quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen heeft 't blijkbaar fantastisch naar z'n zin, wie ben ik dan om 't te slotten.
Grijp dan in slappe lulquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Te triest voor woorden dit, van beide kanten.
Ach man, verpisserquote:
Ga naar bed. Of beter, lees je zin ff terug en ga dan naar bed. Wimmie toch!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
.... Ik dacht, dat jiij de Nederlandse taal ambieërde. IK zag al ook al eensch voorbijkomen in jouw vocabulaire.
Ja, de enige reden waarom ik 'm nu niet meer slot is degene die te laat zijn de illusie te geven dat er wat aan de hand is.quote:
Volgens mij gaf yvonne net een hint dat je het maar beter wel kan doenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, de enige reden waarom ik 'm nu niet meer slot is degene die te laat zijn de illusie te geven dat er wat aan de hand is.
Ik was er eerder ook al even, maar ik hoopte dat het toen alleen nog opwarmen was en ik rustig even iets anders kon gaan doenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat moest maar jouw tagje worden "Immer te laat!"
Huh?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij gaf yvonne net een hint dat je het maar beter wel kan doen
:..... ben ik dantoch te intelligentof te dom voor dit topic?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga naar bed. Of beter, lees je zin ff terug en ga dan naar bed. Wimmie toch!
Goeie vraagquote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
:..... ben ik dantoch te intelligentof te dom voor dit topic?
Kijk hoe je typt, heeft niks te maken met intelligentie of domheid.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
:..... ben ik dantoch te intelligentof te dom voor dit topic?
Kapot toetsenbordquote:Op maandag 25 mei 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk hoe je typt, heeft niks te maken met intelligentie of domheid.
Het antwoord is nee, is intelligent genoeg. Schopt graag tegen zaken aan. Maar ben er nog niet achter waarom in hemelsnaam.quote:
Nee dat is een antwoord van iemand die niks van jou begrijpt.Jemig begrijo je zelf niet dat mensen niks met jouw kommentaren/reakties kunnen?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Dat antwoord had k mij kunnen voorstellen , Van een nerdie kan je weinig verwachten
Je toetsenbord staat te hoogquote:Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: .... goedkoop antwoord, zal waarschijnlijk net het niveau te maken hebben
Nee, niet zo goedkoop wegkomen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: .... goedkoop antwoord, zal waarschijnlijk net het niveau te maken hebben
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dat is een antwoord van iemand die niks van jou begrijpt.Jemig begrijo je zelf niet dat mensen niks met jouw kommentaren/reakties kunnen?
Nee vertel, misschien zien we het licht en zullen we je vereren als een forum-godquote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebben
Laat ik dit nou met je eens zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebben
Dat heeft zeker niks te maken met het intelligentie verschil, schat jezelf niet te hoog in.?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Doe je best, groetjes van C.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef wimpeyV het volgende:
Maar ik ben weer weg. Ik laat jullie geloven in reality, hoe fake dat ook moge zijn.
4 op een rij!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
Zo!
ik geloof van wel, je kan het best in het film topic kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:08 schreef PC eend het volgende:
En ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat
Is er een filmpje over dat renate-peter 'incident' ?
Ben je der nu nog??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
Ik mag Peter wel. Maar inconsequentie is blijkbaar een vies woord
Daar is die weer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
iidquote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef wimpeyV het volgende:
Maar ik ben weer weg.
Dat is wel een hmmm prijsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze mag een keer aan d'r parfum snuiven
Niet zo bijdehand doen. Nou moet hij weer op gaan zoeken wat inconsequentie betekent.quote:
WIE is hier eenzaam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef wimpeyV het volgende:
Heb wel moeite met die eenzamen hier. Maar als je reglmatig post, dan is er nog hoop!!!!!!. En de tieten site of kruisjes-site zal ook wel het nodige teweeg brengen
Wat voor medicatie gebruik jij?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef wimpeyV het volgende:
Heb wel moeite met die eenzamen hier. Maar als je reglmatig post, dan is er nog hoop!!!!!!. En de tieten site of kruisjes-site zal ook wel het nodige teweeg brengen
Wat is nou je puntquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun een ieder zijn fake postings. helaas aan mij niet besteedt.. SUCCES.
Nee, wij zijn niet echt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is nou je punt
bunkerboy is een kloon ofzo?
Helaas ik snap niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun een ieder zijn fake postings. helaas aan mij niet besteedt.. SUCCES.
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?quote:
Aah een infuusquote:
Ik zou de dosis verdubbelen voor vannachtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?
: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Dit geeft het niveau al aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou de dosis verdubbelen voor vannacht
Onderschat die vage gasten niet, die kunnen ook heeeel irri zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef wimpeyV het volgende:
Begrijp me goed. Heb geen enkel probleem met RLS. Zit hem meer in die reacties van die simplisten
Welke confrontatie met derden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?
Jij wil serieus gaan filosoferen over RLS in een reltopicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Dit geeft het niveau al aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |