Ik heb het filmje gezien en aardig wat teruggelezen hier en las ook dat de hippie tijd Renate wel aanspreekt.Ze komt op mij een beetje over als een make love ,not war type"idd hippie tijd "Op 5.24 zegt Renate tegen Peter"Nu heb ik nog 1 vraag aan jou"Je hebt een vriendin,zij"dat meisje die erbij stond" ,zegt dat zij jouw vriendin is.Peter zegt daarna tegen Renate dat zijn vriendin"dat meisje dus" het niet goed vind dat hij en Renate gaan zoenen en Renate respecteert die vriendin.Peter zegt"overleggen jullie maar samen "over event
nade bunker zoenen en met elkaar stiekem iets af te spreken ,loopt weg en Renate en dat meisje zeggen iets tegen elkaar Wat,kon ik niet verstaan..
Enfin,hier komt renate op mij over al een meisje dat vrijgevochten wil zijn"overkomen"
Maar dan!
Na een hoop gebla bla zegt Jeroen lachend om 8.56 tegen Peter waar Renate bij staat.Met Eline heb je een goede tijd gehad en Peter zegt waar Renate bijstaat "Ja ,die ga ik eff overdoen"Renate staat daar ook bij en om9.02 vraagt Peter aan Jeroen"Zou jij met Renate willen kussen?"Renate zegt"
Hij heeft een vriendin,kom op!."Was overleg met die vriendin van Jeroen"over zoenen" ook een optie geweest?
Gaat Renate er dus vanuit dat Jeroen dit dan al uberhaubt zou willen met Renate???
Is ze dan echt zo zelfverzekerd dat Peter en Jeroen dit allebei graag met haar zouden willen doen terwijl er ook een Amber en Eline in de bunker waren en Peters vriendin en Jeroens vriendin.
Misschien was Pim ook wel stiekem verliefd op Renate,wie weet
Ik kan het flink mis hebben maar ik zie een meisje die heel erg onzeker is qua mannen en graag als een wereldvrouw+ vrijgevochten type wil overkomen.
Niet negatief bedoeld maar de hippietijd was indd wel iets voor haar geweest.Voor mijn gevoel leeft ze niet in 2009.
[ Bericht 1% gewijzigd door mooiiiiii op 26-05-2009 15:54:41 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)