Pim-fan.... die niet kan rekenenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:48 schreef Disana het volgende:
Iemand zit Marielin flink in de min te stemmen. Wat heeft dat nou voor zin.
Hahaha dat is echt héél raar ja, om nu in de min te gaan stemmen.quote:
Dus dat heeft ie niet van jouquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:53 schreef Maanvis het volgende:
Renate lijkt wel gekleed alsof ze met een LARP spel mee gaat doen ofzo
In het vorige Topic hen ik je nog gevraagd of dat misschien niet duidelijker op de site moet staan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha dat is echt héél raar ja, om nu in de min te gaan stemmen.![]()
Toch zijn er al 1200 "min-votes".
Dus eigenlijk heeft Renate heel modieus willen zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
Wat Renate aan heeft zie je hier in Amsterdam heel veel, zijn van die sjaaltjes jurken, vooral en speciaal voor peter, ze mag wel oppassen dat Peter hem niet van het lijf rukt, Peter heeft nu geen sjaaltje om is wel bloot he.
misschien de minknop weghalen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
In het vorige Topic hen ik je nog gevraagd of dat misschien niet duidelijker op de site moet staan.
Ik verwacht toch geen gegoochel met cijfertjes achteraf?
Nou, het flatteert niet erg, als je zo'n figuurtje hebt als Marielin of Eline kan het wel, maar als je zoals Renate een beetje volslank bent maakt dit echt dik. En dan sandalen erbij, omgquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
Wat Renate aan heeft zie je hier in Amsterdam heel veel, zijn van die sjaaltjes jurken, vooral en speciaal voor peter, ze mag wel oppassen dat Peter hem niet van het lijf rukt, Peter heeft nu geen sjaaltje om is wel bloot he.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
En als blikjes doodjes konden maakjes...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |