jij betrekt iedereen die je wilt er sowieso al bij....jij hebt geen geweten volgens mij. By the way, ik heb geen familie meer. Helemaal nada...Had je toch moeten weten na 18 dagen streamen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Volgens jou. Maar die mening van jou vind ik totaal onbelangrijk. Voordat jouw mening me ook maar in het minst interesseert zou ik je eerst moeten respecteren namelijk.
[..]
Ik zie niet in wat jij daar precies mee te maken heeft en waarom je mijn vrouw erin betrekt, maar als je werkelijk op die tour wil gaan kan ik jouw familie er ook wel in gaan betrekken? Lijkt me niet erg wenselijk hoor, maar je kunt het krijgen zoals je het hebben wil.
Aaaah joh, jij mag me wel helpen en een ander niet? Jij hebt vanavond al zoveel voor mij betekend dan kan dit er toch ook wel bij? Of ga je eventjes weer kinderachtig een slotje plaatsen....;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:03 schreef Danny het volgende:
bbgirltje en peter; FOK! is geen reclameplek voor Peter's optredens, noch een fanclub. Bel of mail elkaar maar.
Heb je al bedacht waar jullie gaan eten?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Of ga je eventjes weer kinderachtig een slotje plaatsen....;-)
Je bent me net voor.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor de lezers: Peter snapt nog steeds niet dat een topic na 300 posts automatisch op slot gaat.
Dat wil niet zeggen dat ik ze er niet in kan betrekken. Your choice. En als je je statement even wil onderbouwen met bijvoorbeeld een link naar waar ik iemand's familie in discussies betrek graag. Anders kan ik ook wel vanalles gaan roepen natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef TheBunkerboy het volgende:
jij betrekt iedereen die je wilt er sowieso al bij....jij hebt geen geweten volgens mij. By the way, ik heb geen familie meer. Helemaal nada...Had je toch moeten weten na 18 dagen streamen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor de lezers: Peter snapt nog steeds niet dat een topic na 300 posts automatisch op slot gaat.
Check t topic Peter terug in the bunker.... Je weet als FOK! 'baas' dat het toch niet zou gebeuren maar vanwaar kinderachtig de poll verwijderen toen er 75% voor was en er een slotje op knallen...kom op zeg hoe zielig ben je dan....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Rica het volgende:
[..]
ow dat!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Check t topic Peter terug in the bunker.... Je weet als FOK! 'baas' dat het toch niet zou gebeuren maar vanwaar kinderachtig de poll verwijderen toen er 75% voor was en er een slotje op knallen...kom op zeg hoe zielig ben je dan....
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ow dat!
Die polls hebben GEEN ENKELE invloed op het programma en zijn er voor de LOL. Op het moment dat we een stormloop krijgen van fanclub publiek die hier proberen een rel te schoppen sloop ik die poll eruit inderdaad. We WILLEN namelijk geen fanclub fanatiekelingen die geen reet snappen van internet, geen fatsoenlijke zin Nederlands uit hun toetsenbord krijgen of op andere manieren hier irritant aanwezig zijn.
Dacht je ècht dat die poll ook maar enige invloed had op de mannen in eindhoven?
ala dgk worden dan overleden familieleden aangehaald? lijkt me niet wenselijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
jij betrekt iedereen die je wilt er sowieso al bij....jij hebt geen geweten volgens mij. By the way, ik heb geen familie meer. Helemaal nada...Had je toch moeten weten na 18 dagen streamen.
Je leest weer es niet goed Dansky...heb ik gezegd dat het invloed had? het was leuk om te zien dat er toch mensen voor waren. Jij had zoiets lekker moeten laten staan en je niet moeten mengen daarin. Je wist toch al dat het niet ging gebeuren. Maar aangezien jij een peterfobie hebt vond jij het wel even grappig dat polletje te kapen...lekker kinderachtig Storm...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ow dat!
Die polls hebben GEEN ENKELE invloed op het programma en zijn er voor de LOL. Op het moment dat we een stormloop krijgen van fanclub publiek die hier proberen een rel te schoppen sloop ik die poll eruit inderdaad. We WILLEN namelijk geen fanclub fanatiekelingen die geen reet snappen van internet, geen fatsoenlijke zin Nederlands uit hun toetsenbord krijgen of op andere manieren hier irritant aanwezig zijn.
Dacht je ècht dat die poll ook maar enige invloed had op de mannen in eindhoven?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Je leest weer es niet goed Dansky...heb ik gezegd dat het invloed had? het was leuk om te zien dat er toch mensen voor waren. Jij had zoiets lekker moeten laten staan en je niet moeten mengen daarin. Je wist toch al dat het niet ging gebeuren. Maar aangezien jij een peterfobie hebt vond jij het wel even grappig dat polletje te kapen...lekker kinderachtig Storm...
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
-knip-
Ik zit er nu over te denken dit hele topic ook gewoon weg te gooien he
je beseft dat Peter dan over drie jaar nog steeds tranen in z'n ogen krijgt van woede he?quote:
Tuurlijk zou ik ook doen....wordt beetje warm onder je voetjes zeker. Eindelijk es iemand die z'n bek naar je opentrekt en jij verwijderd 'm.... Doe je best zou ik zeggen...Je laat je wederom lekker kennen ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik leg net uit waarom ik 'm verwijderde. Sterker nog; het staat in het topic dat je zelf aanhaalt. Mijn god dat zoiets triviaals je ZO dwars kan zitten
(en terwijl ik het zeg schieten het gel en sokkenincident weer door m'n gedachten en besef ik me dat het te verwachten was dat je huilend je beklag heb zitten doen bij wie er ook maar in de buurt was op dat moment. "Ze heb-ben mijn poll ver-wij-derd- boe-hooeeeeee"
Ik zit er nu over te denken dit hele topic ook gewoon weg te gooien he
verkeerde topique?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Zo het waait, regent en ook nu een flits.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef loes39 het volgende:
[..]
gut gut nu weer hyvespubliek
en in welke categorie zit jij??
bassie en adriaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |