Amber de kruimeldiefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
De beelden zijn nu in één woord samen te vatten: Amber.
Je hebt helemaal gelijk, maar dan vind ik haar weer zo zielig, want al staat dit haar niet, ze heeft wel haar best gedaan en haar zuurverdiende geld eraan uitgegevenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal nooit iemand op uiterlijk of wat dan uitmaken, maar Renate heeft er gewoon geen figuur voor, ze had iets aan moeten doen waar haar tieten mooi in uitkwamen. en net iets over haar billen en leuke broek eronder aan.
Waarom?quote:
Nee hoor, dat heeft geen zin.quote:
Daarom, en als je goed naar Renate kijkt, ze heeft een mooie kop met een volle bos haar en zij heeft geen make-up nodig ze heeft mooie ogen van haarzelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar dan vind ik haar weer zo zielig, want al staat dit haar niet, ze heeft wel haar best gedaan en haar zuurverdiende geld eraan uitgegeven
Zwaai effe als je langs de bunker komt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef juliana het volgende:
Als jullie zeker weten dat ze wint, ga ik naar Zandvoort even eten...Kan ik Eline in ieder geval niet tegen komen vandaag.
Voor B&B maakt het niet uit, al tikken minstemmen sneller aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We stemmen op Marielin, ook goed toch
In Renate's geval zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom, en als je goed naar Renate kijkt, ze heeft een mooie kop met een volle bos haar en zij heeft geen make-up nodig ze heeft mooie ogen van haarzelf.
ach en wat zeggen kleren, het gaat om de binnenkant he
De laatste keer dat ik checkte (en dat is net), is het verschil 1794 credits.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verschil van meer dan 3.400 credits., afgetekende overwinning voor Marielin
Inmiddels zijn er 16.597 credits doorheen gejaagd.
Zou je dat erg vinden dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef juliana het volgende:
Als jullie zeker weten dat ze wint, ga ik naar Zandvoort even eten...Kan ik Eline in ieder geval niet tegen komen vandaag.
Een leuk kleedje zeggen ze in Belgie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal nooit iemand op uiterlijk of wat dan uitmaken, maar Renate heeft er gewoon geen figuur voor, ze had iets aan moeten doen waar haar tieten mooi in uitkwamen. en net iets over haar billen en leuke broek eronder aan.
NMNS... als je uit zou rekenen dat wanneer de min stemmen als positive stemmen waren uitgebracht zag ik op een gegeven moment maar een verschil van 400 in het voordeel van Marielin. Misschien ook interessant om bij te houden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verschil van meer dan 3.400 credits., afgetekende overwinning voor Marielin
Inmiddels zijn er 16.597 credits doorheen gejaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |