En het is weer 1000 verschil....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Meer dan 8,600 stemmen vandaag, nog een verschil van 550
Zo ging het gisteren wel, dus wie weet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk moet iedereen wachten met stemmen geven tot het laatste kwartier, houwe we het lekker spanend
Pas je op dat je dan niet stemmen overhoudt na het spel ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef Laysa het volgende:
ik ga gewoon om 20.54 blind die punten weggeven
slaat die teller dan niet op hol???quote:eigenlijk moet iedereen wachten met stemmen geven tot het laatste kwartier, houwe we het lekker spanend
Die heb ik al verdiend met 1000 post hier gekregen van Mooiiiiii, ff denken, ik heb een nieuwe glazen bol nodig, deze blijft maar mistig en ik wrijf hem maar op met zo een 1000dingendoekje, niks helpt meer, de voorspellingen zijn ook steeds niet meer goed te zien, dus JA, doe maar een nieuw Bolletjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef wimar123 het volgende:
[..]
Een nieuwe bezemsteel is dat een optie???
Dan laten we Jeroen tellen, kon dat ook zo goed met de puzzelstukjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:08 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
slaat die teller dan niet op hol???
dan begin ik in de laatste 10 sec van 20.53 met stemmen....ut zijn maar 3 creditsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Pas je op dat je dan niet stemmen overhoudt na het spel ?
linkje naar het DGK kunstwerk?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vooralsnog gaat het stemmen langzamer dan gisteren, toen zaten ze rond de tijdstip al aardig richting de 10.000.
Offtopic: Ik heb speciaal voor dit subforum een kunstwerk gemaakt, dat ik aan het einde van deze streamavond in de COS zal tonen. Bij DGK ook gedaan, dus het is een beetje een traditie aan het worden.
Tóf! Ben benieuwd naar het doek maar ook naar de titelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vooralsnog gaat het stemmen langzamer dan gisteren, toen zaten ze rond de tijdstip al aardig richting de 10.000.
Offtopic: Ik heb speciaal voor dit subforum een kunstwerk gemaakt, dat ik aan het einde van deze streamavond in de COS zal tonen. Bij DGK ook gedaan, dus het is een beetje een traditie aan het worden.
Jaja, en dan gaat de site weer in vertraging, met al de verwarring die daar mee komt.. mbt de eindscoren.. lekker hoor..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon wachten tot het allerlaatst met stemmen, je niet gek laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |