Ja, ik vond het ook echt jammer toen hij eruit ging.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:17 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Peter echt leukHij stelt voor dat ze ff onze vader bidden voor het eten
Heeft ze hem opgegeten?quote:
Doe je het toch voor Eline, die wil dat Pim wint.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft geen zin.
Als Eline er nog in had gezeten had ik nog gestemd, nu zit het me wel gesneden.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Peuter bidden.
Ga zitten en vreten GVD
En vast geen slaquote:
Jeroen zat ook een schaal leeg te jassen terwijl Eline nog niets had gehad. Toen pakte hij een handjevol van zijn bord en gooide het op het hare.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
ach verrassend ,amber heeft weer als eerste haar bord volgestouwd ...al roepende voor de tweedde keer dat ze zon honger heeft . stik erin wijf !!!!![]()
![]()
Ik ga ook nog ff sms'en op de baas zijn foonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verschil van 3.017 credits in Pim's nadeel, totaal credits er doorheen gejast vandaag 18.438
Ik weet niet wat jij verwacht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
In het vorige Topic hen ik je nog gevraagd of dat misschien niet duidelijker op de site moet staan.
Ik verwacht toch geen gegoochel met cijfertjes achteraf?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ook nog ff sms'en op de baas zijn foon
Heb je zelf al gegetenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
ach verrassend ,amber heeft weer als eerste haar bord volgestouwd ...al roepende voor de tweedde keer dat ze zon honger heeft . stik erin wijf !!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
NEE BOBBY, DAT MOET IN DE SLOWCHAT, NIET IN DE COS.
eventjes wachtenquote:
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
Als Peter die tellsell stem opzetHilarisch vind ik hem.
Van mij mag Peter er vanavond uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
quote:
ja dat had ie beloofdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.
Dat is zeker..... maar ja, hij moest geofferd worden kennelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
Damn, als Bobby er niet was uitgestemd die eerste keer, hadden we echt minder saaie streams gehad...
Bent u d'r moeder ofzo?quote:
Peter is echt om te lachenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
precies, hetzelfde met jeroen, maar ja toen dachten er nog een paar dat die anderen nu ook een kans hadden om los te komen. Ja, om te zeiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
Damn, als Bobby er niet was uitgestemd die eerste keer, hadden we echt minder saaie streams gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |