Oeps ben een vrow en stem op Marielin. Niet dat mijn paar stemmen wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb ik het idee dat alle mannen op Marielin stemmen en vrouwen op Pim![]()
Niet dat het veel uitmaakt, de achterban stemt toch het meest
Ik mag straks ook nog stemmenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
achterban van marielin is wakker helaas
Teletubbie met een Cervelaatworst!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
Danny heeft al sinds 12:58 niet meer gepost.
Misschien is ie toch ook maar richting Eindhoven gereden.
Ik bedoelde dat Liemden aan het stemmen is geslagen, omdat Pim zo aan het inlopen isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb ik het idee dat alle mannen op Marielin stemmen en vrouwen op Pim![]()
Die komt dadelijk met Roel Hofman de bunker binnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
Of aan het bedelen langs de deuren voor wat geld, om te stemmen op die zeur Marielinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
helemaal mee eens!!!quote:Ik word niet goed als Pim straks wint. Ze kunnen het programma beter Battle of the achterban noemen...
Hier thuis niet..... dat wordt nog een heftige strijd over de verdeling van onze 36 resterende creditsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ook leukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
what did i miss? (was in het bos met de kids)
Je hebt een filmpakket gewonnen met het boodschappen doen voor de bewonersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
een keitoffe entrapment opdracht en nu zitten ze samen met de oud bunkeraars te party-en (behalve renate, die vindt het feestje niet zo leuk)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
Wat leuk!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze was sowieso heel blij. De andere ex-bewoners weer zien, die hier allemaal al waren. En lekker weer bellen.![]()
En toen kwam zusje Dido nog langs.
Vandaag heeft ze wat filmpjes zitten kijken. "Poepende Jeroen" is bij alle bewoners favoriet.
Maar welke idioten die min stemmen geven is me werkelijk een raadsel.quote:
De weekopdracht waarmee ze 500 euro hadden kunnen winnen maar er uiteindelijk maar 75 wonnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
Dat je een prijs hebt gewonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
Doe ik de hele tijd al moeite om niet aan een bakblikje waaruit werd gegeten te denken...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef Toverheks het volgende:
Zou Renate het nou ECHT gezellig vinden, ze zit er toch een beetje voor de kat zijn kut bij lijkt wel.
Jullie beide voor Marielin?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier thuis niet..... dat wordt nog een heftige strijd over de verdeling van onze 36 resterende credits
nu niet, maar kan zo veranderen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
mijn streams doen gek![]()
allemaal losse en door elkaar lopende beelden.
hebben jullie er geen last van?
Teken controle gedaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
nopequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Dan ben je idd echt oliedom.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:48 schreef Disana het volgende:
Iemand zit Marielin flink in de min te stemmen. Wat heeft dat nou voor zin.
Ja, dat zou helemaal tóp zijn!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef FuTilE het volgende:
Als ze nou slim zijn maken ze van deze avond gebruik om met z'n allen keihard de streamers af te zeiken.
Geen last van hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Hij voor Pimquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neeehee..... hij voor Pim, ik voor Marielin
ze pakken toch allemaal een stukjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
en amber pakt weer als vanouds alleen een stukje cake voor haarzelf ...typical the bitch
De groepsopdracht waarmee ze 125 euro hadden kunnen verliezen hebben ze uiteindelijk omgezet in 75 euro winst....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De weekopdracht waarmee ze 500 euro hadden kunnen winnen maar er uiteindelijk maar 75 wonnen.
Hahaha.. jaja..'tuurlijk...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:43 schreef Danny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |