Echt een lekker uhhhhhhhhh hoe zeg je dat netjes.quote:
Daarom moet Marielin ook winnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt nu nog meer op hoe nietszeggend Pim is.
Zit op de bank, met die blauwe sjaaltjes jurk aan, ze mag wel oppassen op Peter, die is gek op sjaaltjesquote:
Hij is meer iemand die zich op de achtergrond houdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt nu nog meer op hoe nietszeggend Pim is.
Yep.quote:
Kom maar op met de drank... kan ie nog net voor 21.00 z'n bed opzoeken....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yep.
(alweer eens met Disana)
Ik vind Marielin niet zo bijzonder verder, maar Pim verdient het gewoon echt niet.
wel een heel biefstukjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:23 schreef Disana het volgende:
PetertjeHij vertelt dat ze een biefstukje gaan krijgen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef FuTilE het volgende:
Goede kledingkeuze van Renate, kleedt goed af.
Geen idee... heb geen verstand van de laatste damesmode...quote:
Dat kun je niet zien want ze heeft er een tafelkleed overheenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef Kinga het volgende:
Wtf heeft Renate aan?
Zo een sjaaltjesjurk, zeg al ze mag wel oppassen voor peter, die is gek op sjaaltjesquote:
das een douchegordijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je niet zien want ze heeft er een tafelkleed overheen
Zo weggelopen van de ontbijttafelquote:
en die renate is naar binnen gerold of geduwd ???????????????quote:
Kwaliteit is toch beduidend minder....quote:
Voor mij heb je een gezellige-Fokker-prijs gewonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, gister las ik steeds 19.55. maar kan ook helemaal in de war wezen natuurlijk , heb 25 dagen bijna niet geslapen, hier op die stoel gezeten en maar turen naar het beeldscherm en mijn vingers blauw typen hier op FOK, is dat eigenlijk geen prijs waard, heb het toch allemaal maar vol gehouden
quote:
Dat wordt dan luisteren naar de finalequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Amber heeft echt een verblindende schoonheid, zo.
Beter dit dan helemaal geen streamsquote:
kijk je uit dat je niet op je toetsenbord of monitor spuit?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nou hier.. nog maar een keertje dan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Daar zegt Sir Mixx-a-Lot waarschijnlijk geen nee tegen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Renate lijkt wel een lieveheersbeestje zo van achteren...
Ze was sowieso heel blij. De andere ex-bewoners weer zien, die hier allemaal al waren. En lekker weer bellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat zal die blij zijn dat ze zich weer lekker op kan tutten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |