Heb ik niet gehoord, was de hond uitlaten, kom terug en hoppaaa 2 kippen op tafel en een bak patat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
het was vooraf ook al gezegd, maar ze luisteren niet, hap schrok naar binnen met die handel
Dat hoef ik nou weer niet op de vroege morgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
he bah, dat hoef ik ook niet op mijn nuchtere maag![]()
oh ja en Jeroen begint om drank te zeiken
volgens mij valt het onder eigen verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:49 schreef truwi het volgende:
zo zie je maar weer mensen weinig voedsel krijgen, dat die zich vol gaan zitten eten als dat kan. ik hoop dat ze er niet ziek van worden. ze hadden het beter gedoseerd kunnen krijgen over de dag volgens mij.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:50 schreef Marrije het volgende:
#
toiletteren
toi - let´ te - ren
[ twaa-]
( toiletteerde, h. getoiletteerd)
zijn toilet ( bet 2) maken; opknappen
Dutje doenquote:
oke ben het gedeeltelijk met je eens maar heb jij al eens in deze situatie gezeten dat je een paar dagen op toast en blikvoer heb gezeten en dan patat met kip voor je krijgt dan weet je ook niet wat je doet tenminste ikke niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij valt het onder eigen verantwoordelijkheid
denk het niet. ze zitten vol..quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:53 schreef Laysa het volgende:
zouden ze de sla ook opeten?
Dat heb ik lekker gisteren gegeten en wel met pindasaus erbijquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef Toverheks het volgende:
Ik eet vanavond ook maar Kip met Patat/Friet
ze zijn niet helemaal achterlijk, net als met drank op nuchtere maag, men wéét het wel. . .quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef truwi het volgende:
[..]
oke ben het gedeeltelijk met je eens maar heb jij al eens in deze situatie gezeten dat je een paar dagen op toast en blikvoer heb gezeten en dan patat met kip voor je krijgt dan weet je ook niet wat je doet tenminste ikke niet.
Das satesausquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat heb ik lekker gisteren gegeten en wel met pindasaus erbij![]()
![]()
Oh ja, ga ik er bij halen, die pikante van knor voor in de magnetron, ja het moet niet al te moeilijk wezen he.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat heb ik lekker gisteren gegeten en wel met pindasaus erbij![]()
![]()
pindasausquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |