Hij heeft haar een aantal keren zitten treiteren dus dan krijg je dat. Ik vind het wel leuk om te zien dat ze ver uit elkaar staan en dat hij zonder publiek geen grote mond heeftquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Kaat38 het volgende:
Echt opwekkend die Marielin, tjemig, ze komt net haar nest uit en Jeroen staat al een tijdje.
Wat een verschil met net, net had hij vrolijke gesprekken met Eline en nu moet hij alleen aanhoren hoe zwaar Marielin het heeft. Zeiken over eten, roken, knieen, slapen en ga maar door.
Zelden zo'n zeikwijf gezien!
Mogge ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft haar een aantal keren zitten treiteren dus dan krijg je dat. Ik vind het wel leuk om te zien dat ze ver uit elkaar staan en dat hij zonder publiek geen grote mond heeft
Goedemorgen
Ja maar Eline heeft hij dan ook niet getreiterd Kaat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge ook.![]()
Ik was belachelijk vroeg op en heb gezien hoe leuk het praatte samen met Eline, dit is echt slaapverwekkend.
Denk dat Marielin daar zelf om gevraagd heeft, een grote zanikdoos is het.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar Eline heeft hij dan ook niet getreiterd Kaat.
(ik zit te loeren of Ziggo ook komt om een kabel van 50 meter naar mijn huis te leggen wegens kabelbreuk)
Marielin heeft altijd last van waar een ander ook last van heeft, en het liefst wat erger.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Kaat38 het volgende:
Echt opwekkend die Marielin, tjemig, ze komt net haar nest uit en Jeroen staat al een tijdje.
Wat een verschil met net, net had hij vrolijke gesprekken met Eline en nu moet hij alleen aanhoren hoe zwaar Marielin het heeft. Zeiken over eten, roken, knieen, slapen en ga maar door.
Misschien last van een ochtend humeurtje. Ik niet hoor!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Kaat38 het volgende:
Vette pech voor Jeroenquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Kaat38 het volgende:
Geen idee, maar 4 minuten later mag ze vast haar pakje weer inleverenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:02 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Hoe laat kan Marielin aan haar peuken beginnen ?
Das gemeen !quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar 4 minuten later mag ze vast haar pakje weer inleveren
ik dacht 4 uur dus ze moet nog even wachtenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:02 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Hoe laat kan Marielin aan haar peuken beginnen ?
In die 4 minuten zal ze er vast wel eentje kunnen rokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:06 schreef SIRA het volgende:
[..]
Das gemeen !
Ik gun 't d'r wel. Ze heeft lang genoeg zonder gedaan.
Lekker bakje oploskoffie erbij
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:06 schreef SIRA het volgende:
[..]
Das gemeen !
Ik gun 't d'r wel. Ze heeft lang genoeg zonder gedaan.
Lekker bakje oploskoffie erbij
Hoe minder ze nu rookt, hoe harder ze over een paar dagen zuigtquote:
Yep, zo'n tiep dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Marielin heeft altijd last van waar een ander ook last van heeft, en het liefst wat erger.
Goedemorgen.
Nou, nog meer onderbroekennieuws: Eline en Marielin gaan een schone aantrekken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuws![]()
![]()
![]()
En nu tandjes rossen en dweilen![]()
Pffffff........wat een stream!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |