: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dat is een antwoord van iemand die niks van jou begrijpt.Jemig begrijo je zelf niet dat mensen niks met jouw kommentaren/reakties kunnen?
Nee vertel, misschien zien we het licht en zullen we je vereren als een forum-godquote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebben
Laat ik dit nou met je eens zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebben
Dat heeft zeker niks te maken met het intelligentie verschil, schat jezelf niet te hoog in.?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Doe je best, groetjes van C.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef wimpeyV het volgende:
Maar ik ben weer weg. Ik laat jullie geloven in reality, hoe fake dat ook moge zijn.
4 op een rij!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
Zo!
ik geloof van wel, je kan het best in het film topic kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:08 schreef PC eend het volgende:
En ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat
Is er een filmpje over dat renate-peter 'incident' ?
Ben je der nu nog??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
Ik mag Peter wel. Maar inconsequentie is blijkbaar een vies woord
Daar is die weer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
iidquote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef wimpeyV het volgende:
Maar ik ben weer weg.
Dat is wel een hmmm prijsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze mag een keer aan d'r parfum snuiven
Niet zo bijdehand doen. Nou moet hij weer op gaan zoeken wat inconsequentie betekent.quote:
WIE is hier eenzaam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef wimpeyV het volgende:
Heb wel moeite met die eenzamen hier. Maar als je reglmatig post, dan is er nog hoop!!!!!!. En de tieten site of kruisjes-site zal ook wel het nodige teweeg brengen
Wat voor medicatie gebruik jij?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef wimpeyV het volgende:
Heb wel moeite met die eenzamen hier. Maar als je reglmatig post, dan is er nog hoop!!!!!!. En de tieten site of kruisjes-site zal ook wel het nodige teweeg brengen
Wat is nou je puntquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun een ieder zijn fake postings. helaas aan mij niet besteedt.. SUCCES.
Nee, wij zijn niet echt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is nou je punt
bunkerboy is een kloon ofzo?
Helaas ik snap niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun een ieder zijn fake postings. helaas aan mij niet besteedt.. SUCCES.
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?quote:
Aah een infuusquote:
Ik zou de dosis verdubbelen voor vannachtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?
: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Dit geeft het niveau al aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou de dosis verdubbelen voor vannacht
Onderschat die vage gasten niet, die kunnen ook heeeel irri zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef wimpeyV het volgende:
Begrijp me goed. Heb geen enkel probleem met RLS. Zit hem meer in die reacties van die simplisten
Welke confrontatie met derden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |