is dat jouw opvatting van sexy dames?quote:
daarom vroeg ik het net ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat ik wel vaag vindt, dat er eerst gemeld werdt dat je tot 19:55 kon stemmen en om 21 uur de uitslag en nu tot 20:55kan je stemmen.
+1quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Kinga het volgende:
Damn, als Bobby er niet was uitgestemd die eerste keer, hadden we echt minder saaie streams gehad...
ik weet niet beter of het is al dagen bekend dat het stemmen was tot 20.55quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat ik wel vaag vindt, dat er eerst gemeld werdt dat je tot 19:55 kon stemmen en om 21 uur de uitslag en nu tot 20:55kan je stemmen.
had je beter moeten lezen er is al vanaf het begin vermeld dat de laatste avond tot 20.55 uur gestemd kan wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Dat was op zeker woensdag al bekend. Misschien zelfs dinsdag al.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Noelle06 het volgende:
Die had ik ook gelezen toen en dacht echt dat er toen 19:55 stond. Fouje van mij dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:42 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik weet niet beter of het is al dagen bekend dat het stemmen was tot 20.55
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=333 is van 19 mei
Hij was daar beneden tijdens het spel vooral erg gespannen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind Peter nu een stuk leuker, hij lijkt meer mannelijk![]()
Ik denk dat het niet zeuren een hoop goed maakt
Ja leuk, doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was daar beneden tijdens het spel vooral erg gespannen.
Da's er nu af en dat is te zien! Vrolijke gozer, hierboven.
p.s. hoop dat het niet te interessantdoenerig overkomt, dat vertellen hoe het hier boven is / hoe ze hierboven zijn, maar het is iets dat ik in de COS toe kan voegen vanaf hier, voor degenen die dat leuk vinden.
Heb jij al een lamme vinger van het plus pim stemmen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Geheimpje: de stemming blijft net zo lang open totdat Pim eerste staat.
Wat een interessantdoenerijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's er nu af en dat is te zien! Vrolijke gozer, hierboven. Ook met zelfspot.
p.s. hoop dat het niet te interessantdoenerig overkomt, dat vertellen hoe het hier boven is / hoe ze hierboven zijn, maar het is iets dat ik in de COS toe kan voegen vanaf hier, voor degenen die dat leuk vinden.
Leuk juist! Hoe meer hoe lieverquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
We volgen dat gewoon via de redactiecam....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
ja hoor, vinden we leuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Renate voor lelijke burka aan?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ze is qua uiterlijk wel de perfecte vrouw.
Juist dankzij enkele imperfecties, waardoor ze benaderbaar oogt.
Minquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb jij al een lamme vinger van het plus pim stemmen?
Redactiecam?? Fuck dan weet je meer dan ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
We volgen dat gewoon via de redactiecam....![]()
miscast dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt bij mij niet te interessantdoenerig over hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien had ze restless legs, maar dan alleen linksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
Amber had ff een stil momentje, waarbij ze opvallend veel met haar linkerbeen bewoog.
Op een opmerking van Peter zei ze, dat ze zit te kijken of het lukt (waar Eline mee bezig is).
hmz.. niet stiekem achter mij wegduiken danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Redactiecam?? Fuck dan weet je meer dan ik.
We zitten nu niet meer in het spel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij was toch helemaal niet van de Amber
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
We volgen dat gewoon via de redactiecam....![]()
Maar zo nu en dan een verslagje.....
Inderdaad het is goed te zien dat de spanning ervan af is, ik denk dat ik een inschattingsfout heb gemaakt met Peter.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zit niet meer in het spelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:49 schreef FuTilE het volgende:
Eline is de hele tijd al een stuk minder 'liefjes' valt me op
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:49 schreef Gert het volgende:
Mark voor wie ben jij?
VoorPim
![]()
Of voorMarielin?
Hey Dot je bent goed bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb jij al een lamme vinger van het plus pim stemmen?
Dat ze doodnormaal weer op fok zit is super.. Ik mag haar welquote:
Je meent het? Tsja, ze hoeft haar actje niet meer op te voeren hè?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:49 schreef FuTilE het volgende:
Eline is de hele tijd al een stuk minder 'liefjes' valt me op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |