze zo graag iets wil geloven? Ze gaf het notabene aan dat ze vaak is gekwetst.
Maar juist omdat Peter Nuninga niet de enige in zijn soort is, is het wenselijk wat sociale weerbaarheid op te bouwen.quote:Peter Nuninga is zo'n typje dat graag makkelijk scoort. Als ie een vent was geweest had ie Jeroen in de zeik genomen. Achterbaks is het,
hmmm....ik weet het niet...vrouwen genoeg die dr constant in blijven trappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja op een gegeven moment zal het kwartje dan toch wel vallen.
Dan is iedereen dat toch die hier Renate keihard de grond in heeft getrapt. Over dat ongesteld zijn was ze waarschijnlijk nog onzekerder dan over dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:10 schreef Stefan het volgende:
De context is duidelijk. Peter is een kankermongool die de popiejopie uithangt ten koste van een onzekere vrouw, waarvan hij wist dat ze onzeker was.
ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is iedereen dat toch die hier Renate keihard de grond in heeft getrapt. Over dat ongesteld zijn was ze waarschijnlijk nog onzekerder dan over dit.
On stream met alcohol op mag 't niet, op een forum keihard in her face mag wel. Hypocriet?
Bevestiging zoeken in wat dronkenmans praat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:24 schreef Stefan het volgende:
Het is toch niet raar dat Renate, of mensen als Renate, zoeken naar bevestiging, warmte, geluk of er althans in willen geloven? Dat iemand ergens op hoopt, of misschien nog wat bleu of naief is, geeft een mongool als Peter Nuninga niet het recht om er gewoon keihard misbruik van te maken. Of zijn meisjes die worden aangerand omdat ze een kort rokje en topje dragen ook zelf verantwoordelijk? Ze lopen er immers uitdagend bij.
Het is juist het feit dat het NIET 'in her face' gedaan werd. Had-ie dat wel gedaan had ze het weg kunnen lachen. Dit was op achterbakse wijze misbruik maken van de naïviteit en onzekerheid van iemand.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is iedereen dat toch die hier Renate keihard de grond in heeft getrapt. Over dat ongesteld zijn was ze waarschijnlijk nog onzekerder dan over dit.
On stream met alcohol op mag 't niet, op een forum keihard in her face mag wel. Hypocriet?
Hoe haalt hij het in z'n kop zoiets uit te vreten bij iemand waarvan hij weet dat ze onzeker is. Ze hebben dagenlang bij elkaar op de lip gezeten. Dan had hij dit kunnen weten. Je argument werkt zo mogelijk zelfs nog harder in zijn nadeel. ZIJ heeft namelijk helemaal NIETS verkeerd gedaan in deze, behalve hem geloven. Dat dat niet slim is snapt iedereen, maar dan nog valt haar niets te verwijten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |