Hij heeft haar een aantal keren zitten treiteren dus dan krijg je dat. Ik vind het wel leuk om te zien dat ze ver uit elkaar staan en dat hij zonder publiek geen grote mond heeftquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Kaat38 het volgende:
Echt opwekkend die Marielin, tjemig, ze komt net haar nest uit en Jeroen staat al een tijdje.
Wat een verschil met net, net had hij vrolijke gesprekken met Eline en nu moet hij alleen aanhoren hoe zwaar Marielin het heeft. Zeiken over eten, roken, knieen, slapen en ga maar door.
Zelden zo'n zeikwijf gezien!
Mogge ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft haar een aantal keren zitten treiteren dus dan krijg je dat. Ik vind het wel leuk om te zien dat ze ver uit elkaar staan en dat hij zonder publiek geen grote mond heeft
Goedemorgen
Ja maar Eline heeft hij dan ook niet getreiterd Kaat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge ook.![]()
Ik was belachelijk vroeg op en heb gezien hoe leuk het praatte samen met Eline, dit is echt slaapverwekkend.
Denk dat Marielin daar zelf om gevraagd heeft, een grote zanikdoos is het.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar Eline heeft hij dan ook niet getreiterd Kaat.
(ik zit te loeren of Ziggo ook komt om een kabel van 50 meter naar mijn huis te leggen wegens kabelbreuk)
Marielin heeft altijd last van waar een ander ook last van heeft, en het liefst wat erger.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Kaat38 het volgende:
Echt opwekkend die Marielin, tjemig, ze komt net haar nest uit en Jeroen staat al een tijdje.
Wat een verschil met net, net had hij vrolijke gesprekken met Eline en nu moet hij alleen aanhoren hoe zwaar Marielin het heeft. Zeiken over eten, roken, knieen, slapen en ga maar door.
Misschien last van een ochtend humeurtje. Ik niet hoor!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Kaat38 het volgende:
Vette pech voor Jeroenquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Kaat38 het volgende:
Geen idee, maar 4 minuten later mag ze vast haar pakje weer inleverenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:02 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Hoe laat kan Marielin aan haar peuken beginnen ?
Das gemeen !quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar 4 minuten later mag ze vast haar pakje weer inleveren
ik dacht 4 uur dus ze moet nog even wachtenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:02 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Hoe laat kan Marielin aan haar peuken beginnen ?
In die 4 minuten zal ze er vast wel eentje kunnen rokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:06 schreef SIRA het volgende:
[..]
Das gemeen !
Ik gun 't d'r wel. Ze heeft lang genoeg zonder gedaan.
Lekker bakje oploskoffie erbij
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:06 schreef SIRA het volgende:
[..]
Das gemeen !
Ik gun 't d'r wel. Ze heeft lang genoeg zonder gedaan.
Lekker bakje oploskoffie erbij
Hoe minder ze nu rookt, hoe harder ze over een paar dagen zuigtquote:
Yep, zo'n tiep dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Marielin heeft altijd last van waar een ander ook last van heeft, en het liefst wat erger.
Goedemorgen.
Nou, nog meer onderbroekennieuws: Eline en Marielin gaan een schone aantrekken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuws![]()
![]()
![]()
En nu tandjes rossen en dweilen![]()
Pffffff........wat een stream!
Ze laten ons liever in het ongewissequote:Op woensdag 20 mei 2009 08:09 schreef Spooky4u het volgende:
Iemand van de regie een tipje van de sluier wat we vandaag allemaal kunnen verwachten?
Wel een legerbroekie he! Nikste strings.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, nog meer onderbroekennieuws: Eline en Marielin gaan een schone aantrekken!
Kijk, met zulke dingen te weten kan mijn dag niet meer stukquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, nog meer onderbroekennieuws: Eline en Marielin gaan een schone aantrekken!
CAPS!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk, met zulke dingen te weten kan mijn dag niet meer stuk
Vieze lijven in schone onderbroeken, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk, met zulke dingen te weten kan mijn dag niet meer stuk
Nee, als ik de vorige topic zo trug gelezen had dan mochten ze vandaag weer verder gaan, Spannendddddquote:
Ze zijn gewoon gaan slapen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, als ik de vorige topic zo trug gelezen had dan mochten ze vandaag weer verder gaan, Spannenddddd
Ik stel als dagduel orale seks voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Vieze lijven in schone onderbroeken, wat wil je nog meer
Dat is dan een aparte Felicitatie waard , Hieperdepiepquote:
Goeiemorgen lekker schone Leoquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef fadingleo het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Tja ik ben ook benieuwd naar wat er komen gaat !
Nog een paar dagen voor de finale - wie gaan eruit ? Wie gaat de TBO1 winnen ? Ik ben benieuwd, best wel spannend.
ps
uit solidariteit met de Bunkers heb ik ook maar een warme douche genomen en een schone onderbroek aangedaan, nodig of niet nodig !
Orale seks op een skippyballquote:
Niks solidair aan die warme douche!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef fadingleo het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Nog een paar dagen voor de finale - wie gaan eruit ? Wie gaat de TBO1 winnen ? Ik ben benieuwd, best wel spannend.
ps
uit solidariteit met de Bunkers heb ik ook maar een warme douche genomen en een schone onderbroek aangedaan, nodig of niet nodig !
He, niet op woensdag hoor, en vooral niet vandaag, morgen zijn de supermarkten dicht dus vandaag heeft iedereen het TE druk met van alles en nog wat, ja en dan vertellen ze van de regie niet hoelaat het zou beginnen, zit je maar naar je beeldschermpje te turen en zo tikt de klok alweer naar 6 uur vanavond, en ja dan zijn de winkels dicht.quote:
Ben je ook uit solidariteit aan het puzzelen? Of doet de stagiaire dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef fadingleo het volgende:
Goeiemorgen allemaal
ps
tijd zat hier sluiten ze pas 10 uurquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He, niet op woensdag hoor, en vooral niet vandaag, morgen zijn de supermarkten dicht dus vandaag heeft iedereen het TE druk met van alles en nog wat, ja en dan vertellen ze van de regie niet hoelaat het zou beginnen, zit je maar naar je beeldschermpje te turen en zo tikt de klok alweer naar 6 uur vanavond, en ja dan zijn de winkels dicht.
krijg het er niet warm van hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:33 schreef Disana het volgende:
Bloot bovenlijf Jeroen, voor de geïnteresseerden.
Beequeen is kennelijk nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
krijg het er niet warm van hoor
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:33 schreef Disana het volgende:
Je moet wat meer koffieleuten, dan krijg je het vanzelf warmquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
krijg het er niet warm van hoor
Had zij nachtdienst of zoiets? Ligt haar roes uit te slapen vermoed ik zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen is kennelijk nog niet helemaal wakker
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef Disana het volgende:
Beequeen is kennelijk nog niet helemaal wakker
*meldt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, waar is beequeen nu eigenlijk, ik heb haar al weken niet gezien
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
*meldt.
Gaan ze straks weer puzzelen?![]()
Ontwaakt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
*meldt.
Gaan ze straks weer puzzelen?![]()
Yep, heb haar een half uurtje gehoord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:43 schreef blomst het volgende:
Marielin heeft geen probleem met corvee, maar .......zeur zeur zeur.
Pim toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef fadingleo het volgende:
Weet je wat mij ook al een paar keer is opgevallen, als er iemand ergens last van heeft heeft zij het ook, zoals gisteren dat Pim zei, als ik eruit ben ga ik als eerste naar de tandarts omdat hij last heeft van zijn kies, zegt marielle een paar sec. later"auw" waarop eline vraagt "wat is er?" zegt marielle "ja ik heb ook zo'n last van mijn kies!"quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:43 schreef blomst het volgende:
Marielin heeft geen probleem met corvee, maar .......zeur zeur zeur.
Kan me niet voorstellen dat die er zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:33 schreef Disana het volgende:
Mooi zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:46 schreef Disana het volgende:
Daar word ik nou helemaal blij van op deze spannende Ziggo morgen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef belinea het volgende:
[..]
Weet je wat mij ook al een paar keer is opgevallen, als er iemand ergens last van heeft heeft zij het ook, zoals gisteren dat Pim zei, als ik eruit ben ga ik als eerste naar de tandarts omdat hij last heeft van zijn kies, zegt marielle een paar sec. later"auw" waarop eline vraagt "wat is er?" zegt marielle "ja ik heb ook zo'n last van mijn kies!"
En dat is met meerdere dingen zo gegaan.
Marilien wilde zelf dweilen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen, ik zie dat Elientje de zware taak op zich heeft genomen om met het stoffer en blikje te lopen kutten en Marielin wéér te laten dweilen.
Verwijs je hem even door naar hier.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Disana het volgende:
Jewscky zit in streamverslagen te posten. Die had ik nog niet eerder gesignaleerd.
Rat en del Jewscky?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Disana het volgende:
Jewscky zit in streamverslagen te posten. Die had ik nog niet eerder gesignaleerd.
Bart moet daar eens mee ophouden, het is een aanfluitingquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Zou Bart straks weer in zijn apenpakkie binnenkomen voor inspectie?
Kut Ziggo.
gisterenochtend was het best wel grappig die inspectie en het drillen mag best weer nuquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Bart moet daar eens mee ophouden, het is een aanfluiting
Bart zo te zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:52 schreef Disana het volgende:
Beetje laat he. Ben wel benieuwd wie het doelwit was geweest
Was gewoon echt leuk, wat heb ik gelachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:53 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
gisterenochtend was het best wel grappig die inspectie en het drillen mag best weer nu
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Was gewoon echt leuk, wat heb ik gelachen
Oh, dan trek ik ff snel mijn groene legertrimtrainingfitnes outfitje aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja dus nog 5 minuten en dan gaan we weer gezellie ochtendgymnastieken
Ziet toverheks rennen om tafels en opdrukken en een halve liter water zuipen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, dan trek ik ff snel mijn groene legertrimtrainingfitnes outfitje aan
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ziet toverheks rennen om tafels en opdrukken en een halve liter water zuipen!
Ow, daar is de drilmaster
hij is alweer weg johquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jaaaaaaaa Kom er maar in Bart, ben er klaar voor
Jij doet je pakje uit en Bart komt erin?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, daar is ie weer, ja afspraak is afspraak, sta hier niet voor de kat zijn kut helemaal klaar in de starthouding, huh, verkeerde pakkie aangetrokken, ik had mijn Puuuuzzeloutfitje aan moeten trekken.quote:
nadruk op komenquote:
Neeeeeeeee, gewoon de kat zijn kut, is een uitdrukkingquote:
Jammer, geen rondjes rennen dus maar puzzelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, wij lezen rustig de krant bij een lekker bakkie koffie met gebakquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ben je ook uit solidariteit aan het puzzelen? Of doet de stagiaire dat?
Ik haat puzzelen, wacht wel op de volgende opdracht, heb net ideetje gepost, zie hierboven ergens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jammer, geen rondjes rennen dus maar puzzelen.
Dus Toverheks trekt nu puzzel uit de kast en aan het werk, zonder voorbeeld graag!
Ik wil helemaal niet weten, hoe je een vlag vouwt, hijst of wat dan ook..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:18 schreef Toverheks het volgende:
Ik weet een leuke opdracht, en speciaal voor BART als hij mee leest.
Op een bepaalde manier wordt de vlag gehesen toch in het leger? (gevouwen beetje moeilijk uit te leggen)
Maar het is Protocol zeg maar.
Geef ze voorbeelden van foto`s hoe het moet en binnen 5 min. moeten ze het onder de knie hebben.
Zo steken wij er ook nog wat van op.
Was maar een ideeetje hoor, dat puzzelen komt me ook de strot uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten, hoe je een vlag vouwt, hijst of wat dan ook..![]()
zitten we nog steeds op strafbankje
En waar zet je die paal neer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik haat puzzelen, wacht wel op de volgende opdracht, heb net ideetje gepost, zie hierboven ergens.
ze kennen toch even een paal er binnen zetten, het was niet zo een slecht idee hoor, want van dat puzzelen krijg ik ook het heen en weer, ze kennen er ook een dagduel van maken.quote:
Veel leuker is dan een parachute vouwen, dat is pas een rotklus!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten, hoe je een vlag vouwt, hijst of wat dan ook..![]()
zitten we nog steeds op strafbankje
O ja is ook leuk, als wij maar kunnen lachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Veel leuker is dan een parachute vouwen, dat is pas een rotklus!
Dan massaal hoppa vliegtuigje in en jumpen!
See you later.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
edit: en ik ben meteen weer weg want ik moet rijden
Zeker omdat ze elkaar de hele tijd in de weg zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:59 schreef Disana het volgende:
[..]
See you later.
Ik zou wild om me heen gaan slaan als ik met drie anderen een puzzel moest leggen.
Da's ook een systeemquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft geen systeem, ze probeert gewoon elk stukje op elk plekje.
Frietquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:08 schreef Disana het volgende:
Laat de redactie nou niet lullig gaan doen over dat ontbrekende stukje en gewoon die kip en patat erin gooien.
FRIET!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:08 schreef Disana het volgende:
Laat de redactie nou niet lullig gaan doen over dat ontbrekende stukje en gewoon die kip en patat erin gooien.
Dat zou wel leuk zijn voor het groepsgevoelquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:14 schreef D. het volgende:
De redactie moet egeinlijk roepen dat de opdracht mislukt is omdat één iemand bewust een stukje heeft kwijt gemaakt
Las gister dat Jeroen een stukje in zijn zak had gestoken, of het waar is weet ik niet hoor, maar als het wel zo is vind ik dat Humor.quote:
Die moet ik niet, daar zit een haartje op.quote:
Wat een gluup is het ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las gister dat Jeroen een stukje in zijn zak had gestoken, of het waar is weet ik niet hoor, maar als het wel zo is vind ik dat Humor.
Goedenmorgen Laysa
Ach, als het echt zo is, alles staat op camara, vind het ook wel weer humor hoor, en misschien krijgen de andere 3 wel lekker te eten en Jeroen niet, is ook humor hoor, ach niet zo zwaar er aan tillenquote:
Er zijn woorden die nog vaker gevonden worden, maar om friet nou sex te gaan noemenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:18 schreef Pek het volgende:
Results 1 - 10 of about 637,000 for patat. (0.24 seconds)
Results 1 - 10 of about 365,000 for friet. (0.09 seconds)
Meeste stemmen gelden
geen medelijden mee als dat zo zal gaan. Jeroen heeft lopen stelen van de anderenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach, als het echt zo is, alles staat op camara, vind het ook wel weer humor hoor, en misschien krijgen de andere 3 wel lekker te eten en Jeroen niet, is ook humor hoor, ach niet zo zwaar er aan tillen
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie frietquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:21 schreef Danny het volgende:
[..]
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
omkleden natuurlijk want een legeroutfit is stoerquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Nou, waar blijt Bart, of moet hij zich eerst weer omkleden in zijn Leger outfit.
jeroen heeft dat stukje kwijd gemaakt!!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:14 schreef D. het volgende:
De redactie moet egeinlijk roepen dat de opdracht mislukt is omdat één iemand bewust een stukje heeft kwijt gemaakt
morguhhquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las gister dat Jeroen een stukje in zijn zak had gestoken, of het waar is weet ik niet hoor, maar als het wel zo is vind ik dat Humor.
Goedenmorgen Laysa
ik til nooit zo zwaar aan rlsquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach, als het echt zo is, alles staat op camara, vind het ook wel weer humor hoor, en misschien krijgen de andere 3 wel lekker te eten en Jeroen niet, is ook humor hoor, ach niet zo zwaar er aan tillen
eensch, beter dan dat legervoer waar ze al dagen op leven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Toverheks het volgende:
Nou, ik gun het ze van harte, dat het maar lekker smaken mag, en dat meen ik.
Doen ze allemaal hoor schrokken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef beequeen het volgende:
Elientje: Rustig eten. En propt vervolgens 2 patatten in haar mik.
Hmmmmm, hmmmmmmm.
Dat zou ik nu ook best wel lustenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Laysa het volgende:
kip met friet/patat als ontbijt![]()
maar wel top dat ze het krijgen
Ik ook, jammie.quote:
Ja, maar beequeen heeft een Eline-fixatiequote:
Dan moet ze haar mond houden. Bemoeial.quote:
Joh had ik nog niet gemerktquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar beequeen heeft een Eline-fixatie
ik ben nog bezig, ik hoef ook geen patat met kip in de ochtend, maar als avondeten is het wel weer okquote:
dat dan weer welquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik ben nog bezig, ik hoef ook geen patat met kip in de ochtend, maar als avondeten is het wel weer ok![]()
Ben ik helemaal met je eens die schrokop!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat Jeroen de meest inhalige eter is.
Dat is kutnijd, jeweetzzzz.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Een lekker rijsttafel is beter als ontbijt
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik zit al tegen brood aan te hikken
Volgens mij hebben ze de grootste kip.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef D. het volgende:
Eigenlijk zouden de mannen meer te eten moeten krijgen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef Spooky4u het volgende:
Ik lust ook wel een lekker kippetje op de vroege ochtend hoor.
Ochtendsex
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Een lekkere rijsttafel is beter als ontbijt
Dat had niet eens nodig moeten zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Chanel5 het volgende:
Btje laat dat telefoontje
*Maar alvast een boterham met kaas van haar lunch opeetquote:
he bah, dat hoef ik ook niet op mijn nuchtere maagquote:
Heb ik niet gehoord, was de hond uitlaten, kom terug en hoppaaa 2 kippen op tafel en een bak patat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
het was vooraf ook al gezegd, maar ze luisteren niet, hap schrok naar binnen met die handel
Dat hoef ik nou weer niet op de vroege morgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
he bah, dat hoef ik ook niet op mijn nuchtere maag![]()
oh ja en Jeroen begint om drank te zeiken
volgens mij valt het onder eigen verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:49 schreef truwi het volgende:
zo zie je maar weer mensen weinig voedsel krijgen, dat die zich vol gaan zitten eten als dat kan. ik hoop dat ze er niet ziek van worden. ze hadden het beter gedoseerd kunnen krijgen over de dag volgens mij.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:50 schreef Marrije het volgende:
#
toiletteren
toi - let´ te - ren
[ twaa-]
( toiletteerde, h. getoiletteerd)
zijn toilet ( bet 2) maken; opknappen
Dutje doenquote:
oke ben het gedeeltelijk met je eens maar heb jij al eens in deze situatie gezeten dat je een paar dagen op toast en blikvoer heb gezeten en dan patat met kip voor je krijgt dan weet je ook niet wat je doet tenminste ikke niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij valt het onder eigen verantwoordelijkheid
denk het niet. ze zitten vol..quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef Laysa het volgende:
zouden ze de sla ook opeten?
Dat heb ik lekker gisteren gegeten en wel met pindasaus erbijquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef Toverheks het volgende:
Ik eet vanavond ook maar Kip met Patat/Friet
ze zijn niet helemaal achterlijk, net als met drank op nuchtere maag, men wéét het wel. . .quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef truwi het volgende:
[..]
oke ben het gedeeltelijk met je eens maar heb jij al eens in deze situatie gezeten dat je een paar dagen op toast en blikvoer heb gezeten en dan patat met kip voor je krijgt dan weet je ook niet wat je doet tenminste ikke niet.
Das satesausquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat heb ik lekker gisteren gegeten en wel met pindasaus erbij![]()
![]()
Oh ja, ga ik er bij halen, die pikante van knor voor in de magnetron, ja het moet niet al te moeilijk wezen he.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat heb ik lekker gisteren gegeten en wel met pindasaus erbij![]()
![]()
pindasausquote:
Zalig zijn de armen van geestquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:00 schreef Toverheks het volgende:
whaaaaaaaa kan het niet laten, Eline, het is wel fantastich dat een kip door 2e gaat, echt ligt het nu aan mij
toch maar ff je honger voor vanavond bewaren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ja, ga ik er bij halen, die pikante van knor voor in de magnetron, ja het moet niet al te moeilijk wezen he.
Echt, ik krijg honger
1 probleem nu: hij heeft nu geen lege maag meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:00 schreef Jaydie het volgende:
Ik begin ook de indruk te krijgen dat Jeroen een drankprobleem heeft.Ik vind hem een zeurpiet wat betreft drank.Ik zou zeggen geef hem fles wiskey dan leert hij het wel af op nuchtere maag.
Marielin bood hem ook de resterende kip van haar en Eline aan, maar Eline verbood dat, die wil hem bewaren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:04 schreef beequeen het volgende:
Pim eet ook de komkommer op. Hij zit echt te genieten.
Ze begint weer te piepen. Zou ze slaap hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef Disana het volgende:
Marielin bood hem ook de resterende kip van haar en Eline aan, maar Eline verbood dat, die wil hem bewaren.
Ze zei dat ze thuis op de bank zou gaan liggen na dat eten. Hoe oud is ze ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze begint weer te piepen. Zou ze slaap hebben?
Hoezo?? Praat ze nu als een kerel dan??quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef Laysa het volgende:
je kan nu goed zien dat eline het ook echt zwaar heeft....ook dr stem is veranderd
nou.....ik deed dat toen ook al hoor lekker uitbuiken...tv aan...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei dat ze thuis op de bank zou gaan liggen na dat eten. Hoe oud is ze ook alweer?
neheeeeee.....gewoon veel minder met die uithaaltjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoezo?? Praat ze nu als een kerel dan??
Misschien trekt ze teveel met bejaarden op.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef Disana het volgende:
Ze zei dat ze thuis op de bank zou gaan liggen na dat eten. Hoe oud is ze ook alweer?
was ze Marielin net te snel af hequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:12 schreef blomst het volgende:
ojee, volgens mij gebruikt Eline meer zuurstof dan de anderen, inhalig kreng
tot vanavondquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Laysa het volgende:
ut was weer gezellig...maar ik ga nu toch mezelf ff bezig houden met mn eigen leven tot latersssssen vanavond een exit
Kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze zetten nu hun naam op de puzzel (vast om geveild te worden of zoiets)
hier ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef beequeen het volgende:
Jeroen moet de stukjes tellen. Ze vertrouwen hem niet.
Het zonnetje roept.
Ja maar nu hebben ze weer een tijdje wat te doen. Zal dat tellen net zo vlug gaan als het maken van de puzzel?? Dan kunnen we nog even vooruit.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef Toverheks het volgende:
Was gezellig, ik ga even Patat en Kip met satesaus halen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef Toverheks het volgende:
Was gezellig, ik ga even Patat en Kip met satesaus halen
Hey HiDiHo, wil jij mij nooit meer zo laten schrikken met een foto, moet nog de straat opquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoef je geen dokter voor te zijn, jij kunt ook zien of het tandvlees ontstoken is en of de oogleden goed doorbloed zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef Toverheks het volgende:
oh, Bart is ook dokter zie ik, ze moest der mond opendoen, kan ie kijken hoe groot die is....Haar amandelen dan he.
Nou ajuparaplu allemaal.
Maar je bent wel van de hik afquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey HiDiHo, wil jij mij nooit meer zo laten schrikken met een foto, moet nog de straat op
De video komt nogquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
hun gekke bekken zijn nu voorgoed vereeuwigd op het internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |