Ja maar Peter, dan zit je hier verkeerd, het SeniorenWeb moet je zelf ff googlequote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Danny had het er toch over dat de bejaarden wel iets in me zagen wellicht...moet ik me ook een beetje daarnaar aanpassen toch ? ;-P
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ga je zelf ook nog iets zinnigs zeggen of reageer je op elke post van amber met "_O-Geweldig"
want in dat geval kun je net zo goed niks zeggen.
Ik heb hier mijn mening al over gegeven in eerdere posts...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Shyanna het volgende:
[..]
O.k... ik snap het! Vond het verhaal over je halfzusje erg bijzonder, maar ook wel erg triest. Ik hoop ECHT op een goede afloop voor je!![]()
Maar kom op hè... wees a.u.b. iets liever tegen Renate.... Van wat ik gezien kwam je over als een best lieve/leuke jongen en ik zou dat beeld graag zo houden!
Ik zeg niks.................................ik typ.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ga je zelf ook nog iets zinnigs zeggen of reageer je op elke post van amber met "_O-Geweldig"
want in dat geval kun je net zo goed niks zeggen.
het beginnen er wel veel te worden he?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Supersoep het volgende:
Dat bedoel ik dus met een eerdere post. Het is hier echt van een bedroevend niveau en het wordt er niet echt beter op. Kan je niet iets doen aan die nietszeggende mutsen?
En wat roepen we dan door de Micro, jaaaaaaa springen met ze alle en de handjes de lucht inquote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat wordt zingen aan boord bij de zonnebloem of bij de tros....op volle toeren...of losse schroeven![]()
nee nee je snapt het niet....je moet telkens een andere mening geven zodat we je daarop kunnen aanvallen....party pooperquote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn mening al over gegeven in eerdere posts...
helaas moet ik je teleurstellen. Het gaat weer totaal nergens over en is zo goed als onbegrijpelijk. Zou je het morgen nog eens willen proberen als je ontnuchterd bent?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ik zeg niks.................................ik typ.
Heb je ook wat nuttigs te zeggen, zoals een volwassen vent dat hoort te doen?![]()
Dit is toch zeer zinnig, wat ik nu voor jou speciaal heb getypt!!!
samenvatting:quote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nee, laat zien dat je zelf niks begrijpt en altijd het laatste getypte woord wilt hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
helaas moet ik je teleurstellen. Het gaat weer totaal nergens over en is zo goed als onbegrijpelijk. Zou je het morgen nog eens willen proberen als je ontnuchterd bent?
Volgens mij ben jij t grootste huilebalkie die over andermans gevoelens heenloopt van ons allemaal...wat laat je je kennen ouwe trekpop. Mocht je er niet op vanacht ofzo...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:54 schreef Danny het volgende:
[..]
samenvatting:
"fuck renate, ik ben bunkergay gelboy del huilebalk en als ik over de gevoelens van anderen heen wil wandelen om er zelf beter van te worden zal ik het niet nalaten."
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef earthling39 het volgende:
[..]
vond en vind hem gemaakt, zouden we de echte Peter gezien hebben? of was de bunker slechts reclame?
ja die zijn al in frankrijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef loes39 het volgende:
peter of amber is jeroen al naar frankrijk??
en komt die ook nog een keer op fok??
gut gut nu weer hyvespubliekquote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
het beginnen er wel veel te worden he?
beetje hyvesachtig publiek.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
Wat zul jij als eenzaam, oud, kinderloos, onbekend mannetje sterven zeg
Iets van "ik vertrek, ik vertrek niet, ik vertrek, ik vertrek niet?". Of was het: "Handjes in de lucht"quote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jan-Jaap van der Wal zei dat je niet meer mee mocht doen, dus wat doe je hier?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef loes39 het volgende:
[..]
gut gut nu weer hyvespubliek
en in welke categorie zit jij??
bassie en adriaan
Lijkt meer op NL nivo.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
het beginnen er wel veel te worden he?
beetje hyvesachtig publiek.
ja amber vertelde het alquote:
Zei ik toch al? hij heeft wel wat van Bassie...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef loes39 het volgende:
[..]
bassie en adriaan
harm edens heeft me teruggestuurdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jan-Jaap van der Wal zei dat je niet meer mee mocht doen, dus wat doe je hier?
Volgens jou. Maar die mening van jou vind ik totaal onbelangrijk. Voordat jouw mening me ook maar in het minst interesseert zou ik je eerst moeten respecteren namelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef TheBunkerboy het volgende:
Volgens mij ben jij t grootste huilebalkie die over andermans gevoelens heenloopt van ons allemaal...
Ik zie niet in wat jij daar precies mee te maken heeft en waarom je mijn vrouw erin betrekt, maar als je werkelijk op die tour wil gaan kan ik jouw familie er ook wel in gaan betrekken? Lijkt me niet erg wenselijk hoor, maar je kunt het krijgen zoals je het hebben wil.quote:wat laat je je kennen ouwe trekpop. Mocht je er niet op vanacht ofzo...
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Zei ik toch al? hij heeft wel wat van Bassie...
jij betrekt iedereen die je wilt er sowieso al bij....jij hebt geen geweten volgens mij. By the way, ik heb geen familie meer. Helemaal nada...Had je toch moeten weten na 18 dagen streamen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Volgens jou. Maar die mening van jou vind ik totaal onbelangrijk. Voordat jouw mening me ook maar in het minst interesseert zou ik je eerst moeten respecteren namelijk.
[..]
Ik zie niet in wat jij daar precies mee te maken heeft en waarom je mijn vrouw erin betrekt, maar als je werkelijk op die tour wil gaan kan ik jouw familie er ook wel in gaan betrekken? Lijkt me niet erg wenselijk hoor, maar je kunt het krijgen zoals je het hebben wil.
Aaaah joh, jij mag me wel helpen en een ander niet? Jij hebt vanavond al zoveel voor mij betekend dan kan dit er toch ook wel bij? Of ga je eventjes weer kinderachtig een slotje plaatsen....;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:03 schreef Danny het volgende:
bbgirltje en peter; FOK! is geen reclameplek voor Peter's optredens, noch een fanclub. Bel of mail elkaar maar.
Heb je al bedacht waar jullie gaan eten?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Of ga je eventjes weer kinderachtig een slotje plaatsen....;-)
Je bent me net voor.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor de lezers: Peter snapt nog steeds niet dat een topic na 300 posts automatisch op slot gaat.
Dat wil niet zeggen dat ik ze er niet in kan betrekken. Your choice. En als je je statement even wil onderbouwen met bijvoorbeeld een link naar waar ik iemand's familie in discussies betrek graag. Anders kan ik ook wel vanalles gaan roepen natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef TheBunkerboy het volgende:
jij betrekt iedereen die je wilt er sowieso al bij....jij hebt geen geweten volgens mij. By the way, ik heb geen familie meer. Helemaal nada...Had je toch moeten weten na 18 dagen streamen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor de lezers: Peter snapt nog steeds niet dat een topic na 300 posts automatisch op slot gaat.
Check t topic Peter terug in the bunker.... Je weet als FOK! 'baas' dat het toch niet zou gebeuren maar vanwaar kinderachtig de poll verwijderen toen er 75% voor was en er een slotje op knallen...kom op zeg hoe zielig ben je dan....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Rica het volgende:
[..]
ow dat!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Check t topic Peter terug in the bunker.... Je weet als FOK! 'baas' dat het toch niet zou gebeuren maar vanwaar kinderachtig de poll verwijderen toen er 75% voor was en er een slotje op knallen...kom op zeg hoe zielig ben je dan....
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ow dat!
Die polls hebben GEEN ENKELE invloed op het programma en zijn er voor de LOL. Op het moment dat we een stormloop krijgen van fanclub publiek die hier proberen een rel te schoppen sloop ik die poll eruit inderdaad. We WILLEN namelijk geen fanclub fanatiekelingen die geen reet snappen van internet, geen fatsoenlijke zin Nederlands uit hun toetsenbord krijgen of op andere manieren hier irritant aanwezig zijn.
Dacht je ècht dat die poll ook maar enige invloed had op de mannen in eindhoven?
ala dgk worden dan overleden familieleden aangehaald? lijkt me niet wenselijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
jij betrekt iedereen die je wilt er sowieso al bij....jij hebt geen geweten volgens mij. By the way, ik heb geen familie meer. Helemaal nada...Had je toch moeten weten na 18 dagen streamen.
Je leest weer es niet goed Dansky...heb ik gezegd dat het invloed had? het was leuk om te zien dat er toch mensen voor waren. Jij had zoiets lekker moeten laten staan en je niet moeten mengen daarin. Je wist toch al dat het niet ging gebeuren. Maar aangezien jij een peterfobie hebt vond jij het wel even grappig dat polletje te kapen...lekker kinderachtig Storm...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ow dat!
Die polls hebben GEEN ENKELE invloed op het programma en zijn er voor de LOL. Op het moment dat we een stormloop krijgen van fanclub publiek die hier proberen een rel te schoppen sloop ik die poll eruit inderdaad. We WILLEN namelijk geen fanclub fanatiekelingen die geen reet snappen van internet, geen fatsoenlijke zin Nederlands uit hun toetsenbord krijgen of op andere manieren hier irritant aanwezig zijn.
Dacht je ècht dat die poll ook maar enige invloed had op de mannen in eindhoven?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Je leest weer es niet goed Dansky...heb ik gezegd dat het invloed had? het was leuk om te zien dat er toch mensen voor waren. Jij had zoiets lekker moeten laten staan en je niet moeten mengen daarin. Je wist toch al dat het niet ging gebeuren. Maar aangezien jij een peterfobie hebt vond jij het wel even grappig dat polletje te kapen...lekker kinderachtig Storm...
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
-knip-
Ik zit er nu over te denken dit hele topic ook gewoon weg te gooien he
je beseft dat Peter dan over drie jaar nog steeds tranen in z'n ogen krijgt van woede he?quote:
Tuurlijk zou ik ook doen....wordt beetje warm onder je voetjes zeker. Eindelijk es iemand die z'n bek naar je opentrekt en jij verwijderd 'm.... Doe je best zou ik zeggen...Je laat je wederom lekker kennen ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik leg net uit waarom ik 'm verwijderde. Sterker nog; het staat in het topic dat je zelf aanhaalt. Mijn god dat zoiets triviaals je ZO dwars kan zitten
(en terwijl ik het zeg schieten het gel en sokkenincident weer door m'n gedachten en besef ik me dat het te verwachten was dat je huilend je beklag heb zitten doen bij wie er ook maar in de buurt was op dat moment. "Ze heb-ben mijn poll ver-wij-derd- boe-hooeeeeee"
Ik zit er nu over te denken dit hele topic ook gewoon weg te gooien he
verkeerde topique?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Zo het waait, regent en ook nu een flits.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef loes39 het volgende:
[..]
bassie en adriaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |