Nou, nog meer onderbroekennieuws: Eline en Marielin gaan een schone aantrekken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuws![]()
![]()
![]()
En nu tandjes rossen en dweilen![]()
Pffffff........wat een stream!
Ze laten ons liever in het ongewissequote:Op woensdag 20 mei 2009 08:09 schreef Spooky4u het volgende:
Iemand van de regie een tipje van de sluier wat we vandaag allemaal kunnen verwachten?
Wel een legerbroekie he! Nikste strings.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, nog meer onderbroekennieuws: Eline en Marielin gaan een schone aantrekken!
Kijk, met zulke dingen te weten kan mijn dag niet meer stukquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, nog meer onderbroekennieuws: Eline en Marielin gaan een schone aantrekken!
CAPS!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk, met zulke dingen te weten kan mijn dag niet meer stuk
Vieze lijven in schone onderbroeken, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk, met zulke dingen te weten kan mijn dag niet meer stuk
Nee, als ik de vorige topic zo trug gelezen had dan mochten ze vandaag weer verder gaan, Spannendddddquote:
Ze zijn gewoon gaan slapen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, als ik de vorige topic zo trug gelezen had dan mochten ze vandaag weer verder gaan, Spannenddddd
Ik stel als dagduel orale seks voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Vieze lijven in schone onderbroeken, wat wil je nog meer
Dat is dan een aparte Felicitatie waard , Hieperdepiepquote:
Goeiemorgen lekker schone Leoquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef fadingleo het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Tja ik ben ook benieuwd naar wat er komen gaat !
Nog een paar dagen voor de finale - wie gaan eruit ? Wie gaat de TBO1 winnen ? Ik ben benieuwd, best wel spannend.
ps
uit solidariteit met de Bunkers heb ik ook maar een warme douche genomen en een schone onderbroek aangedaan, nodig of niet nodig !
Orale seks op een skippyballquote:
Niks solidair aan die warme douche!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef fadingleo het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Tja ik ben ook benieuwd naar wat er komen gaat !
Nog een paar dagen voor de finale - wie gaan eruit ? Wie gaat de TBO1 winnen ? Ik ben benieuwd, best wel spannend.
ps
uit solidariteit met de Bunkers heb ik ook maar een warme douche genomen en een schone onderbroek aangedaan, nodig of niet nodig !
He, niet op woensdag hoor, en vooral niet vandaag, morgen zijn de supermarkten dicht dus vandaag heeft iedereen het TE druk met van alles en nog wat, ja en dan vertellen ze van de regie niet hoelaat het zou beginnen, zit je maar naar je beeldschermpje te turen en zo tikt de klok alweer naar 6 uur vanavond, en ja dan zijn de winkels dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |