Heb even een rekensommetje gemaakt. Pim's achterban heeft hem voor 540 stemmen benadeeld....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verwacht.
Je zou zeggen dat mensen dat zelf ook wel snappen. Misschien zijn het kijkers die alleen maar tégen één kandidaat zijn en niet vóór de ander. Die kunnen dat op deze relatief dure wijze tot uitdrukking brengen.
moest je niet naar zandvoort?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef juliana het volgende:
Dat heet geen zuipen, Marielin
ik zag het ook net daarna voorbij komenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot 20:55 uur zie ik net in beeld voorbij komen
Dat hebben ze dan toch echt zelf gedaan.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb even een rekensommetje gemaakt. Pim's achterban heeft hem voor 540 stemmen benadeeld....
Kom op zeg... geniet van deze avond... dat negatieve gejammer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
ach verrassend ,amber heeft weer als eerste haar bord volgestouwd ...al roepende voor de tweedde keer dat ze zon honger heeft . stik erin wijf !!!!![]()
![]()
Zolang hij die sjaal die Renate aan heeft gedaan niet om zijn nek trekt vind ik het bestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.
TBO is gewoon een omgekeerde RLS, waar alle boeiende mensen er als eerste uit gingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, hetzelfde met jeroen, maar ja toen dachten er nog een paar dat die anderen nu ook een kans hadden om los te komen. Ja, om te zeiken.
Tuurlijk.... als het maar geen hertelling wordt zoals toen met de voorlaatste Amerikaanse verkiezingen...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan toch echt zelf gedaan.....
Tot 20:55quote:
Even extra uitmelken, maar ik krijg er best wat twijfels bij eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot 20:55 uur zie ik net in beeld voorbij komen
hoezo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even extra uitmelken, maar ik krijg er best wat twijfels bij eigenlijk
Twijfels? Wat bedoel jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even extra uitmelken, maar ik krijg er best wat twijfels bij eigenlijk
quote:
Nee hoor, de stille onopvallende types blijven vaak juist het langst...althans, dat is vaak gebeurd bij Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
TBO is gewoon een omgekeerde RLS, waar alle boeiende mensen er als eerste uit gingen(Renate als uitzondering natuurlijk)
In een normale BB, waren Renate en Pim er als eerste uitgevlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |