hmm. . .lastig lastig. . .maar dat topic staat nu in elk geval al onderaanquote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
je beseft dat Peter dan over drie jaar nog steeds tranen in z'n ogen krijgt van woede he?
Je weet dat alleen homo's dat zeggen he?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef TheBunkerboy het volgende:
Game on....
Wat jij wilt...heb al vaker aangegeven het niet erg te vinden wat men over mij schrijft...of bespeur ik hier enige vorm van jaloezie....quote:
quote:
omfg who the FUCK denk je wel niet dat je bent joh?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef TheBunkerboy het volgende:
Tuurlijk zou ik ook doen....wordt beetje warm onder je voetjes zeker. Eindelijk es iemand die z'n bek naar je opentrekt en jij verwijderd 'm
Hertog-Jannetje?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef TheBunkerboy het volgende:
Danny zullen we morgen een biertje doen samen? Kunnen we even knuffelen enzo...
Aaaah boooeeeeehhhh.....en ik lach me 'De ballen uit de broek' om jou....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
omfg who the FUCK denk je wel niet dat je bent joh?
Denk je werkelijk dat jij de eerste bent die in tien jaar 'z'n bek opentrekt'?
Heb je enig idee hoe onsterfelijk belachelijk je je op FOK! maakt met zo'n uitspraak? Pisvlekjes zoals jij lul ik lachend de hoek in hoor
Tip: ga eerst even in FB vragen of jij de eerste bent die tegen me in gaat en of ik doorgaans één of twee of meteen met 50 of 100 man tegen me heb? Mijn God, de arrogantie. Meneer heeft een hyves en is opeens de expert. Ik pis haast in m'n broek van het lachen man
dan lijkt me dat biertje morgen met Peter geen slecht ideequote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
-knip-
Ik pis haast in m'n broek van het lachen man
Nooooou vooruit....kusje dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Hertog-Jannetje?
Zolang je belooft niet te gaan zingen ben je van harte welkom hoor
Ja hallo, dit is het derde draadje pas. Goedmaaksex gaarne na twaalven in het tiende topic. Dit gaat nu veel te snelquote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Hertog-Jannetje?
Zolang je belooft niet te gaan zingen ben je van harte welkom hoor
dus je opent een heel nieuw topic en gaat je dan STILhoudenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Aaaah boooeeeeehhhh.....en ik lach me 'De ballen uit de broek' om jou....
Maar goed ik zal je niet langer klieren hoor dannypanny. Zal me netjes stilhouden als je dat liever hebt...
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Supersoep het volgende:
Wie heeft hem nu weer uitgelegd hoe je topics moet openen?
ja volgens mij wordt de fun verschoven naar morgenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
dus je opent een heel nieuw topic en gaat je dan STILhouden
.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
dus je opent een heel nieuw topic en gaat je dan STILhouden
Nou kratje hertog samen sla ik niet af hoor ....quote:
Koop een ruggengraat en gooi er een slot opquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Te triest voor woorden dit, van beide kanten.
Je kunt natuurlijk ook zoals gewoonlijk in een hoekje gaan zitten janken, omdat je gepest wordtquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Aaaah boooeeeeehhhh.....en ik lach me 'De ballen uit de broek' om jou....
Maar goed ik zal je niet langer klieren hoor dannypanny. Zal me netjes stilhouden als je dat liever hebt...
k heb nog wel eens een helderr momentje..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Geen slecht idee, hebben we tenminste wat te kijken
Ik heb kinderen he. Mijn limiet is een biertje of vier. Tenzij ik nog moet rijden, dan is het ééntjequote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef TheBunkerboy het volgende:
Nou kratje hertog samen sla ik niet af hoor ....
Alles voor het spel hé...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zoals gewoonlijk in een hoekje gaan zitten janken, omdat je gepest wordt![]()
Zelf pik je de zwakste er uit om over haar rug grappig gevonden te worden. Maar oh wee als iemand een grapje met jou maakt.
Mammaaaaaaaaaaaaaaa hij pest me!!!
BOEHOEHOEEE
[ afbeelding ]
dat mamaaaa vind ik dan weer wat ongepast, bah!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zoals gewoonlijk in een hoekje gaan zitten janken, omdat je gepest wordt![]()
Zelf pik je de zwakste er uit om over haar rug grappig gevonden te worden. Maar oh wee als iemand een grapje met jou maakt.
Mammaaaaaaaaaaaaaaa hij pest me!!!
BOEHOEHOEEE
[ afbeelding ]
Nee man die troep drink ik niet...3 glazen en ik sta op m'n harses. Maar zou dr wel eentje willen doen hoor voor de gezelligheid...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb kinderen he. Mijn limiet is een biertje of vier. Tenzij ik nog moet rijden, dan is het ééntje
Heb ook nog wel een paar flessen exclusieve Jack Daniel's staan trouwens.
Tuurlijk jochiequote:
Dat lijkt me niet bedoeld om opzettelijk te kwetsen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat mamaaaa vind ik dan weer wat ongepast, bah!
En dat deed ik dus niet expres.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat mamaaaa vind ik dan weer wat ongepast, bah!
Iedereen heeft 't blijkbaar fantastisch naar z'n zin, wie ben ik dan om 't te slottenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet bedoeld om opzettelijk te kwetsen.
Had het eerder zelf ook bijna gepost, maar bedacht me nog net op tijd dat dat niet erg netjes zou zijn.
sherryquote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nee man die troep drink ik niet...3 glazen en ik sta op m'n harses. Maar zou dr wel eentje willen doen hoor voor de gezelligheid...;-)
Kan jij nou werkelijk nergens de Humor van inzienquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom jij me even instoppen dan ? ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie![]()
En nou je speentje in, en naar bedje toe hoor. Het is al weer veel te laat voor je
Ik wil hem niet zoenenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan jij nou werkelijk nergens de Humor van inzienElkaar een beetje fucken en dan weer goed maken met een kusje en een biertje vertoond in mijn ogen alleen maar klasse.
't Komt vanzelf goed, nog één topic en ze zitten als vrienden bij elkaar op schootquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen heeft 't blijkbaar fantastisch naar z'n zin, wie ben ik dan om 't te slotten.
In een koffiekopje dan wel héquote:
Daar zit dan meteen weer een probleem he. ik heb namelijk een forum opgericht zodat niemand me hoeft te zienquote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef TheBunkerboy het volgende:
Nee man die troep drink ik niet...3 glazen en ik sta op m'n harses. Maar zou dr wel eentje willen doen hoor voor de gezelligheid...;-)
LOLquote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Kom jij me even instoppen dan ? ;-)
beer conquers allquote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef Dottey het volgende:
ziet een patroon....
mannen die graag hun standpunten koste wat kost verdedigen..
mannen die graag ruzie (discussies) trappen..
mannen die bier zuipen..
mannen die beste vrienden met bier zijn..
vreemde wezens..
Nou, ik hou hier ook niet van PPquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen heeft 't blijkbaar fantastisch naar z'n zin, wie ben ik dan om 't te slotten.
ja, jij wist niet eens meer wat je dronk volgens mijquote:
Ik zit dit nu ook al een tijdje met verbazing te volgen en ik vraag me af wat de zin hiervan is en waar deze discussie gaat eindigenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denk dat wij elkaar prima hebben vermaakt. Enne koppie d'r bij he Storm, niet op t ijs komen want het dooit ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar zit dan meteen weer een probleem he. ik heb namelijk een forum opgericht zodat niemand me hoeft te zienEn deze hernieuwde poging de Renate truc op mij toe te passen gaat natuurlijk niet werken, maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook wel
Anyway, ik ben uiteraard niet echt boos. Ik vind 't een naaistreek van je en verder waren deze topics - voor mij iig - puur vermaak. Als ik je een beetje in kan schatten jij ook. Maar het kan prima zijn dat ik je helemaal verkeerd inschat en dat je echt als een klein kind hebt zitten janken om de poll die ik verwijderd heb. Dat weet alleen jij
Ik ga zo wel afnokken. Morgenochtend gaat rond 6:45 de wekker en staan er twee stuiterende kinderen aan het bed. En ik ben al een jaar of twintig geen 18 meer.
Oh, gelukkigquote:
de soep wordt niet zo heet gegeten. . .quote:Op maandag 25 mei 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit dit nu ook al een tijdje met verbazing te volgen en ik vraag me af wat de zin hiervan is en waar deze discussie gaat eindigen![]()
Hoe krijg je na al dit gebash van de ex kandidaten nog ooit iemand zo gek om in ''de Bunker'' 2 te gaan zitten?
Een beetje fucken op niveau schoolplein, ieder z'n klasse natuurlijk maar nee niet mijn humorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Toverheks het volgende:
Kan jij nou werkelijk nergens de Humor van inzienElkaar een beetje fucken en dan weer goed maken met een kusje en een biertje vertoond in mijn ogen alleen maar klasse.
koesiekoesiequote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Komt vanzelf goed, nog één topic en ze zitten als vrienden bij elkaar op schoot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |