Pim-fan.... die niet kan rekenenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:48 schreef Disana het volgende:
Iemand zit Marielin flink in de min te stemmen. Wat heeft dat nou voor zin.
Hahaha dat is echt héél raar ja, om nu in de min te gaan stemmen.quote:
Dus dat heeft ie niet van jouquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:53 schreef Maanvis het volgende:
Renate lijkt wel gekleed alsof ze met een LARP spel mee gaat doen ofzo
In het vorige Topic hen ik je nog gevraagd of dat misschien niet duidelijker op de site moet staan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha dat is echt héél raar ja, om nu in de min te gaan stemmen.![]()
Toch zijn er al 1200 "min-votes".
Dus eigenlijk heeft Renate heel modieus willen zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
Wat Renate aan heeft zie je hier in Amsterdam heel veel, zijn van die sjaaltjes jurken, vooral en speciaal voor peter, ze mag wel oppassen dat Peter hem niet van het lijf rukt, Peter heeft nu geen sjaaltje om is wel bloot he.
misschien de minknop weghalen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
In het vorige Topic hen ik je nog gevraagd of dat misschien niet duidelijker op de site moet staan.
Ik verwacht toch geen gegoochel met cijfertjes achteraf?
Nou, het flatteert niet erg, als je zo'n figuurtje hebt als Marielin of Eline kan het wel, maar als je zoals Renate een beetje volslank bent maakt dit echt dik. En dan sandalen erbij, omgquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
Wat Renate aan heeft zie je hier in Amsterdam heel veel, zijn van die sjaaltjes jurken, vooral en speciaal voor peter, ze mag wel oppassen dat Peter hem niet van het lijf rukt, Peter heeft nu geen sjaaltje om is wel bloot he.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
En als blikjes doodjes konden maakjes...![]()
[ afbeelding ]
Hij is toch ook onzichtbaar?quote:
Zal nooit iemand op uiterlijk of wat dan uitmaken, maar Renate heeft er gewoon geen figuur voor, ze had iets aan moeten doen waar haar tieten mooi in uitkwamen. en net iets over haar billen en leuke broek eronder aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Renate heel modieus willen zijn
Amber de kruimeldiefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
De beelden zijn nu in één woord samen te vatten: Amber.
Je hebt helemaal gelijk, maar dan vind ik haar weer zo zielig, want al staat dit haar niet, ze heeft wel haar best gedaan en haar zuurverdiende geld eraan uitgegevenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal nooit iemand op uiterlijk of wat dan uitmaken, maar Renate heeft er gewoon geen figuur voor, ze had iets aan moeten doen waar haar tieten mooi in uitkwamen. en net iets over haar billen en leuke broek eronder aan.
Waarom?quote:
Nee hoor, dat heeft geen zin.quote:
Daarom, en als je goed naar Renate kijkt, ze heeft een mooie kop met een volle bos haar en zij heeft geen make-up nodig ze heeft mooie ogen van haarzelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar dan vind ik haar weer zo zielig, want al staat dit haar niet, ze heeft wel haar best gedaan en haar zuurverdiende geld eraan uitgegeven
Zwaai effe als je langs de bunker komt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef juliana het volgende:
Als jullie zeker weten dat ze wint, ga ik naar Zandvoort even eten...Kan ik Eline in ieder geval niet tegen komen vandaag.
Voor B&B maakt het niet uit, al tikken minstemmen sneller aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We stemmen op Marielin, ook goed toch
In Renate's geval zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom, en als je goed naar Renate kijkt, ze heeft een mooie kop met een volle bos haar en zij heeft geen make-up nodig ze heeft mooie ogen van haarzelf.
ach en wat zeggen kleren, het gaat om de binnenkant he
De laatste keer dat ik checkte (en dat is net), is het verschil 1794 credits.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verschil van meer dan 3.400 credits., afgetekende overwinning voor Marielin
Inmiddels zijn er 16.597 credits doorheen gejaagd.
Zou je dat erg vinden dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef juliana het volgende:
Als jullie zeker weten dat ze wint, ga ik naar Zandvoort even eten...Kan ik Eline in ieder geval niet tegen komen vandaag.
Een leuk kleedje zeggen ze in Belgie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal nooit iemand op uiterlijk of wat dan uitmaken, maar Renate heeft er gewoon geen figuur voor, ze had iets aan moeten doen waar haar tieten mooi in uitkwamen. en net iets over haar billen en leuke broek eronder aan.
NMNS... als je uit zou rekenen dat wanneer de min stemmen als positive stemmen waren uitgebracht zag ik op een gegeven moment maar een verschil van 400 in het voordeel van Marielin. Misschien ook interessant om bij te houden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verschil van meer dan 3.400 credits., afgetekende overwinning voor Marielin
Inmiddels zijn er 16.597 credits doorheen gejaagd.
wie moet er blijven? staat er nog boven ...quote:
Ik zie je zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik wens iedereen een hele leuke avond met heel veel plezier met de streams, MAAR VOOAL MET ELKAAR HIER OP FOK.
Helaas (kan wel janken) moet ik weg, afspraak is afspraak en kon er niet onderuit, balen balen balen en nog eens balen.
Dat de beste mag winnen ik gun het Pim en Marielien het alle2.
Jammer voor jou, de laatste avonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik wens iedereen een hele leuke avond met heel veel plezier met de streams, MAAR VOOAL MET ELKAAR HIER OP FOK.
Helaas (kan wel janken) moet ik weg, afspraak is afspraak en kon er niet onderuit, balen balen balen en nog eens balen.
Maar het is de moeite niet waardquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ze gekregen toen ik betaalde voor de streams
Tot TBO2quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Ohh das jammer ....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Het zou wellicht grappig zijn om te zien wat men hier zegt als Pim 2 tegen 1 staatquote:
Ligt aan het kadopapier waar ze zich zelf in, in heeft gepaktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
Ligt het aan mij of is Renate 10kg aangekomen in de afgelopen 20 dagen?
Kleedt niet af die zakdoek he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
Wat zou jij doen na al die reacties op Fok!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
Komt door die jurk denk ik, die flatteert niet echtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
The camera adds 50 poundsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
En Yvonne zei dat ik was afgevallen toen ze mij zag op de cam!quote:
ga je weg????????? ik wilde je net bellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Ja, ik vond het ook echt jammer toen hij eruit ging.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:17 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Peter echt leukHij stelt voor dat ze ff onze vader bidden voor het eten
Heeft ze hem opgegeten?quote:
Doe je het toch voor Eline, die wil dat Pim wint.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft geen zin.
Als Eline er nog in had gezeten had ik nog gestemd, nu zit het me wel gesneden.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Peuter bidden.
Ga zitten en vreten GVD
En vast geen slaquote:
Jeroen zat ook een schaal leeg te jassen terwijl Eline nog niets had gehad. Toen pakte hij een handjevol van zijn bord en gooide het op het hare.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
ach verrassend ,amber heeft weer als eerste haar bord volgestouwd ...al roepende voor de tweedde keer dat ze zon honger heeft . stik erin wijf !!!!![]()
![]()
Ik ga ook nog ff sms'en op de baas zijn foonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verschil van 3.017 credits in Pim's nadeel, totaal credits er doorheen gejast vandaag 18.438
Ik weet niet wat jij verwacht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
In het vorige Topic hen ik je nog gevraagd of dat misschien niet duidelijker op de site moet staan.
Ik verwacht toch geen gegoochel met cijfertjes achteraf?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ook nog ff sms'en op de baas zijn foon
Heb je zelf al gegetenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
ach verrassend ,amber heeft weer als eerste haar bord volgestouwd ...al roepende voor de tweedde keer dat ze zon honger heeft . stik erin wijf !!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
NEE BOBBY, DAT MOET IN DE SLOWCHAT, NIET IN DE COS.
eventjes wachtenquote:
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
Als Peter die tellsell stem opzetHilarisch vind ik hem.
Van mij mag Peter er vanavond uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
quote:
ja dat had ie beloofdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.
Dat is zeker..... maar ja, hij moest geofferd worden kennelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
Damn, als Bobby er niet was uitgestemd die eerste keer, hadden we echt minder saaie streams gehad...
Bent u d'r moeder ofzo?quote:
Peter is echt om te lachenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
precies, hetzelfde met jeroen, maar ja toen dachten er nog een paar dat die anderen nu ook een kans hadden om los te komen. Ja, om te zeiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
Damn, als Bobby er niet was uitgestemd die eerste keer, hadden we echt minder saaie streams gehad...
Heb even een rekensommetje gemaakt. Pim's achterban heeft hem voor 540 stemmen benadeeld....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verwacht.
Je zou zeggen dat mensen dat zelf ook wel snappen. Misschien zijn het kijkers die alleen maar tégen één kandidaat zijn en niet vóór de ander. Die kunnen dat op deze relatief dure wijze tot uitdrukking brengen.
moest je niet naar zandvoort?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef juliana het volgende:
Dat heet geen zuipen, Marielin
ik zag het ook net daarna voorbij komenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot 20:55 uur zie ik net in beeld voorbij komen
Dat hebben ze dan toch echt zelf gedaan.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb even een rekensommetje gemaakt. Pim's achterban heeft hem voor 540 stemmen benadeeld....
Kom op zeg... geniet van deze avond... dat negatieve gejammer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
Zolang hij die sjaal die Renate aan heeft gedaan niet om zijn nek trekt vind ik het bestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.
TBO is gewoon een omgekeerde RLS, waar alle boeiende mensen er als eerste uit gingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, hetzelfde met jeroen, maar ja toen dachten er nog een paar dat die anderen nu ook een kans hadden om los te komen. Ja, om te zeiken.
Tuurlijk.... als het maar geen hertelling wordt zoals toen met de voorlaatste Amerikaanse verkiezingen...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan toch echt zelf gedaan.....
Tot 20:55quote:
Even extra uitmelken, maar ik krijg er best wat twijfels bij eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot 20:55 uur zie ik net in beeld voorbij komen
hoezo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even extra uitmelken, maar ik krijg er best wat twijfels bij eigenlijk
Twijfels? Wat bedoel jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even extra uitmelken, maar ik krijg er best wat twijfels bij eigenlijk
quote:
Nee hoor, de stille onopvallende types blijven vaak juist het langst...althans, dat is vaak gebeurd bij Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
TBO is gewoon een omgekeerde RLS, waar alle boeiende mensen er als eerste uit gingen(Renate als uitzondering natuurlijk)
In een normale BB, waren Renate en Pim er als eerste uitgevlogen.
Hij wil eigenlijk vrouw zijnquote:
Herinneringen van 25 dagenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Wel leuk, die herinneringen ophalen met iedereen.
Hebben ze in BB6 pas voor het eerst gedaan.
Je kent het programma nog niet??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat ik wel vaag vindt, dat er eerst gemeld werdt dat je tot 19:55 kon stemmen en om 21 uur de uitslag en nu tot 20:55kan je stemmen.
Misschien kan hij ook zijn makeuppie effe bijwerkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
Staat Peter goed, dat colbert. Vind het best een leuke vent zo , zéker met dat korte haar.
quote:
Die komt nog wel eens uit de kast, sommige doen er gewoon iets langer overquote:
Nou, het waren misschien maar 25 dagen, maar wel 25 heel intensieve dagen, en ik kan me heel goed voorstellen dat ze herinneringen ophalen nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Herinneringen van 25 dagen![]()
Voor mijn gevoel heeft thebunker maar 5 dagen geduurd, ik kan me niks boeiends herinneren. Behalve de stemmingsronde met Renate!.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Renate voor lelijke burka aan?
Wat een onzin, wat heeft dat joch nou voor nichterigs over zich, helemaal niets toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die komt nog wel eens uit de kast, sommige doen er gewoon iets langer over
Ik vind Peter nu een stuk leuker, hij lijkt meer mannelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Geheimpje: de stemming blijft net zo lang open totdat Pim eerste staat.quote:
is dat jouw opvatting van sexy dames?quote:
daarom vroeg ik het net ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat ik wel vaag vindt, dat er eerst gemeld werdt dat je tot 19:55 kon stemmen en om 21 uur de uitslag en nu tot 20:55kan je stemmen.
+1quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
ik weet niet beter of het is al dagen bekend dat het stemmen was tot 20.55quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
had je beter moeten lezen er is al vanaf het begin vermeld dat de laatste avond tot 20.55 uur gestemd kan wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Dat was op zeker woensdag al bekend. Misschien zelfs dinsdag al.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Die had ik ook gelezen toen en dacht echt dat er toen 19:55 stond. Fouje van mij dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:42 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik weet niet beter of het is al dagen bekend dat het stemmen was tot 20.55
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=333 is van 19 mei
Hij was daar beneden tijdens het spel vooral erg gespannen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind Peter nu een stuk leuker, hij lijkt meer mannelijk![]()
Ik denk dat het niet zeuren een hoop goed maakt
Ja leuk, doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was daar beneden tijdens het spel vooral erg gespannen.
Da's er nu af en dat is te zien! Vrolijke gozer, hierboven.
p.s. hoop dat het niet te interessantdoenerig overkomt, dat vertellen hoe het hier boven is / hoe ze hierboven zijn, maar het is iets dat ik in de COS toe kan voegen vanaf hier, voor degenen die dat leuk vinden.
Heb jij al een lamme vinger van het plus pim stemmen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Geheimpje: de stemming blijft net zo lang open totdat Pim eerste staat.
Wat een interessantdoenerijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's er nu af en dat is te zien! Vrolijke gozer, hierboven. Ook met zelfspot.
p.s. hoop dat het niet te interessantdoenerig overkomt, dat vertellen hoe het hier boven is / hoe ze hierboven zijn, maar het is iets dat ik in de COS toe kan voegen vanaf hier, voor degenen die dat leuk vinden.
Leuk juist! Hoe meer hoe lieverquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
We volgen dat gewoon via de redactiecam....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
ja hoor, vinden we leuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Renate voor lelijke burka aan?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ze is qua uiterlijk wel de perfecte vrouw.
Juist dankzij enkele imperfecties, waardoor ze benaderbaar oogt.
Minquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb jij al een lamme vinger van het plus pim stemmen?
Redactiecam?? Fuck dan weet je meer dan ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
We volgen dat gewoon via de redactiecam....![]()
miscast dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt bij mij niet te interessantdoenerig over hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien had ze restless legs, maar dan alleen linksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
Amber had ff een stil momentje, waarbij ze opvallend veel met haar linkerbeen bewoog.
Op een opmerking van Peter zei ze, dat ze zit te kijken of het lukt (waar Eline mee bezig is).
hmz.. niet stiekem achter mij wegduiken danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Redactiecam?? Fuck dan weet je meer dan ik.
We zitten nu niet meer in het spel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij was toch helemaal niet van de Amber
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
We volgen dat gewoon via de redactiecam....![]()
Maar zo nu en dan een verslagje.....
Inderdaad het is goed te zien dat de spanning ervan af is, ik denk dat ik een inschattingsfout heb gemaakt met Peter.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zit niet meer in het spelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:49 schreef FuTilE het volgende:
Eline is de hele tijd al een stuk minder 'liefjes' valt me op
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:49 schreef Gert het volgende:
Mark voor wie ben jij?
VoorPim
![]()
Of voorMarielin?
Hey Dot je bent goed bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb jij al een lamme vinger van het plus pim stemmen?
Dat ze doodnormaal weer op fok zit is super.. Ik mag haar welquote:
Je meent het? Tsja, ze hoeft haar actje niet meer op te voeren hè?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:49 schreef FuTilE het volgende:
Eline is de hele tijd al een stuk minder 'liefjes' valt me op
Peter lijkt nu weer een beetje op Belspel-Peterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Inderdaad het is goed te zien dat de spanning ervan af is, ik denk dat ik een inschattingsfout heb gemaakt met Peter.![]()
Ik kan dat wel waarderen dat je het aan ons wil vertellen.
Als ik het zo hoor is het reuze gezellig daar en had dat best mee willen maken
Ja, arme Renate, die weet ook de juiste tóón niet te treffen lijkt wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zit niet meer in het spel![]()
Amber heeft nog wel een steeds een grote haantje de voorste mond![]()
En Renate, ach Renate, die valt een beetje buiten de bunkerboot
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het zijn niet alleen maar woorden.. Terwijl de rest vanmiddag lag te luilenbollen de hele bar stofzuigen en vragen of ze de plees ook nog moet doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oow dan wil ik ook wel even naar jouw kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Asjemenou... Redactiecamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen nood, die jurk zal wel self-inflatable zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel zieligquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, arme Renate, die weet ook de juiste tóón niet te treffen lijkt wel.
Naar zijn wát?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow dan wil ik ook wel even naar jouw kijken
eenschquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het zijn niet alleen maar woorden.. Terwijl de rest vanmiddag lag te luilenbollen de hele bar stofzuigen en vragen of ze de plees ook nog moet doen.
Ik bedoel: da's weer een dikke plus toch, qua ideale vrouw?
Renate doet het leuker op FOK!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Owwwwwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het? Tsja, ze hoeft haar actje niet meer op te voeren hè?
Grappig, er is 4 euro geboden op de date met haar. Lullig zeg.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Geen nood, die jurk zal wel self-inflatable zijn
Een lifesize psychedelische Barbapapa reddingsboei.
Renate is niet my cup of tea, maar inderdaad, dat ze gewoon op Fok! lekker mee zit te posten, na alle shit die er over haar is geschreven, vind ik wel stoer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ze doodnormaal weer op fok zit is super.. Ik mag haar wel
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Dot je bent goed bezig![]()
Ik ga zo ook mijn stemmen plussen voor Pim
Er stonden mensen. om die nou gelijk voor fans uit te makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:55 schreef Leandra het volgende:
Er zijn echt fans aan het hek geweest......
Dus datquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Renate is niet my cup of tea, maar inderdaad, dat ze gewoon op Fok! lekker mee zit te posten, na alle shit die er over haar is geschreven, vind ik wel stoer.
Ach, ze geeft er wel blijk van dat ze iets kan hebben. Naast Bobby is zij de enige die regelmatig heeft meegepost, ondanks de stevige en soms snoerharde kritiek.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, arme Renate, die weet ook de juiste tóón niet te treffen lijkt wel.
Oeps.quote:
Wat zijn het dan ??? verdwaalde dagjes mensen die de weg naar Volendam niet konden vindenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Er stonden mensen. om die nou gelijk voor fans uit te maken
Dan is het toch wel een stoere grietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, ze geeft er wel blijk van dat ze iets kan hebben. Naast Bobby is zij de enige die regelmatig heeft meegepost, ondanks de stevige en soms snoerharde kritiek.
Ze ontkent wel dat het haar iets doet, maar dat lijkt me heel sterk. Toch vind ik het prijzenswaardig dat ze het toch blijft proberen en zich niet terugtrekt.
Ik weet niet precies wat het is, maar nu is hij wel gewoon leuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peter lijkt nu weer een beetje op Belspel-Peter
Die wiet wil ik ookquote:
Denk eerder dat ze er het hare van denktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Amber denkt er het zijne van.
Het harequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was de palingsoap net een beetje vergetenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zijn het dan ??? verdwaalde dagjes mensen die de weg naar Volendam niet konden vinden
Pim is toch wel de winnaar ook zonder de poet,Ik verheug me als Marielin eff terugleest hierquote:
Als je daar gaat kijken ben je gelijk fan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zijn het dan ??? verdwaalde dagjes mensen die de weg naar Volendam niet konden vinden
Voor als je morgen nog iets leuks wilt kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is, maar nu is hij wel gewoon leuk.
Misschien als hij straks z'n nummer gaat zingen dat ik nog mee ga doen ook.
Het moet niet gekker worden
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef akveor het volgende:
Stuift plots Marielin door de 11000 grens...
[ afbeelding ]
Hmmmm.... Dampende sex met een onbekende deviant met een autistiforme preoccupatie voor honden... In parmahamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend toen ik naar bed ging.. toen stonden ze er al..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Er stonden mensen. om die nou gelijk voor fans uit te maken
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als je morgen nog iets leuks wilt kijken![]()
Belspelpeter
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=511271
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vanochtend toen ik naar bed ging.. toen stonden ze er al..
Dat was omstreeks half tien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |