Ja, ik vond het ook echt jammer toen hij eruit ging.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:17 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Peter echt leukHij stelt voor dat ze ff onze vader bidden voor het eten
Heeft ze hem opgegeten?quote:
Doe je het toch voor Eline, die wil dat Pim wint.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft geen zin.
Als Eline er nog in had gezeten had ik nog gestemd, nu zit het me wel gesneden.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Peuter bidden.
Ga zitten en vreten GVD
En vast geen slaquote:
Jeroen zat ook een schaal leeg te jassen terwijl Eline nog niets had gehad. Toen pakte hij een handjevol van zijn bord en gooide het op het hare.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
ach verrassend ,amber heeft weer als eerste haar bord volgestouwd ...al roepende voor de tweedde keer dat ze zon honger heeft . stik erin wijf !!!!![]()
![]()
Ik ga ook nog ff sms'en op de baas zijn foonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verschil van 3.017 credits in Pim's nadeel, totaal credits er doorheen gejast vandaag 18.438
Ik weet niet wat jij verwacht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
In het vorige Topic hen ik je nog gevraagd of dat misschien niet duidelijker op de site moet staan.
Ik verwacht toch geen gegoochel met cijfertjes achteraf?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ook nog ff sms'en op de baas zijn foon
Heb je zelf al gegetenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
ach verrassend ,amber heeft weer als eerste haar bord volgestouwd ...al roepende voor de tweedde keer dat ze zon honger heeft . stik erin wijf !!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
NEE BOBBY, DAT MOET IN DE SLOWCHAT, NIET IN DE COS.
eventjes wachtenquote:
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
Als Peter die tellsell stem opzetHilarisch vind ik hem.
Van mij mag Peter er vanavond uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
quote:
ja dat had ie beloofdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.
Dat is zeker..... maar ja, hij moest geofferd worden kennelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
Damn, als Bobby er niet was uitgestemd die eerste keer, hadden we echt minder saaie streams gehad...
Bent u d'r moeder ofzo?quote:
Peter is echt om te lachenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Kinga het volgende:
precies, hetzelfde met jeroen, maar ja toen dachten er nog een paar dat die anderen nu ook een kans hadden om los te komen. Ja, om te zeiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
Damn, als Bobby er niet was uitgestemd die eerste keer, hadden we echt minder saaie streams gehad...
Heb even een rekensommetje gemaakt. Pim's achterban heeft hem voor 540 stemmen benadeeld....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verwacht.
Je zou zeggen dat mensen dat zelf ook wel snappen. Misschien zijn het kijkers die alleen maar tégen één kandidaat zijn en niet vóór de ander. Die kunnen dat op deze relatief dure wijze tot uitdrukking brengen.
moest je niet naar zandvoort?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef juliana het volgende:
Dat heet geen zuipen, Marielin
ik zag het ook net daarna voorbij komenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot 20:55 uur zie ik net in beeld voorbij komen
Dat hebben ze dan toch echt zelf gedaan.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb even een rekensommetje gemaakt. Pim's achterban heeft hem voor 540 stemmen benadeeld....
Kom op zeg... geniet van deze avond... dat negatieve gejammer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
Zolang hij die sjaal die Renate aan heeft gedaan niet om zijn nek trekt vind ik het bestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.
TBO is gewoon een omgekeerde RLS, waar alle boeiende mensen er als eerste uit gingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, hetzelfde met jeroen, maar ja toen dachten er nog een paar dat die anderen nu ook een kans hadden om los te komen. Ja, om te zeiken.
Tuurlijk.... als het maar geen hertelling wordt zoals toen met de voorlaatste Amerikaanse verkiezingen...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan toch echt zelf gedaan.....
Tot 20:55quote:
Even extra uitmelken, maar ik krijg er best wat twijfels bij eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot 20:55 uur zie ik net in beeld voorbij komen
hoezo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even extra uitmelken, maar ik krijg er best wat twijfels bij eigenlijk
Twijfels? Wat bedoel jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even extra uitmelken, maar ik krijg er best wat twijfels bij eigenlijk
quote:
Nee hoor, de stille onopvallende types blijven vaak juist het langst...althans, dat is vaak gebeurd bij Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
TBO is gewoon een omgekeerde RLS, waar alle boeiende mensen er als eerste uit gingen(Renate als uitzondering natuurlijk)
In een normale BB, waren Renate en Pim er als eerste uitgevlogen.
Hij wil eigenlijk vrouw zijnquote:
Herinneringen van 25 dagenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Wel leuk, die herinneringen ophalen met iedereen.
Hebben ze in BB6 pas voor het eerst gedaan.
Je kent het programma nog niet??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat ik wel vaag vindt, dat er eerst gemeld werdt dat je tot 19:55 kon stemmen en om 21 uur de uitslag en nu tot 20:55kan je stemmen.
Misschien kan hij ook zijn makeuppie effe bijwerkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
Staat Peter goed, dat colbert. Vind het best een leuke vent zo , zéker met dat korte haar.
quote:
Die komt nog wel eens uit de kast, sommige doen er gewoon iets langer overquote:
Nou, het waren misschien maar 25 dagen, maar wel 25 heel intensieve dagen, en ik kan me heel goed voorstellen dat ze herinneringen ophalen nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Herinneringen van 25 dagen![]()
Voor mijn gevoel heeft thebunker maar 5 dagen geduurd, ik kan me niks boeiends herinneren. Behalve de stemmingsronde met Renate!.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Renate voor lelijke burka aan?
Wat een onzin, wat heeft dat joch nou voor nichterigs over zich, helemaal niets toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die komt nog wel eens uit de kast, sommige doen er gewoon iets langer over
Ik vind Peter nu een stuk leuker, hij lijkt meer mannelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Geheimpje: de stemming blijft net zo lang open totdat Pim eerste staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |