Apart dat je zelf ook nog op school zit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef januari het volgende:
Ik zit met een vraag over het medisch schoolonderzoek die ik vroeger heb meegemaakt.
We moesten dus bij de schoolarts langs om ons te laten onderzoeken nadat we bij de verpleegster geweest waren. Hij controleerde dus onze longen,rug, enz. Dan moest ik op de onderzoekstafel gaan liggen en deed hij mijn onderbroek naar beneden . Hij onderzocht grondig mijn piemel en trok stevig mijn voorhuid naar achter. Nadien werden de teelballen onderzocht. Op een gegeven moment kneep hij in één van mijn ballen en vroeg of het pijn deed. Ik zij van niet omdat ik dacht dat er iets mis zou zijn indien ik ja moest gezegd hebben. Als twaalfjarige gast weet je noch bijzonder weinig over die dingen. De schoolarts kneep een tweede maal, maar dan wel steviger. Hij vroeg me of het nu pijn deed. Terug zei ik dat het niet pijn deed, maar het deed bijzonder pijn. De schoolarts vond het bijzonder raar en kneep voor de derde maal zeer hard in mijn teelballen .Ik moest nu wel ja zeggen want ik kon het niet meer houden van de pijn. Mijn vraag nu: Waarom deed de schoolarts dat?
Dat was vroeger. Maar misschien is die schoolarts nog in functie en kan hij de zoon melken?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Maar misschien is die schoolarts nog in functie en kan hij de zoon melken?
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:51 schreef januari het volgende:
Ik heb een zoon die binnenkort 12 jaar gaat worden. Weldra zal hij zijn eerste erectie .... krijgen.
...
Verhip, verkeerd gelezen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Maar misschien is die schoolarts nog in functie en kan hij de zoon melken?
nu je het zegtquote:Op maandag 25 mei 2009 14:00 schreef drijfhout het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaja, en wanneer gaat ie praten en lopen dan?
Alsof je met je twaalfde voor het eerst een erectie krijgt
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
dat dusquote:Op maandag 25 mei 2009 14:01 schreef Karina het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn vader/moeder (ik weet niet of je een man of vrouw of kloon bent) mij zou gaan vertellen hoe ik moet masturberen![]()
Hoezo trouwens MOETEN masturberen, is het verplicht of zo.
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
Ik stond jaren terug met een zevenjarig neefje onder de douche en die kreeg spontaan een erectie. Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld. En slecht. En vies. Om over voos nog maar te zwijgen.
Ook. Maar ik hou mezelf voor dat het een hele normale lichamelijke reactie was. Anders kan ik niet meer met mezelf leven.quote:
Can't blame him.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
Ik stond jaren terug met een zevenjarig neefje onder de douche en die kreeg spontaan een erectie. Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld. En slecht. En vies. Om over voos nog maar te zwijgen.
Want?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook. Maar ik hou mezelf voor dat het een hele normale lichamelijke reactie was. Anders kan ik niet meer met mezelf leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |