Hij wil eigenlijk vrouw zijnquote:
Herinneringen van 25 dagenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Wel leuk, die herinneringen ophalen met iedereen.
Hebben ze in BB6 pas voor het eerst gedaan.
Je kent het programma nog niet??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat ik wel vaag vindt, dat er eerst gemeld werdt dat je tot 19:55 kon stemmen en om 21 uur de uitslag en nu tot 20:55kan je stemmen.
Misschien kan hij ook zijn makeuppie effe bijwerkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
Staat Peter goed, dat colbert. Vind het best een leuke vent zo , zéker met dat korte haar.
quote:
Die komt nog wel eens uit de kast, sommige doen er gewoon iets langer overquote:
Nou, het waren misschien maar 25 dagen, maar wel 25 heel intensieve dagen, en ik kan me heel goed voorstellen dat ze herinneringen ophalen nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Herinneringen van 25 dagen![]()
Voor mijn gevoel heeft thebunker maar 5 dagen geduurd, ik kan me niks boeiends herinneren. Behalve de stemmingsronde met Renate!.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Renate voor lelijke burka aan?
Wat een onzin, wat heeft dat joch nou voor nichterigs over zich, helemaal niets toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die komt nog wel eens uit de kast, sommige doen er gewoon iets langer over
Ik vind Peter nu een stuk leuker, hij lijkt meer mannelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter vroeg nog of hij z'n sjaaltje om moest doen, omdat dat zo gewaardeerd wordt hier.
Geheimpje: de stemming blijft net zo lang open totdat Pim eerste staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |