Dat kun je niet zien want ze heeft er een tafelkleed overheenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef Kinga het volgende:
Wtf heeft Renate aan?
Zo een sjaaltjesjurk, zeg al ze mag wel oppassen voor peter, die is gek op sjaaltjesquote:
das een douchegordijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je niet zien want ze heeft er een tafelkleed overheen
Zo weggelopen van de ontbijttafelquote:
en die renate is naar binnen gerold of geduwd ???????????????quote:
Kwaliteit is toch beduidend minder....quote:
Voor mij heb je een gezellige-Fokker-prijs gewonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, gister las ik steeds 19.55. maar kan ook helemaal in de war wezen natuurlijk , heb 25 dagen bijna niet geslapen, hier op die stoel gezeten en maar turen naar het beeldscherm en mijn vingers blauw typen hier op FOK, is dat eigenlijk geen prijs waard, heb het toch allemaal maar vol gehouden
quote:
Dat wordt dan luisteren naar de finalequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Amber heeft echt een verblindende schoonheid, zo.
Beter dit dan helemaal geen streamsquote:
kijk je uit dat je niet op je toetsenbord of monitor spuit?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nou hier.. nog maar een keertje dan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Daar zegt Sir Mixx-a-Lot waarschijnlijk geen nee tegen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Renate lijkt wel een lieveheersbeestje zo van achteren...
Ze was sowieso heel blij. De andere ex-bewoners weer zien, die hier allemaal al waren. En lekker weer bellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat zal die blij zijn dat ze zich weer lekker op kan tutten
OOOhhhhh, Dat vind ik lief van jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij heb je een gezellige-Fokker-prijs gewonnen![]()
Wat ga je doen na de bunker?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
Pim staat nog maar 300 credits achter op Marielin
achterban van marielin is wakker helaasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
Pim staat nog maar 300 credits achter op Marielin
quote:
vooral op haar hakken natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:38 schreef Leandra het volgende:
Eline heeft het er alweer over dat het in de buitenwereld allemaal een heel eind lopen is
Dat gaat echt met honderden tegelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
achterban van marielin is wakker helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |