dat zeg je nu nog jaquote:
Nee dat meen je niet, waar die man zich druk om maakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
overigens zit Wim zijn pa ook op dit forum : begin puberteit
Ik hou dat even van jouw te goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ik jou wat te drinken aanbieden ?
Jongens hoe oud denk je dat ik benquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
'ns kijken of we haar halfnaakt dansend op het biljart kunnen krijgen *gniffel
Jawel want de filmpjes zijn net opgezocht en geplaatst door HiDiHo, dus morgen kunnen we weer van voor af aan startenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat erin gaat zitten
Welterusten Ruudquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga enige uren in een staat van bewusteloosheid verkeren. Gegroet herenen voor de enige dame hier nog aanwezig (denk ik)
![]()
Buonanotte
Oh ik zit ook in SC te kleppenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb jij een trage internetverbinding
Is dit een strikvraag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?![]()
20 ?nee en ik weet niet of ik weet hoe dit werk... testjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |