Daar oordelen wij wel overquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
de bewoners staan op het punt naar binnen te gaanop een orginele manier
Zou zeggen, Gooi ze er maar in, we zijn er klaar voor!!!quote:de bewoners staan op het punt naar binnen te gaan op een orginele manier
vandaag hebben ze ook een uurtje langer tochquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vooralsnog gaat het stemmen langzamer dan gisteren, toen zaten ze rond de tijdstip al aardig richting de 10.000.
Offtopic: Ik heb speciaal voor dit subforum een kunstwerk gemaakt, dat ik aan het einde van deze streamavond in de COS zal tonen. Bij DGK ook gedaan, dus het is een beetje een traditie aan het worden.
Leuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
de bewoners staan op het punt naar binnen te gaanop een orginele manier
Ja, maar wie gun je het nu echt, echt echt gunnen he, niet zomaar klakkeloos op dat knoppie klikken, maar gewoon echt gunnen, en niet liegen tegen mij, je kan het echt tegen mij vertellen, en echt ik wordt niet boos als je het toevallig niet echt op Pim hebt gestemd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan begin ik in de laatste 10 sec van 20.53 met stemmen....ut zijn maar 3 credits
Ik voorspel dat het tot de laatste minuut spannend zal blijven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vandaag hebben ze ook een uurtje langer toch?
En ik moet m'n vriendin bellen anders komt ze klokslag 20.30 en kan ik geen streams kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk moet iedereen wachten met stemmen geven tot het laatste kwartier, houwe we het lekker spanend
doe maar, ik vind het iig wel origineelquote:
vanavond zijn ze weer bij elkaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
Mischa hoeft zich echt niet druk te maken, ze is helemaal gek van hem, ze verlangd echt naar haar vriend, vind ik dan toch wel weer leuk.
Maar ze houden verder hun mond, of ze mogen de 2 finalisten info van buiten geven?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe maar, ik vind het iig wel origineel
het maakt me geen ruk uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar wie gun je het nu echt, echt echt gunnen he, niet zomaar klakkeloos op dat knoppie klikken, maar gewoon echt gunnen, en niet liegen tegen mij, je kan het echt tegen mij vertellen, en echt ik wordt niet boos als je het toevallig niet echt op Pim hebt gestemd.
Gooi een muntje op!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
het maakt me geen ruk uit...ik ga straks als een malle punten geven
![]()
Zwijggeld want als Marielin niet wint moet ie haar een jaar lang aanhoren dat het niet eerlijk is .quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef riri het volgende:
Denk dat de micha zo'n beetje meer dan de helft van het te winnen bedrag er al heeft doorgedraaid...dat wordt ruzie als Marielin niet wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |