Ben je ook uit solidariteit aan het puzzelen? Of doet de stagiaire dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef fadingleo het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Tja ik ben ook benieuwd naar wat er komen gaat !
Nog een paar dagen voor de finale - wie gaan eruit ? Wie gaat de TBO1 winnen ? Ik ben benieuwd, best wel spannend.
ps
uit solidariteit met de Bunkers heb ik ook maar een warme douche genomen en een schone onderbroek aangedaan, nodig of niet nodig !
tijd zat hier sluiten ze pas 10 uurquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He, niet op woensdag hoor, en vooral niet vandaag, morgen zijn de supermarkten dicht dus vandaag heeft iedereen het TE druk met van alles en nog wat, ja en dan vertellen ze van de regie niet hoelaat het zou beginnen, zit je maar naar je beeldschermpje te turen en zo tikt de klok alweer naar 6 uur vanavond, en ja dan zijn de winkels dicht.
krijg het er niet warm van hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:33 schreef Disana het volgende:
Bloot bovenlijf Jeroen, voor de geïnteresseerden.
Beequeen is kennelijk nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
krijg het er niet warm van hoor
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:33 schreef Disana het volgende:
Bloot bovenlijf Jeroen, voor de geïnteresseerden.
Je moet wat meer koffieleuten, dan krijg je het vanzelf warmquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
krijg het er niet warm van hoor
Had zij nachtdienst of zoiets? Ligt haar roes uit te slapen vermoed ik zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen is kennelijk nog niet helemaal wakker
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef Disana het volgende:
Beequeen is kennelijk nog niet helemaal wakker
*meldt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, waar is beequeen nu eigenlijk, ik heb haar al weken niet gezien
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
*meldt.
Gaan ze straks weer puzzelen?![]()
Ontwaakt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
*meldt.
Gaan ze straks weer puzzelen?![]()
Yep, heb haar een half uurtje gehoord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:43 schreef blomst het volgende:
Marielin heeft geen probleem met corvee, maar .......zeur zeur zeur.
Pim toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef fadingleo het volgende:
Nog een paar dagen voor de finale - wie gaan eruit ? Wie gaat de TBO1 winnen ? Ik ben benieuwd, best wel spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |