Tot TBO2quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik wens iedereen een hele leuke avond met heel veel plezier met de streams, MAAR VOOAL MET ELKAAR HIER OP FOK.
Helaas (kan wel janken) moet ik weg, afspraak is afspraak en kon er niet onderuit, balen balen balen en nog eens balen.
Dat de beste mag winnen ik gun het Pim en Marielien het alle2.
Ohh das jammer ....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik wens iedereen een hele leuke avond met heel veel plezier met de streams, MAAR VOOAL MET ELKAAR HIER OP FOK.
Helaas (kan wel janken) moet ik weg, afspraak is afspraak en kon er niet onderuit, balen balen balen en nog eens balen.
Het zou wellicht grappig zijn om te zien wat men hier zegt als Pim 2 tegen 1 staatquote:
Ligt aan het kadopapier waar ze zich zelf in, in heeft gepaktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
Ligt het aan mij of is Renate 10kg aangekomen in de afgelopen 20 dagen?
Kleedt niet af die zakdoek he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
Wat zou jij doen na al die reacties op Fok!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
Komt door die jurk denk ik, die flatteert niet echtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
The camera adds 50 poundsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
En Yvonne zei dat ik was afgevallen toen ze mij zag op de cam!quote:
ga je weg????????? ik wilde je net bellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |