Zalig zijn de armen van geestquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:00 schreef Toverheks het volgende:
whaaaaaaaa kan het niet laten, Eline, het is wel fantastich dat een kip door 2e gaat, echt ligt het nu aan mij
toch maar ff je honger voor vanavond bewaren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ja, ga ik er bij halen, die pikante van knor voor in de magnetron, ja het moet niet al te moeilijk wezen he.
Echt, ik krijg honger
1 probleem nu: hij heeft nu geen lege maag meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:00 schreef Jaydie het volgende:
Ik begin ook de indruk te krijgen dat Jeroen een drankprobleem heeft.Ik vind hem een zeurpiet wat betreft drank.Ik zou zeggen geef hem fles wiskey dan leert hij het wel af op nuchtere maag.
Marielin bood hem ook de resterende kip van haar en Eline aan, maar Eline verbood dat, die wil hem bewaren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:04 schreef beequeen het volgende:
Pim eet ook de komkommer op. Hij zit echt te genieten.
Ze begint weer te piepen. Zou ze slaap hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef Disana het volgende:
Marielin bood hem ook de resterende kip van haar en Eline aan, maar Eline verbood dat, die wil hem bewaren.
Ze zei dat ze thuis op de bank zou gaan liggen na dat eten. Hoe oud is ze ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze begint weer te piepen. Zou ze slaap hebben?
Hoezo?? Praat ze nu als een kerel dan??quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef Laysa het volgende:
je kan nu goed zien dat eline het ook echt zwaar heeft....ook dr stem is veranderd
nou.....ik deed dat toen ook al hoor lekker uitbuiken...tv aan...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei dat ze thuis op de bank zou gaan liggen na dat eten. Hoe oud is ze ook alweer?
neheeeeee.....gewoon veel minder met die uithaaltjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoezo?? Praat ze nu als een kerel dan??
Misschien trekt ze teveel met bejaarden op.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef Disana het volgende:
Ze zei dat ze thuis op de bank zou gaan liggen na dat eten. Hoe oud is ze ook alweer?
was ze Marielin net te snel af hequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:12 schreef blomst het volgende:
ojee, volgens mij gebruikt Eline meer zuurstof dan de anderen, inhalig kreng
tot vanavondquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Laysa het volgende:
ut was weer gezellig...maar ik ga nu toch mezelf ff bezig houden met mn eigen leven tot latersssssen vanavond een exit
Kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze zetten nu hun naam op de puzzel (vast om geveild te worden of zoiets)
hier ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef beequeen het volgende:
Jeroen moet de stukjes tellen. Ze vertrouwen hem niet.
Het zonnetje roept.
Ja maar nu hebben ze weer een tijdje wat te doen. Zal dat tellen net zo vlug gaan als het maken van de puzzel?? Dan kunnen we nog even vooruit.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef Toverheks het volgende:
Was gezellig, ik ga even Patat en Kip met satesaus halen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef Toverheks het volgende:
Was gezellig, ik ga even Patat en Kip met satesaus halen
Hey HiDiHo, wil jij mij nooit meer zo laten schrikken met een foto, moet nog de straat opquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoef je geen dokter voor te zijn, jij kunt ook zien of het tandvlees ontstoken is en of de oogleden goed doorbloed zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef Toverheks het volgende:
oh, Bart is ook dokter zie ik, ze moest der mond opendoen, kan ie kijken hoe groot die is....Haar amandelen dan he.
Nou ajuparaplu allemaal.
Maar je bent wel van de hik afquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey HiDiHo, wil jij mij nooit meer zo laten schrikken met een foto, moet nog de straat op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |