quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
NEE BOBBY, DAT MOET IN DE SLOWCHAT, NIET IN DE COS.
eventjes wachtenquote:
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
Als Peter die tellsell stem opzetHilarisch vind ik hem.
Van mij mag Peter er vanavond uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
quote:
ja dat had ie beloofdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.
Dat is zeker..... maar ja, hij moest geofferd worden kennelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
Damn, als Bobby er niet was uitgestemd die eerste keer, hadden we echt minder saaie streams gehad...
Bent u d'r moeder ofzo?quote:
Peter is echt om te lachenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
precies, hetzelfde met jeroen, maar ja toen dachten er nog een paar dat die anderen nu ook een kans hadden om los te komen. Ja, om te zeiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
Damn, als Bobby er niet was uitgestemd die eerste keer, hadden we echt minder saaie streams gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |