quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Mirjam het volgende:
hij dacht dat er wat mis was omdat je nee zei, dat kun je zelf toch ook wel verzinnen?
onleesbaar stuk
roflquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
om te kijken of ze goed waren ingedaald en verbonden met je hersenen!
Om te bepalen in welk Tanner-stadium je ontwikkeling zich bevindt, zodat eventuele stoornissen waardoor je ontwikkeling achter-/voorloopt opgespoord kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef FLuris het volgende:
Jaa de schoolarts.
Bij mij deden ze ook een redelijk vaag onderzoek wat ik nooit heb begrepen:
Als 12 jarige wil je heel graag weten hoe lang je later wordt (ik iig wel). Dan ging je dus naar zon schoolarts meestel een oud wijf of een vieze vent... bij mij een oud wijf en dan moest je op plaatjes gaan aangeven hoe groot jou piemel was en hoeveel schaamhaar je had. Like what the fuck! wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken.
Weet iemand waarom ze dit zó doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Je gaat er nog serieus op reageren ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Mirjam het volgende:
hij dacht dat er wat mis was omdat je nee zei, dat kun je zelf toch ook wel verzinnen?
onleesbaar stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef TeleluvR het volgende:
Haha, TS is een meisje!
lol mijn onderzoek was alleen lengte en gewichtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef FLuris het volgende:
Jaa de schoolarts.
Bij mij deden ze ook een redelijk vaag onderzoek wat ik nooit heb begrepen:
Als 12 jarige wil je heel graag weten hoe lang je later wordt (ik iig wel). Dan ging je dus naar zon schoolarts meestel een oud wijf of een vieze vent... bij mij een oud wijf en dan moest je op plaatjes gaan aangeven hoe groot jou piemel was en hoeveel schaamhaar je had. Like what the fuck! wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken.
Weet iemand waarom ze dit zó doen?
Ze waren trouwens helemaal uit de richting. Ik zou tussen de 1,85 en 1,90 worden. Op dit moment blijf ik steken op 1,78
Ik denk dat dat niet waar is.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:07 schreef leipeshitouwes het volgende:
Je bent aangerand gast, de schoolarts mag nooit of te nimmer aan je geslachtsdelen zitten, en laten zien is ook niet normaal. xD
Jawel, of iig alleen met toestemming van ouders, misschien zelfs van het kind ook.quote:
quote:Een varicocoele is een spatader aan de (meestal linker) teelbal. De oorzaak ligt in een falen van kleine klepjes in de ader van de teelbal die het bloed terug naar boven naar de grote nierader moet voeren. Daardoor gaat het bloed te lang rond de teelbal blijven staan en terug naar de teelbal stromen wanneer de druk in de buik wordt opgedreven. Door onvoldoende doorstroming gaat de temperatuur in de teelbal wat naar omhoog, wat dan weer de spermaproductie negatief kan beïnvloeden.
Lijkt me onjuist. Aangezien het heel normaal is dat de schoolarts even kijkt of je ballen zijn ingedaald en je voorhuid naar achter kan schuiven.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:07 schreef leipeshitouwes het volgende:
Je bent aangerand gast, de schoolarts mag nooit of te nimmer aan je geslachtsdelen zitten, en laten zien is ook niet normaal. xD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |